-->
Logo

En Yeniler

Doğum Günü Mesajları


doğum günü sözleri, doğum günü mesajları, sevgiliye doğum günü mesajı, doğum günüyle ilgili mesajlar, arkadaşa doğum günü mesajları

Arkadaşınıza, dostunuza, sevgilinize doğum gününde özel olduğunu hissetitirmek için doğru kelimeleri arıyorsanız doğru sitedesiniz. Sitemizde Basşka hiçbir yerde bulamayacağınız doğum günü mesajları bulunmaktadır. Doğru kelimeler bir araya gelince gerçekten anlamlı güzel cümleler haline dönüşüyorlar. ve siz bu doğum günü mesajlarını arkadaşlarınızla paylaştıkça biz mutlu oluyoruz. Ayrıca alt ksıımdan facebook gibi sosyal medyada paylaşmanız için butonlar bulunmaktadır. Onun dışında yorum kısmından anonim olarak yorum yapabilirsiniz.

Güven ruh gibidir, çıktığı yere birdaha geriye dönmez.

Sen DünIerini Hatırlarken Biz BugünIerimizi DünIerimize Yazdık Gözüm.

Ne zaman tek düş kursam, sonrası zaman düş kırıklarını topluyorum.

Her şeye nazaran seni her an güldürmeye personel o birey seni en tek sürü sevendir.

Beni görüp kendini deneme. yalnızca görebildiğin kadarım. dünya tek oyun ise zarları ben atarım.

Üşüdüğümüzde cami kapamak civarı pratik olsaydı keşke, sevilmediğimizi anladığımızda o kişiye yüreğimizi kapamak.

Allah'ım! Dillere destan, yüreklere ferahlık meydana gelen merhametin ile günahlarımızı affeyle.

İnsanlar, gelmeleriyle yalnızlıklarını dağıtanları severler. gitmeleriyle bizzat kendilerini tek bırakanlara aşık olurlar.

Sen benim hayatımda olduğun müddetçe ne sen kimseye rakip, ne de kimse sana rakipti. Zira sen benim amaçlı hep tektin.

Küçük sularda yüzerken, kocaman dalgalara tutulduk. zalim yaşamın zor yükünü hep sırtımızda taşıdık, ama kimseye el at diyerek yalvarmadık. esef arkadaşım bunuda atlatırızzz.

Ayyaşa Sormuşlar Ne Amaçla İçkiyi Bıraktın Diyedemiş Serefine İçiIecek Sevda Yok SatıImış Btün SevgiIer.

Sana Bişey Söyleyecem Ama Uslu Esef Geçen Zaman Doktora, Gittim Böbreğimde Kum, Kalbimde Seni Buldular!!!!!

Susmak kabullenmek değildir, anlayabilene en güzel cevaptır.

Tenine dokunabilmek mi? Hâşâ! Gözüm göz menziline girsin kafi . Hadi düş düşlerime; tutmayana sevda olsun.

ikimiz amaçlı tek sokak çizdim düş ve sevgi dolu ağaçlar diktim ateş gibi ve miss kokulu has hisler koydum önümüze benimle gelirmisin Bu Yöntemde Sevgilim?

Zannetme Ki Gözlerim Sana Baktıkça Bıkacak, Ölsem De Ruhum Seninle Kalacak, Kapanırsa Gözlerim Senden Öncesinde Bu Yaşama , İnan Ki Nihai Sözüm Seni Seviyorum Olacak

Ortamın sona erdiği yerde biz başlarız tarzımız amaçlı olabilir şeklimiz amaçlı yaşarız..

Güneşe bakarsan gölgeleri göremezsin.