-->
Logo

En Yeniler

Babalar günü sözleri 2015

babalar günü sözleri, babalar günü sözleri kısa, babalar günü mesajları, babalar günü yazıları, babalar günü sözleri 2015

Makalenin devamında bu güzel günde yani 21 haziran babalar gününde babanız için sevgi ve anlam dolu güzel sözleri bulabilirsiniz. Umarım işinize yarar. Ayrıca kendi sözlerinizi de yorum kısmında belirtebilirsiniz.

babalar günü sözleri resimli

Babalar günü sözleri


Varolmasan  varolamam baba. babalar günün kutlu olsu seni herşeyden çok seviyorum.

Aslan gibi babam, babalar günün kutlu olsun…

Hayatı ve anlamını ve hayata dair tüm güzellikleri öğreten babam babalar günün kutlu olsun sevgili babam...

Dünyanın en  özel erkeğisin babam. Çünkü sen Kalbi sevgi dolu, anlayışlı, cömert, şefkatli,  kucağı sıcak, sevecen bir adamsın. ve ne mutlu ki ben böyle birine baba diyorum. Babalar günü kutlu olsun...

babalar günü sözleri resimli
Koklanacak gülsün, açılmayı bekleyen gonca, alınacak nefessin, yaşanacak bi dolu hayat. Sen herşeysin baba.

Kolların bir ülke gibi babacım. Güvenli bir ülke, huzurlu bir ülke, mevsimi hep bahar olan bir ülke. Hep ol ve Babalar günün kutlu olsun canım babacım…

Beni bugünlere getiren ve bugüne kadar yaptıklarının hakkını ödeyemeceğim canım babam... babalar günün kutlu olsun...

Sen dünyanın en iyi babasısın. Seni çok seviyorum canım babam. Babalar günün kutlu olsun babacım.

Çınar kadar sağlamsın. Sırtımı sana yasladığım zaman tüm dünyaları fethedebilirmişim gibi güçlü ve cesaretli hissediyorum kendimi. Öyle güç öyle cesaret veriyorsun bana.

Bu yaşıma kadar güç verdin, hep yanımdaydın ve destek oldun. Sadece bu yaşıma kadar yaptıklarını bile ödemem imkansız ve bunu karşılayacak bir kelime bilmiyorum ama teşekkür ederim babacığım herşey için. Hep ol. Seni çok seviyorum. Babalar günün kutlu olsun.

Sen benim en iyi arkadaşımsın. Herşeyimi, derdimi, neşemi, tasamı senle paylaşıyorum babam. Babalar günün kutlu olsun.

Baba sevgisini koru. O sevgiyi kesip atarsan, Allah da senin mutluluk ışığını söndürür. “Hz. Muhammed (s.a.v)”

Bugün yoksun yanımda.. uzağımdasın, ben bir dünya olsam sen güneşim olurdun ve bugün yokluğunun soğukluğunda titriyorum. Tez zamanda sevginin sıcaklığıyla ısnmak üzere babalar günün kutlu olsun babam.

Mesafeler hiç önemli değil ve ben sevgini her zaman üzerimde hissettiğim dün de bugün de yarın da hep yüreğim kadar yakınımda olan babacığım seni çok seviyorum.