-->
Logo

En Yeniler

Anlamlı Sözler

Anlamlı Sözler

etkili bir kaç cümle ile söylenen sözlerdir. Tarih hiç bir sözü unutmaz ve söylenen sözü söyleyen kişi ile hatırlar.
♥ Kim kimi unutursa leyladan mecnundan beter olsun bu bir beddua değil yeminimiz olsun
♥ Cehennem dediğin yerde dal, odun yoktur, herkes kendi ateşini götürür. Aynı tarlada ki hasat gibi ektiğini biçersin
♥ Kula kul olma aç yaşa özgür ol
♥ Sabır suskunluk değil işitilmeyen feryattır
♥ Benim özgürlüğüm senin beni hapsettiğin yerdedir
♥ İnsanoğlu her şeyi kendi yargılar ama asıl yargılayanı bilmez
♥ Kavuşmak özgürlükse özgürüz ikimiz de
♥ Arkadaş sağlık gibidir, değerini yok olunca anlarsın.
♥ Cesaret, tehlike karşısında akıl ve zekanın kullanılmasıdır.
♥ Gözyaşının bile görevi varmış; ardından gelecek gülümseme için temizlik yaparmış..
♥ “Unutmayın dostlarım, daha çok seven taraf, kaybetmeye daha yakın taraf olur hep..”
♥ Belki o herşeye değecek kadar değerli senin için; ama unutma ki, Sen de onun için kendini yıpratacak kadar değersiz değilsin..
♥ Anlamlı Sözler ile yazılarınıza cümlelerinize anlam katın..
♥ Katil olmak istiyorum.Bana O’nu verin.Sevmekten öldüreyim.!
♥ KiMi SeViYoRsUn Söyle Benden Güzel Mi? Gözleri Ben Gibi Koyu Kahverengi mi.? Şunuda SoRaYım ,O da Ben Gibi ÖmÜrLüK SeVer Mi..?
♥ “Hayaller ve gerçekler yarışır. Hayaller hep önden gider; ama her zaman gerçekler kazanır”.
♥ Demişsin ki; ”Kaybettiklerini görsünde ağlasın” Bende diyorum ki; ” Kazandıklarımı görsen değerinin olmadığını anlarsın”
♥ Bizimki de aşk mı ? Akrep, yelkovanın yüzyıllardır peşinden koşarken
♥ En güzel anlamlı sözler sadece burada..
♥ Hayata yapılacak o kadar çok hata varki, aynı hatayı yapmakta ısrar etmenin anlamı yok..
♥ Sen Piyonsun Ben Sah. Ben Seni Kaybedersem 2 Puanim Gider, Sen Bni Kaybedersen Oyun Biter…
♥ Bırakacağın Eli Hiç Tutma, Tutacağın Eli Hiç Bırakma… Sahte Sevgilere Gül Olmaktansa, Gerçek Sevgilere Diken Ol.
♥ Bazen bir insanın tek ihtiyacı olan,tutunacak bir el ve kendisini anlayacak bir yürektir
♥ Geleceği merak etme nasıl olsa gelecek.. Ama gidecek olanı iyi düşün; Çünkü aklından silinmeyecek!
♥ Sevmek zor iş, ne maaşı var ne sigortası, Bir ayrılığı var bir de gözyaşı..
♥ Kadına çamur erkeğe hamur yakışmaz
♥ Cam kırıkları gibidir bazen kelimeler; ağzına dolar insanın. Sussan acıtır, konuşsan kanatır..
♥ Gitmek unutmak değildir sen bunu çok iyi biliyorsun. Aklımda gözlerin varken sen buna gitmek mi diyorsun?
♥ Eğer “unutmak” yedi harfi yanyana getirmek kadar kolay olsaydı, biz de beş harfi yanyana getirir “mutlu” olurduk..
♥ Aşk sevipte kavuşamamaktır. Eğer kavuşursan bir süre sonra o duyguları yitirdiğini göreceksin..
♥ Birisi konuşmasına başlarken ”durum sandığın gibi değil” ifadesi kullanıyorsa; durum tam da sandığınız gibidir
♥ Kolay mıdır bir anda her şeyden vazgeçip gitmek, yoksa her şeye rağmen gitmekten vazgeçip sevmek mi gerek?
♥ Hayatımda ilk kez birisi bana ”kendine çok dikkat et” dedi.. heralde anlamış Onun kalbini taşıdıgımı..
♥ Her insan kaybeder; ama sevmeyen vazgeçer unutma. Bil ki aşk; kaybettiğinde değil, vazgeçtiğinde biter aslında.
♥ Sevene sonuna kadar değer verilir karşılık beklemeden…Sevmeyene yol verilir…İtinayla endamını görmek için giderken…
♥ “Öyle çok yanar ki canın, dünyadaki bütün suçları işlediğini sanırsın; oysa sadece sevmişsindir”…
♥ Mutluluk satır aralarında gizlidir.
♥ Uğrunda fedakarlık etmeyeceğin sevgiyi, yüreğinde taşıyıp da kendine yük etme!
♥ Kafam kadar güzel misin..? Kafam 1 milyon sen o kadar eder misin..? Hadi bunuda geçtim seni kafama takmaya değer misin..?
♥ Bugün mutlu olmalısın çünkü hayatının geri kalanının ilk günü
♥ Sen öyle bir sihirbazmışsın ki beni bile kaybettin.
♥ Doğru yöne akıyorsan, hedefin okyanustur
♥ Seni düşündüğüm zaman senin de beni düşünüp de düşünmediği düşüncesi düşündürüyor
♥ Dağ ne kadar YüCE olsada, Yol üstünden geçer
♥ Yaşamımızda edindiğim en büyük bilgi şudur kendi kendine yardım etmeyi bilmeyene,hiç kimse yardım etmez.
♥ Sen bir hiçsin dediğimde sen bana ben sana tutkunum dedin ben sana beni bırak dedim sen bana ben bu dünyada yalnız senin için varım dedin