-->
Logo

En Yeniler

Güzel Sözler

2015 güzel sözler, anlamlı, anlamlı sözler, anlamlı sözler 2015, anlamlı sözler facebook
2015 güzel sözler


2015 güzel sözler


Güzel sözlerin buluştuğu tek sitenden sizlere yine derlenmiş olarak sunulan sözler karşınızda. En anlamlı güzel sözler bu makalede bulunmaktadır.

Susmak, dayanılması cok güç bir yanıttır. *Chesterton

Zaman kocaman bir öğretmendir. Ne yazık ki tüm talebelerini öldürür. *Curt Goetz

Güzel meydana gelen sevgili değil, sevgili meydana gelen güzeldir. *Tolstoy

En tatlı şarkılar en acı hissiyatları dile getirenlerdir.

Ülkeler kılıçla alınır;ancak adaletle korunur. *Timurlenk

Affetmek ve hatırlamamak iyi kişilerin intikamıdır. *Schiller

Ben onla beraber içimden konuşuyordum. *Cahit Zarifoğlu
2015 güzel sözler

Yorma kendini, bırak yaşamına eşlik etmek isteyenler seninle gelsin. *Bukowski


O herkesten çeşitli gülümsemiyor, yalnızca sen aşıksın. *Noviembre

Bazı insanlar yağmuru hisseder. Diğerleri ise yalnızca ıslanır. *Bob Marley

Başkalarının uğrunda yürüyenler, ayak izi bırakmazlar. *S. L. Braunon

Köpeklerin kardeşliği, aralarına kemik atılana kadardır. *Hz.Mevlana

Gideceği limanı bilmeyene hiçbir rüzgardan destek gelmez. *Montaigne

İki insan ayrılırken, acıklı konuşmayı âşık olmayan yapar. *Marcel Proust

Toprak, sevdiklerimizi aldığı amacıyla mi bu şekilde güzel kokar? *Turgut Uyar

Bir şeyin yokluğu sizlere acı veriyorsa, varlığı sizi öldürebilir. *Chuck Palahniuk

Hayat minik şeylerden oluşur. Şayet sen seversen kocaman olurlar. *Osho

Her güne yaşamının en güzel bugünü olması amacıyla baht ver. *Mark Twain

İnsanları takmamayı öğrenebilirsen daha sevinçli olursun. *Dexter

Bir çeşmeye koşar benzeri koşuyorum sana, anlasana! *Cemal Süreyya

Erkek, erişemediği kadını lanetler. Kadın, erişemediği erkeğe "aşk" der... *Dostoyevski

Affetmek ruhunu bağımsız kılar, korkuyu siler atar, işte bu sebeple bir sürü kuvvetli bir silahtır.
*Invictus

Saklayacak bir şeyin yoksa, korkacak bir şeyin yok demektir. *Che Guevara

Döndüm arkamı sana. Sen sırtımdan vurmayı seversin, yüzüm zor gelmesin. *Attila İlhan

Bunca boş konuşan insanın içinde , lal olmak mani değil, devrimdir. *Özdemir Asaf

Eski yaralarımızın acılarını dindirecek şefkatli bir el beklerken, yepyeni yaralar sahibi olduk. *Burak
Aksak

Kadınlar kendilerine neler verildiğine değil, onlar amacıyla nelerden vazgeçildiğine bakar. *Oscar
Wilde

Yapmacık olup sevilmektense, kendim olup nefret edilmeyi seçim ederim. *Tom Robbins

Aşk acısı taşımayan vicdan ya deliye aittir ya da ölüye. * Hz.Mevlana

Ayna benim en güzel arkadaşımdır... Zira ben ağladığımda, o hiçbir zaman gülmez. * Charlie
Chaplin

Gönül Kendine Benzer Gönüle Akar. *Hz. Ali

Beklentiler hep yaralar. *Shakespeare

İyi insan, gülüşünü sevdiğiniz kişidir. *Dostoyevski

Kartallar tek uçar, Kargalar sürü ile... *Ruckert

Sevmenin hududu olmaz. *Albert Camus<

Aşk benim efendim ve kralımdır. *Alfred Lord Tennyson

Aşk ve sevinç kocaman çabaların kanatlarıdır. *Geothe

Aşkın trajedisi ilgisizliktir. *William Somerset Maugham

Komedi iyimserliğin eyleme dökülmesidir. *Robin Williams

Dibini görmediğin suya atlamadığın benzeri , Sonunu bilmediğin sevgiye teslim etme kendini. *
Mevlâna

Kutsal kitapları okuyup anlamayan inançlı , okuyup anlayan ateist olabilir . * Nikola Tesla

Kendi ayıplarını, kusurlarını düşünmekten, başkalarının ayıplarını araştırmayana müjdeler olsun! *
Hadîs

Beni sevinçli etmeye iş , benimle sevinçli ol... * J. Christophe

Parası meydana gelen pazardan, imanı meydana gelen kabirden korkmaz... * N. Fazıl Kısakürek

Unutma, yokuş aşağıya yıkılmak kolaydır ama görüntü tepeden seyredilir... * Dan Brown

Senin benzeri bir tanesini değil, yalnızca seni aradım ben. * Nicholas Sparks

Öyle pratik zanaat değildir uyumak,onun uğruna tüm gün uyanık kalmak sebep ... * F.Nietzsche

Mutlu mu olmak istiyorsun? Kimseden bir şey bekleme... *Bob Marley

Çünkü 1/2 kalmış bir hikayeden daha bir sürü kanayan hiçbir şey yoktur. *Ece Temelkuran

Gitmiş olman halen burada olmadığın manasına gelmek bilmiyor . *Womb

Sanki tüm hayatım süresince hata melodiyle dans etmiş gibiyim. *Friedrich Nietzsche

Tek bir kişiyi özlersiniz ve her koltuk tenha ciro . *Lamartine

Tek bir dostunuz olsun; ama onu da iyi seçin. *Muriel Barbery