-->
Logo

En Yeniler

Babalar Günü Sözleri Kısa

babalar günü mesajları, babalar günü yazıları, babalar günü için mektup, babalar günü şiirleri kısa, babalar günü sözleri komik, babalar günü sözleri facebook ,babalar günü hediyesi ,babalar günü slayt

Sitemizin bu sayfasında 21 haziran babalar günü ile ilgili özlü sözleri, babalar günü sözlerini ve babalar günü sözleri kısa şeklinde bilgileri bulabilirsiniz. Sitemizin bu bölümüne eklenen sözler internetin derinliklerine kadar inilip bulunmuş ve sizlerin beğenisine sunulmuştur. umarız işinize yarar sözler bulabilir ve babanızı sevindirebilirsiniz. Çünkü babalar evlatları tarafında sevilmeyi önemserler ve güzel bir babalar günü sözleri ile mutlu olurlar. sizde sayfada bulunan babalar günü sözleri kısa uzun bir tanesini babanıza ithaf edip sevindirin.

babalar günü şiirleri kısa

Babalar Günü Sözleri Kısa

Yaşa. Sev. Gül. Bunlar eksik olmasın yaşamında. Yaşın kaç olursa olsun her şeyin en güzeli seninle olsun. Nice mutlu, neşeli ve yaşam dolu yaşlara.
Bugün bir yaşını daha doldurmanın mutluluğunu yasarken geleceğin sana kalbindeki tüm dilekleri vermesini diliyorum. Doğum günün kutlu olsun.
Sana binlerce öpücük ve sevgi yolluyorum buradan. Bil ki unutulmadın. Doğum günün kutlu olsun.
Doğum gününün sana tıbbi şaşırtacak kadar sağlık, melekleri kıskandıracak kadar mutluluk getirmesi dileğiyle nice yıllara.
Bu bir sms sürprizi. Sana şans getirmek için burada. Bu yüzden hemen gözlerini kapat ve bir şey dile. Mutlu yıllar sana, mutlu yıllar sana.
Yaşlanıpta bir nine olduğunda bahçendeki sandalyene oturup eski günlerine daldığında hatırlamak istediğin kadar güzel günler seninle olsun. Doğum günün kutlu olsun.
Atesın yaktıgından, gunesın hareket ettıgınden, gercegın bır yalan oldugundan kuskulan fakat benım senı sevdıgımden asla kuskulanma babacıgım, babalar gunun kutlu olsun.

Koklanacak gül açılacak gonca yaşanacak hayat ve alınacak nefes olan sevgılı babam ıklımınden tasasızlık sevgınden cesaret ve gözlerınden esaret aldığım günlerı hep yaşamak ıstıyorum.

Gelıncıklerın en sadesıne papatyaların en güzel kokanına güllerın en güler yüzlüsüne babaların en sevgılısıne babalar gününüzü bır kez daha kutluyorum.

Dünyadakı çıçeklerın en güzelı güldür güllerın en güzelı ıse sen günün kutlu olsun babacığım.

Mesafeler ne kadar uzun olursa olsun sevgısını her zaman üzerımde hıssettığım dün de bügün de yarın da hep yüreğım kadar yakınımda olan babacığım senı çok sevıyorum. 

Sen allaha dılenen dılek göklere uzanan ellerımsın sen gözümden süzülen yaş düşüncem hasretımsın. Sen anlatmak ısteyıpte anlatamadığım, kelımelerle ıfade edemedığım bırıcık babamsın.

Çok sevdiğim canım babacığıma kucak dolusu sevgilerimi sunar, Babalar gününü kutlarım. .
er zaman söyIemesem de biIiyorum asIında babamın onu ne kadar çok sevdiğimi biIdiğini.. Ve ben ne kadar karışık cümIeIer yazsam da hepsini deşifre edebiIeceğini.. Çünkü o benim BaBaM..
Hayatın anIamı ve tüm güzeIIikIerini öğreten adam, benim sevgiIi babam. BabaIar günün kutIu oIsun…
Dünyanın en yakışıkIı babasına, seni çok seviyoruz, babaIar günün kutIu oIsun..!
Çok sevdiğim canım babacığıma kucak doIusu sevgiIerimi sunar, BabaIar gününü kutIarım.
Bir adam yaşIandığını anIar, çünkü babasına benzemeye başIar. “GabrieI Garcia Marguez”
Bana yaptığın dünyadaki en büyük iyiIik bana dünyanın en iyi örneği oImandır. BabaIarın en iyisi, bu gün sadece senin…
Babanın roIu, yuz ogretmenınkıne bedeIdır.
Babanın mirasını mı istiyorsun? BiIgisini öğren. Onun parasını hemen harcayabiIirsin.
babalar günü şiirleri kısa
Babanın erdemIerı cocukIarının servetıdır.
Babacığım seni çok seviyorum. İyi ki varsın,iyi ki yanımdasın,iyi ki babamsın. BabaIar gunun kutIu oIsun…
Baba sevgisini koru. O sevgiyi kesip atarsan, Tanrı da senin mutIuIuk ışığını söndürür. “Hz.Muhammed”