-->
Logo

En Yeniler

Sebastian Sözleri

Sebastian Sözleri

  • Yine özlerken uyuyakalmışım Sebastian, günaydın…
  • Sevgili gönlüm artık ota konmanın zamanı gelmedi mi? Not: Sebastian…
  • Koş bak Sebastian şu kaçan hevesim mi?
  • Metin Şentürk değildik ama bizde çok görmezden geldik Sebastian… 
  • Gözü olanın gözü çıksın Sebastian…
  • Yıl olmuş 2014 kızların yanında küfür etmeye utanan adamlar var. Dediğim gibi Sebastian adamlar var “Gerçekten adamlar…” 
  • Allah erkeği çok adamı az yarattı Sebastian…
  • Bir kadın özledim diyorsa ben de demeyeceksin Sebastian, atlayıp yanına gideceksin…
  • Gidiyoruz işte Sebastian kiminin hoşuna, kiminin zoruna…
  • Adını şifrem yapsam yetersiz karakter diyecek, hala konuşuyor Sebastian…
  • Paran kadar konuş dediler, tamam bile diyemedim Sebastian…
  • Bu devirde en çok Azrail’e güveneceksin Sebastian, en azından niyeti belli…
  • Söyle ona Sebastian o kadar kırdı ki kalbimi, uyusam bile geçmiyor.
  • Sebastian galiba Allah belamızı verdi. Yoksa bu kadar geri zekâlı insanın bizi bulması mümkün değil.
  • Rakı yanındakiyle içilse de kadeh aklındakine kalkar Sebastian…
  • Biliyor musun Sebastian bir saniyesini bile hak etmeyen insanlarla çok vakit geçirdim.
  • Söyle ona Sebastian aşkı iki kişi yaşamalı…
  • Yalnızlık insana çok şey öğretirmiş, söyle ona Sebastian o gitmesin ben cahil kalayım.
  • Bugünü beğenmedim Sebastian, baştan alalım.
  • Kursak diye bir yer var Sebastian heveslerim, hayallerim hep orada…
  • Beni bilirsin Sebastian özlerimde söyleyemem.
  • Söyle bana Sebastian hayat bu kadar kısayken bu kadar uzun süren acılar niye.
  • Efkarlandım Sebastian çay getir bana.
  • Bana yeni bir kafa lazım Sebastian eskisi çok düşünüyor.
  • Sebastian yine yalnız uyandık hamdolsun…
  • Söyle ona Sebastian kaybettiklerimi belki özlerim ama vazgeçtiklerimin hiç şansı yok.
  • Çay demle Sebastian bu gece mevzu derin.
  • Söyle ona Sebastian; nasılsın diye bir mesaj atsa iyiyim diye kitap yazarım.
  • Sahi ben neye inanmıştım Sebastian…
  • Söyle Sebastian bir avuç kalp kırıntılarıyla nasıl yaşar insan.
  • Varsa bir çirkin şansı getir Sebastian…
  • Öyle bir nokta koyalım ki Sebastian nokta bile anlayamasın neden konulduğunu.
  • Baktın olmuyor Sebastian bakmayacaksın.
  • Sonra birbirimize iyi geceler demeden uyuduk işte en acısı da buydu Sebastian.
  • Söyle ona Sebastian hakkımı helal ettim.
  • Söyle ona Sebastian sürekli eksik olan bir süre sonra gerekli de olmuyor.
  • Soda getir Sebastian hazmedemeyenler var.
  • Söyle ona Sebastian makyajına ve yüzündeki boyalara güvenmesin. Yollarda güzeldir ama altından kanalizasyon geçer.
  • Büyük ihtimalle ruh eşim doğmayı unuttu Sebastian…
  • Yahu Sebastian her gelen beni başkalarıyla karıştırma diyor, sonra başkalarına karışıp gidiyor.
  • Söyle ona Sebastian at gibi giden it gibi döner.
  • Söyle ona Sebastian öyle kırdı ki kalbimi uyuyunca bile geçmiyor.
  • Bu işte bir yalnızlık var Sebastian…
  • Söyle Sebastian hayat benden aldıklarını neresine sokacakmış?
  • Söyle ona Sebastian benim içim ölmüş…
  • Söylenecek söz kalmadığında dudaktan dökülen sözdür, hayırlısı Sebastian…
  • Ararsa artık çok geç de Sebastian…
  • Söyle ona Sebastian baharda kışı kışın baharı özler insan. Ne uzaksa onu özler. Boşver bazı şeyler yokken güzel.
  • Atı kısandırmak için eşeğe binilmez Sebastian…
  • Söyle ona Sebastian hayatın tadını çıkarsın baktı olmuyor tadını kaçıranları hayatından çıkarsın.
  • Ah be Sebastian ölmedik daha ama pamuk tıkan tıkana…
  • Kırılmış bir kız çok güzel susar Sebastian Her şeyine hasret kalırsın.
  • Git ona öğret Sebastian gemiler batınca denizin canı acımaz…
  • Söyle ona Sebastian ipdeki düğümler bir şekilde çözülebilir marifet boğazdakileri çözmek de…
  • Söyle ona Sebastian bir sigara içimlik daha kalsın.
  • Söyle ona Sebastian dönmesine gerek yok kaymağını ben yedim yoğurdunu başkası yesin…
  • Söyle ona Sebastian hiç kimse ben gibi olmayacak.
  • Söyle ona Sebastian telafisi olmayan şeylerin izahıda gereksizdir…
  • İkinci bir şans verme Sebastian insanlar değişmez.
  • Söyle ona Sebastian ismi, cismi önemli değil de ritmi tutmuyor beni…
  • Kalk gidelim Sebastian önümüz yaz hayat kısa…
  • İnsanların insan olmadığı bir dönemde mevsimlere orjinalsozler.com bu kadar şaşırmamak lazım Sebastian…
  • Annesinin erken yat lafını yanlış anlamış o Sebastian.
  • Söyle ona Sebastian bütün insanları sevebilirdim, sevmeye ondan başlamasaydım…
  • Hoşlantıdır o aşk olsa duramazsın Sebastian…
  • İçimde selası okunanların Allah taksiratını affetsin Sebastian.
  • Rakı doldur Sebastian, yine eksildik biraz…
  • Söyle ona Sebastian mademki öküz o zaman hayvan gibi sevsin beni…
  • Onun egosu benim legom olur Sebastian.
  • Dünya bile dönüyorsa yanındakinden hiç şüphen olmasın Sebastian…
  • Soran olursa sıkıntıdan kendini sevdi dersin Sebastian.
  • Söyle ona Sebastian kaçan kovalanmaz gelen ağırlanır, giden uğurlanır.
  • Sor bakalım Sebastian beni hiç hak etmiş mi?
  • Söyle ona Sebastian insanlar insanların içinde insana hasret yaşarlar…
  • 1 saat ömrüm kalsa saatler ileri alınır Sebastian.
  • Gittiğim yol yol değil de manzarasını seviyorum Sebastian.
  • Söyle onlara Sebastian sevdiğimi sevmesinler.
  • Beraber aç yatmadığın hiç kimseye güvenme Sebastian…
  • Söyle ona Sebastian kötü bir gün kötü bir hayat değil.
  • Değer verince değişmeyen insanlar lazım bana Sebastian.
  • İkiden bir çıkınca yarım kalır Sebastian…
  • İçimin sesi de olmasa ölürüm yalnızlıktan Sebastian…