-->
Logo

En Yeniler

Evlilik Yıl dönümü Sözleri Sevgiliye

evlilik yıldönümü şiirleri, evlilik yıl dönümü sözleri eşe, evlilik yıldönümü mektupları,evlilik yıldönümü sevgi sözleri, evlilik yıldönümü sözleri arkadaşa, evlilik yıldönümü güzel sözler, eşe güzel sözler, yıl dönümü sözleri, evlilik yıl dönümü süprizi içi güzel sözler, yıldönümünde söylenecek sözler, yıl dönümü için sözler, yıl dönümünde sevgiliye sözler, yıl dönümü mesajları, yıl dönümü sözleri facebook.

Bütün vatandaşları sevebilirdim, sevmeye senden başlamasaydım. Evlenme yıldönümümüz kutlu olsun bir tanem…

Sen ruhuma cemre diyerek damlamadıktan ardından ben bu vücutta neyleyim. Aşk da sen, hasret de sen, ben de sen… Her şeyim sensin bir tanem. Evlenme yıldönümümüz kutlu olsun aşkım…
Gözlerinin "Kahve'sinden" koy ömrüme, kırk senenin hatırına "Sen'de" kalayım! İyi ki ömrümün sahibi olmuşsun. Evlenme yıldönümümüz kutlu olsun aşkım…

Kalbimi vermekte ne civarı haklıymışım. Sen süper bir insan, iyi bir eşsin. İyi ki varsın daima yanımda kal. Seni bir sürü Seviyor, evlenme yıldönümümüzü kutluyorum.

Sen canımın canı hayata sebebim meydana gelen canan, daima yanımda kal emi. Seni bir sürü seviyorum, evlenme yıldönümümüzü kutluyorum.

Hani bir takım kentler vardır ya; saat 10'dan ardından kimsecikler olmaz… İşte Sen'den sonrasında , 10'dan sonrası! Sen benim her şeyimsin. Evlenme yıldönümümüz kutlu olsun güzeller güzeli karıcığım…

Hayat tecrübe et bu karayolu seninle paylaşıyor olmam ne kocaman bir şans benim amaçlı , sıkı gün içerisinde ve berbat gün içerisinde ek olarak nice senelere beraber . Evlenme yıldönümümüz kutlu  olsun aşkım…

Yıllar geçse de aşkımız önce günkü benzeri . Yaşattığın ve yaşatacağın tüm mutluluklar amaçlı binlerce teşekkürler hayatım. Evlenme yıldönümümüz kutlu  olsun küçük kuşum…

Yaşamıma kattığın her yepyeni zerafet amaçlı sonsuz teşekkürler. İyi ki evlenmişiz karıcığım. Evlenme yıldönümümüz kutlu olsun aşkım…

Yıllar gelip geçti zaman değişti, bir sen değişmedin şu yüreğimde. Dağlara kar düştü duman değişti, bir sen değişmedin sevdiğim bende. Evlenme yıldönümümüz kutlu  olsun canım bir tanecik aşkım…

Bu Sabah, yarın ve ilelebet , kendim civarı seni de seviyorum. Evlenme yıldönümümüz kutlu olsun bir taneciğim.

Birlikte gülebilmek, gezebilmek, sevinçli olabilmek, şaşkınlıklar ve sevinçler yaşayabilmek amaçlı , en ehemmiyetlisi de birbirinizi daima sevebilmek amaçlı bolca "Zamanımız olmasını diliyorum?

Ellerimiz ve gözlerimiz birbirinden hiç ayrılmasın. Evlenme yıldönümümüz kutlu olsun aşkım…

Gönlümün sultanı canım karıcığım, seni tanıdığım gün en sıkı günüm. Sonrakilerde daima sen vardın ve sonsuza civarı yanımda olacaksın. Seni bir sürü ama bir sürü seviyorum. Evliliğimizin bir seneyi ek olarak tamamlandı , kutlu  olsun aşkım…

Hep yanımda ol, daima canımdan bir parça ol. Seni bana verici ailene bir sürü minnettarım. Kısmet eden Allah'a kurbanım. Seni bir sürü seviyorum. Daima yanı başımda ol canım karım. Evlenme yıldönümümüz kutlu olsun…

Allah'ın bana verdiği en kocaman armağansın. Daima yanımda kal. Seni bir sürü seviyor, evlenme yıldönümümüzü kutluyorum.

Seneler akıp gidiyor. Evlendiğimiz gün geçen gün benzeri aklımda. Tam x yıl olmuş. Bunca geçtiğimiz zaman senin yakınında su benzeri . Ömrümün sonuna civarı daima yanımda kal. Evlenme yıldönümümüz kutlu olsun canım aşkım.

Benim şiirlerim çay kokar, düşlerim yalın sen. Demlikte nefesin, bardakta gamzen… Sen benim her şeyimsin tek tanem. Evlenme yıldönümümüz kutlu olsun aşkım…

Seni özlemek, üşümek gibidir ilgisiz tek akşamüstü, yağmurun altında gitmek benzeri sırılsıklam, titreye titreye. Ateş Gibi tek koltuk bulup sığınmak istersin ya hani, öyle ihtiyacım var işte, yüreğine sığınıp, nefesinde ısınmaya. Evliliğimiz tek ek olarak tekrar kutlu olsun.

Dilek tutman amaçlı yıldızların kayması mı gerekmektedir illa ki? Gönlüm gönlüne kaydı yetmez mi? Evlenme yıldönümümüz kutlu olsun aşkım…

Alnımın yazsıcaklık, canımın canı harika melek. İyi ki izdivaç etmek amaçlı beni seçtin. Hayatımın sonuna civarı daima başucumda ol. Seni tek sürü şayet tek sürü seviyorum harika karım… Evliliğimizin tek senenini ek olarak kutlarım…

Güzel Cenabıhak'ım bize ve ailemize uzunca , keyifli ve sıhhatli ömürler kısmet etsin. Bizi birbirimizden ayırmasın. Evlenme yıldönümümüz kutlu olsun tek tanem…

Gönlümün meclisinde her biri konuşsun istemem, kimse müdahale etmesin aşka. Koltuk gök şahidimdir ki politik görüşüm yoktur senden yabancı . Sen benim hayatımsın… Evlenme yıldönümümüz kutlu ve mutlu olsun aşkım…

Yum gözünü aç elini. Vicdanım senindir. İster cam kenarına koy, güneş alsın. İster can kenarına koy, daima sende kalsın. Evlenme yıldönümümüz kutlu olsun aşkım…

Evimin reisi, kalbimi sahibi canım eşim . Tek senesi ek olarak senin gözlerinin içerisine bakarak geçirmeyi kısmet eden Cenabıhak'a şükürler olsun. Cenabıhak seni başımızdan yoksun etmesin. Yıldönümümüz kutlu olsun…

Sen benim ömrümün sahibi, hayatımın neşesi evladımın annesi sevgili karımsın. İyi ki varsın. Daima yanımda benimle olman dileğiyle evliliğimizin yepyeni senesi kutlu olsun…

Ey canımın sahibi yar! Sen benimle olduktan ek olarak sonra kaybettiklerimin ne ehemmiyeti var. İyi ki senle evlenmişim. Evlenme yıldönümümüz kutlu olsun gönlümün sultanı…

 " Tek Sürü " sevilmeye değil,  " daima " sevilmeye ihtiyacım var. Evlenme yıldönümümüz kutlu olsun canım karım…

Sevdan üflendi tek kere zaman aşk-ı kıyamet. Sen kopuyorsun yüreğimde; gönlüm gönlüne emanet. Evlenme yıldönümümüz kutlu olsun aşkım…

Gözüm gözüne değmeden yazdığım şiirlerim melal. Varsın değmesin razıyım ey sevgili böylesi ek olarak helal! Ey gönlümün sahibi evlenme yıldönümümüz kutlu olsun…

Gülüşünü seversin, sesini seversin, sohbetini seversin. Sevmek amaçlı illa ki yüzünü rastlamak kural değil; yüreğinde duruşunu seversin. Ben seni canımdan tek sürü seviyorum. Evlenme yıldönümümüz kutlu olsun canım karım…

Yüzüme okunmuş tek dua gibisin sevgilim. Tek Sürü şükür bu sabah de aşığım sana. İyi ki varsın ve benim karımsın. Evlenme yıldönümümüz kutlu olsun tek tanem…

Senin gülüşün cennetten atılan tek ekmek kırıntısı gibi! Ben ise tek serçe benzeri , karın tokluğuna seviyorum seni. Evlenme yıldönümümüz kutlu olsun aşkım…