-->
Logo

En Yeniler

Evlilik Yıl Dönümü Sözleri

evlilik yıldönümü şiirleri, evlilik yıl dönümü sözleri eşe, evlilik yıldönümü mektupları,evlilik yıldönümü sevgi sözleri, evlilik yıldönümü sözleri arkadaşa, evlilik yıldönümü güzel sözler, eşe güzel sözler, yıl dönümü sözleri, evlilik yıl dönümü süprizi içi güzel sözler, yıldönümünde söylenecek sözler, yıl dönümü için sözler, yıl dönümünde sevgiliye sözler, yıl dönümü mesajları, yıl dönümü sözleri facebook.

-Beyaz güvercinler yolluyorum sizlere buralardan, hayatınıza sevgi, mutlu olmak ve huzur versin diyerek. Hayat boyu mutluluklar dilerim.

-Eğer yanınızda olsaydım sizlere sıkı sıkıya sarılır, hayat boyu gözlerinizdeki ışıltının aynı ritimde devam etmesini, birbirinizi hep sevmenizi ve hep şenlik içerisinde , keyifli bir hayat sürmenizi dilerdim. İşte bu kısa mesaj da benim orada söyleyemediklerime vasıta etmekte . Elleriniz birbirinden hiç ayrılmasın. Hayat boyu mutluluklar sizin olsun!

-Bir elmanın 2 yarısı gibisiniz. Hayat boyu bunu korumanız ve birbirinizi hep tamamlamanız dileğiyle… Mutluluklar!

-Her gününüz birbirinizi daha bir sürü severek ve birbirinize daha bir sürü bağlanarak geçsin. Hayat boyu mutlu ve keyifli yasayın! Yuvanızdan sevgi yoksun olmasın…

-Paylaştıkça çoğalan bir birşey sevgidir, evlenme benzeri bir noktayla ebedileştirdiğiniz sevginizin hep çoğalmasını dileriz…

-Geride bıraktığımız onca senede her daim yanımda var olarak yaşamımı güzelleştirdiğin ve desteğini asla yoksun etmediğin için ebedî teşekkür borçluyum sana.

-Ebedi sevgi yolunda attığınız bu önce adımda belki yanınızda değilim ama bilin ki bütün kalbim sizinle. Hayat boyu mutlu olmanızı diliyorum.

-Nice mutlu senelerde , beraber yaşlanmak dileği ile

-Hayat kadehse şayet , aşk da kadehi dolduran şaraptır. Kadehinizin hiç şarapsız kalmaması dileklerimizle, hayat boyu mutluluklar dileriz.

-Geride bıraktığımız onca senede her daim yanımda var olarak yaşamımı güzelleştirdiğin ve desteğini asla yoksun etmediğin için ebedî teşekkür borçluyum sana.

-Ebedi sevgi yolunda attığınız bu önce adımda belki yanınızda değilim ama bilin ki bütün kalbim sizinle. Hayat boyu mutlu olmanızı diliyorum.

-Nice mutlu senelerde , beraber yaşlanmak dileği ile…

Başıma gelebilecek en güzel mutluluktu seninle yaşamımı birleştirmek!

-Hayat tecrübe et bu karayolu seninle paylaşıyor olmam ne kocaman bir şans benim için, güzel gün içerisinde ve berbat gün içerisinde daha nice senelere beraber .

-Sana esinle beraber huzur ve mutlu olmak dolu bir yasam diliyorum. Her ıkinizi de tebrik eder, mutluluklar dilerim.

-Her şeyi ile muhteşem bir eşsin sen. Beraber geçireceğimiz daha nice evlenme yıldönümlerine Birtanem.

-Alnımın yazısı, canımın canı güzel melek. İyi ki izdivaç etmek amaçlı beni seçtin. Hayatımın sonuna civarı daima başucumda ol. Seni bir sürü ama bir sürü seviyorum güzel karım… Evliliğimizin bir senenini daha kutlarım…

-Gönlümün meclisinde her biri konuşsun istemem, kimse karışma etmesin aşka. Koltuk gök şahidimdir ki politik görüşüm yoktur senden yabancı . Sen benim hayatımsın… Evlenme yıldönümümüz mübarek olsun aşkım…

-Zaman bir sürü az , hayat boyu beraber olmaya laf verdiğiniz bugünden bu yana birbirinizin kalbini kırmamaya ve daima sevgi dolu olmaya itina gösterin. Mutluluklar…

-Geride bıraktığımız onca senede her sürekli yanımda var olarak yaşamımı güzelleştirdiğin ve desteğini asla noksan etmediğin amaçlı sonsuz teşekkür borçluyum sana.

-Ebedi sevgi uğrunda attığınız bu önce adımda ihtimal yanınızda değilim ama bilin ki tüm kalbim sizinle. Hayat boyu sevinçli olmanızı diliyorum.

-Nice sevinçli senelerde , beraber kocamak dileği ile…

-Başıma gelebilecek en âlâ mutluluktu seninle yaşamımı birleştirmek!

-Benim şiirlerim çay kokar, düşlerim sade sen. Demlikte nefesin, bardakta gamzen… Sen benim her şeyimsin bir tanem. Evlenme yıldönümümüz mübarek olsun aşkım…

-Sen benim ömrümün sahibi, hayatımın neşesi evladımın annesi canan karımsın. İyi ki varsın. Daima yanımda benimle olman dileğiyle evliliğimizin yepyeni seneyi mübarek olsun…

-Ey canımın sahibi yar! Sen benimle olduktan daha sonra kaybettiklerimin ne ehemmiyeti var. İyi ki senle evlenmişim. Evlenme yıldönümümüz mübarek olsun gönlümün sultanı…

- " Bir Sürü " sevilmeye değil,  " daima " sevilmeye ihtiyacım var. Evlenme yıldönümümüz mübarek olsun canım karım…

-Sevdan üflendi bir kere zaman aşk-ı kıyamet. Sen kopuyorsun yüreğimde; gönlüm gönlüne ematam olarak. Evlenme yıldönümümüz mübarek olsun aşkım…

-Sen ruhuma cemre diye damlamadıktan daha sonra ben bu vücutta neyleyim. Aşk da sen, hasret de sen, ben de sen… Her şeyim sensin bir tanem. Evlenme yıldönümümüz mübarek olsun aşkım…

-Gözlerinin "Kahve'sinden" koy ömrüme, kırk senenin hatırına "Sen'de" kalayım! İyi ki ömrümün sahibi olmuşsun. Evlenme yıldönümümüz mübarek olsun aşkım…

-Kalbimi vermekte ne civarı haklıymışım. Sen güzel bir insan, âlâ bir eşsin. İyi ki varsın daima yanımda kal. Seni bir sürü Seviyor, evlenme yıldönümümüzü kutluyorum.

-Sen canımın canı hayata sebebim meydana gelen canan, daima yanımda kal emi. Seni bir sürü seviyorum, evlenme yıldönümümüzü kutluyorum.

-Hani bir takım kentler vardır ya; saat 10'dan daha sonra kimsecikler olmaz… İşte Sen'den sonrasında , 10'dan sonrası! Sen benim her şeyimsin. Evlenme yıldönümümüz mübarek olsun güzeller güzeli karıcığım…

http://sozleri-mesajlari .com/evlilik-yil-donumu-mesajlari .html

-Gönlümün sultanı canım karıcığım, seni tanıdığım zaman en âlâ günüm. Sonrakilerde daima sen vardın ve sonsuza civarı yanımda olacaksın. Seni bir sürü ama bir sürü seviyorum. Evliliğimizin bir seneyi daha tamamlandı , mübarek olsun aşkım…

-Hep yanımda ol, daima canımdan bir parça ol. Seni bana verici ailene bir sürü minnettarım. Kısmet eden Allah'a kurbanım. Seni bir sürü seviyorum. Daima yanı başımda ol canım karım. Evlenme yıldönümümüz mübarek olsun…

-Allah'ın bana verdiği en kocaman armağansın. Daima yanımda kal. Seni bir sürü seviyor, evlenme yıldönümümüzü kutluyorum.

-Seneler akıp gidiyor. Evlendiğimiz zaman geçtiğimiz zaman benzeri aklımda. Tam x yıl olmuş. Bunca geçtiğimiz zaman senin yakınında su benzeri . Ömrümün sonuna civarı daima yanımda kal. Evlenme yıldönümümüz mübarek olsun canım aşkım.

-Beni ben yapan senin varlığın canım! Hayatımda olduğun amaçlı sonsuz teşekkürler… Seni seviyorum.

-Büyük vatandaşlar olmadan kocaman işler başarılamaz, daha birçok başarıları beraber tebrik etmek dileğiyle.

-Sabahları güneş ne amaçla doğar biliyor musun? Onu umutla ve sevgiyle bekleyenler vardır. Yarın erken doğacak güneşi sana hediye ediyorum. Senin amaçlı doğsün.

-Bir tüm olmak amaçlı birleşen elleriniz ve kalpleriniz tekrar hiç ayrılmasın ve her an sevgi dolu baksın gözleriniz? Hayat boyu beraber ilerlemeye hüküm verdiğiniz yöntemde , güneş daima önünüzde olsun ki gölgeler ardınızda kalsın. Yaşam boyu mutluluklar.

-Evlilik ebediyet uğrunda önce adımı atmaktır. Mutluluğunuz sürekli olsun, sevginiz ilelebet sursun!

-Ailecek yürekten kutluyoruz. Düğün Töreni hediyemizi sizlere sorgusuz sualsiz almayalıyım dedik. Neye ihtiyacınız varsa bilelim. Mutluluklar

-Bak, yalnızca nişanlanmışsın, halen kurtuluşun var, etme eyleme yol yakınken… kutlarım

-Bu sevinçli gününüzde yanınızda olamadığımız amaçlı hakikaten bir sürü üzgünüz. Ama düğününüzde kendimizi affetireceğiz. Mutluluklar ve sevgiler…

-Hedefi onikiden vurdun, fıstık benzeri kızı kaptın. Hadi bakalım elinizi hızlı tutun, yuvanızı bir an öncesinde kurun. Düğün Töreni davetiyenizi de bekliyorum. Mutlululuklar…

-O kocaman zaman daha geçtiğimiz zaman gibi; fotoğraflar sarardı ama düğün töreni pastamızın tadı halen damağımda. Birçok birçok senelere daima elele…