-->
Logo

En Yeniler

Aşktan Nameler

  • Aşkı anlat deseler susar gözlerine bakarım, çünkü aşk gözlerinin derinliklerinden kalbime uzanan derin mahsen de saklıdır.
  • Sevmek akıl eşi değil derler ya zaten aşkın aklı mantığı yok ki .
  • Karanlıklar üzerine usulca doğan güneşimsin sen.
  • En çaresiz kaldığım anlarda bulduğum, tutunduğum tek çarem sin.
  • Geceden daha da siyah olan gözlerine kurban olduğumu biliyor muydun sevdiğim.
  • Sen benim alın yazım, sen benim kaderim, aldığım her nefesim, yaşama sevincim sin herşeyim.
  • Sana neden kalbim dedim biliyor musun? İnsan sadece kalbiyle yaşar, sen varsan bende varım.
  • Ey yüzü güzel,gülüşü güzel sevdiğim,ben ömür orucuna seninle niyetliyim.
  • Beni o kadar çok sev ki görünce şeytan bile imrensin.
  • Gamzelerinde huzuru, sevgiyi, mutluluğu bulduğum tek gerçeğim.
  • Ömrümü ömrüne, gönlümü gönlüne şükürler olsun nasip eden Rabbim’e.
  • Artık en büyük ” Onur’um ” senin SOY ADIN.
  • Eğer tutsak olacağım yer sevdiğimin kalbi ise mutluluk ne ki canı cehenneme.
  • Bir tek sensin gerçek olan geride kalan herkes zaten yalan.
  • Aşk çok hafif kalır bizim ” sevdamızın ” yanında.
  • Yeminliyim seni besmele ile birlikte iki cihanda sevmeye.
  • Söz verir misin bana bir daha bırakmamak üzere sıkıca sarılmaya.
  • Sen benim şu yalan dünya da, sen benim bu boş hayatta, sen benim en umutsuz kaldığım anlarda, başıma gelen en güzel şeysin.
  • Mavi gökyüzünü gördüm her baktığımda puslu gözlerinde.
  • Benim yaşama sebebim kalbimde atan kalbin.
  • Sana her baktığımda güneşi görüyorum, çünkü sen güneş gibi doğmuştun karanlık dünyama.
  • Bana huzur veren tek şey senin eşsiz gözlerin.
  • Ellerimi tut sıkıca bir daha hiç bırakmamacasına.
  • Ellerimi uzatsam sonsuza dek tutar  mısın, yaşar mısın benle bu ömrü.
  • Ben aşkı sende buldum ürkek bir kuş gibi dolaşırken.
  • Yaşadığım her anın kıymetini artık bir kes daha biliyorum, neden mi ? Gülüm çünkü seni çok seviyorum.
  • Senin hayalini kurduğum dünyaya yabancı bir kabusu bile sokmam hayatta.
  • Bir hayal kurduk güneşi hiç batmasın, bir dünya kurduk yalnızlık bizi hiç bulmasın.
  • Hayat varlığınla güzel yokluğunla değil.
  • Ölümle yaşam arasındaki ince çizgide yürüdüğüm anda, usulca uzattın ellerini bana.