-->
Logo

En Yeniler

Guzel Sozler

2015 güzel sözler, anlamlı, anlamlı sözler, anlamlı sözler 2015, anlamlı sözler facebook

Guzel sozler
Hayat az iştirak eden tek battaniye gibidir… Yukarıya çekersin bacak parmakların başkaldırı eder, aşağıya çekersin omuzların titrer.

 Hayat öyle tek noktya getirir ki insanı; Önceden 'hiç bitmesin' dediğin günlere, Keşke hiç yaşamasaydım dersin. HAYAT, sen planlar kurarken yaşadıklarındır. Biz, ilhamlarımızı, gökten ve gaipten değil, direk doğruya hayattan almış  bulunuyoruz.

Hayat göz açıp kapayana civarı geçer. Hayat spontane ne sıkı , ne kötüdür; Ona iyiliği kötülüğü katan sizsiniz. Montaigne Hiç tek işlek daimi değildir bu yaşamda . Herkezin hayattan beklentileri vardır mühim meydana iştirak eden o bekletiler içerisinde bulunan mücadelen..
 Ne Türlü tek hayat yaşıyorsanız öyle can verirsiniz . Ne Türlü öldüyseniz öyle de dirilirsiniz. Hadis-i Şerif
Hayat, uzunca tek insaniyet dersidir. Barrie Hayat yaşla değil, yaşamakla anlaşılır. Andre Gide

Yaşamda rövanş yoktur. Ahmet Hamdi Tanpınar

Yaşamın gayesi çalışmaktır; tersi halde gaye diyerek tek şey yoktur. Berthold Aurbach

 Hayat 3 Evredir Doğar, Büyür Ve öLürsün. Mezardakilerin nadim oldukları birşeyler için, dünyadakiler birbirlerini yiyiyorlar.


ı, için canımı verecek civarı, seviyorum desem inanırmısın.

Hey kısa kısa mesaj sezsizce git onu tek sürü özlediğimi söyle, şayet işi varsa tahatsız etme, şayet uyuyorsa yanağına tek öpüş kondur, şayet ek olarak şimdiden okuyorsa onu untmadığımı söyle.

Sen hiç denizlerin dibine bakınca yemyeşil ormanları gördün mü? İmkansız deme! Nedeni Ise ben senin gözlerine bakınca ölülerin dahi tanık olamadığı o cenneti gördüm.

Benim amaçlı seni rastlamak suya aynı, Seninle yasamak ise soluk almaya, Susuz üç süre yaşarım ama soluk almadan hiçbir süre.

Sen tek pınarsın içilen ama kanılmayan, Seveni yanıltmayan, sevince yanılmayan, varlıgına doyulmayan, yokluğuna dayanılmayan.

Ne lisan kafi seni anlatmaya, Ne göz kıyar sana bakmaya, Ne ellerim dayanır sana dokunmaya, Ne kollarım uzanır seni sarmaya Hiç yaşam kafi mi? Tek sen ek olarak aramaya bitanesi.

Senin kanadın olmak isterdim, Ben olmadan uçma diyerek, Senin baharın olmak isterdim, Ben olmadan açma diyerek.

Kahvaltı hazırladım sana da gönderiyorum, umut dolu omlet, haşlanmış sevgi, tek dilim tutku ,seni seviyorum reçeli, ve tek de yalnızlık demledim kaç tatlı olsun?

Hayatta üç şeyi sevdim; Seni, Kalbimi, Umut etmeyi. Seni sevdim sensin diyerek, kalbimi sevdim seni sevdi diyerek, Umut etmeyi sevdim belki seversin diyerek..

Sen bazen dudağımda tek tebessüm yüreğimde yanan tek ateş ve gözlerimden akan yaşsın. Ama sen her süre benim küçücük kalbimde tek sürü kocaman tek parçasın.

Gözümden akacak sene olsan ağlamam ağzımdan çıkacak laf olsan konuşmam seni kalbime hapsettim kimseye bırakmam!

Sen tek yıldızsın çevresinde gezegenler var ben dünyayım yaşam tek bende var.
Seni yıldızlara benzetıyorum onlar civarı saf onlar civarı güzelsin ama onlardan bi farkın var onlar milyonlarca sen tek tanesin .

Kendini tek hissetiğin civarı yalnızsın ve kuvvetli hissettiğin civarı kuvvetli . İşte dünya budur! Suçsuz doğarız, ardından yaşadığımız düş kırıklıkları, duyduğumuz tekzip eder değiştirir gülüşümüzü. 'Kirlenmesin' genç gözleriniz. Rastgele birinin senden tiksinme etmesinin esas nedeni; senin benzeri olmak aradığı takdirde hiçbir süre senin benzeri olmayacağını bilmesidir.

Güneşe bakarsan aydınlığı, kuyuya bakarsan karanlığı görürsün. Yaşama nerden bakarsan ordan görürsün. Nerden bilebilirdim; yaşama nereden bağlıysam oradan kopacağımı, ve neyin üst kısmına bir sürü düşüyorsam onla beraber sınav olunacağımı. Yaşam, bir sürü acımasız bir öğretmendir. Öncesinde sınav yapar, ardından dersi verir. Yaşama küstüğüm falan yok yalnızca muhatap olmuyorum. Dünya her süre istediğini vermez insana! Ya düş ettiklerinle yaşarsın, veya hayatını sürdürmek zorunda olduklarınla yaşamaya çabalarsın. Öyle yoruluyorum ki bazen hayattan. Kapayınca gözlerimi, tekrar açasım gelmek bilmiyor inan. Hayatı kendimize acı ettik. Ve nihayetinde anladık ki biz ne ettiysek kendimize ettik. Zira biz yalansız sevdik! Karnı tok olup 'küfür' edeni de var. Karnı aç olup 'şükür' edeni de var. Bu dünya bu gibi gariptir. Üzülmüyorum! Zira dünya yeni bir şey öğretti bana: Hiç gitmeyecekmiş benzeri sevenler, hiç sevmemiş benzeri gidenlermiş esasında .


Hayat bir masal gibidir. Mühim meydana gelen ne civarı uzunca yaşadığın değil ne civarı harika yaşadığındır. Hayatı güzelleştirmek de senin elinde. Bizzat masalını kendin yarat. Kimseden çekinme. Başkahramanı da sen ol! Yaşamın çoğalış bize birşeyler vermeyi bırakıp geriye almaya başladığı yaşlara geldik. Çocukken yarın neler oynayabiliriz diye düşünürdük, hemen ise; yarın dünya bize hangi oyunu oynayacak diye düşünüyoruz! Şu yaşamda belkide en bir sürü ihtiyacımız meydana gelen şey, düzmece olmadan gülen bir surat , yalanı olmadan seven bir kalp.

Inşa Etme be dünya , ben acıyı yalnızca yemekte severim, bu gereksiz bonkörlük niçin . Otobüsün sol camından çevreyi seyrederken, sağ aracılığıyla kaçırdıklarımızdan ibarettir bazen Dünya . Dünya tiyatro gibidir, en berbat vatandaşlar , en harika yerlerde otururlar. Dünya dediğin ne ki; bu sabah varsın, yarın yoksun… Erkek benzeri yaşa ki; arkandan 'iyi bilirdik' diyenin bir sürü olsun. Ne civarı kolay değil olursa olsun, yine ayağa kalk ve yola aynı ritimde devam et. Hayatı bellemek amaçlı o tecrübelere ihtiyacın var. Dünya o civarı acımasız ki; Bazen gerçek olanı inşa etmek amaçlı en bir sürü istediklerimizden vazgeçmemiz gerekir. Hayallerimizden dahi . Bazen; bir kelebeğin geçerliliği kadardır hayat… Ne kırmaya gelir; Ne de kırılmaya.