-->
Logo

En Yeniler

En anlamlı güzel ve özlü sözler / resimli

güzel sözler, güzel, sözler, güzelim sözler, en anlamlı güzel ve özlü sözler, resimli güzel sözler, resimli anlamlı sözler, güzel sözler resimli, sevgiliye güzel sözler.

Sanma ki sen gidince ben hep ağladım, ne yas tuttum nede karalar bağladım bir gerçeği geçte olsa anladım, kaderimdir deyip, üzülmedim ki..

güzel sözler


İstemem artık yanıma gelmeni yokluğunda buldum seni bırak vehminde gölgeni gelme artık neye yarar.


Gerçek aşk hüznün, gururun ve çaresizliğin her yürekte aynı coşkuda varoluşudur. değişen ise zaman, mekan ve kahramanlardır.



Issız bir yuva bile cennete dönüşebilirdi belki de, sıcak bir gülüşle ısıtılsa idi eğer.

Sen gitmek ile eyIem yaparsan bende seni unutmakla devrim yaparım.


Dertlerimin, acılarımın içinde seni düşünerek mutlu oluyor isem, sen benim ilham kaynağımsın ve bundan gurur duyuyorum.

Seni Hep Seveceğim gülüm, ben seni sevdikçe hep hayata güleceğim.