-->
Logo

En Yeniler

AYDİLGE - YANGIN VAR ŞARKI SÖZLERİ

AYDİLGE - YANGIN VAR ŞARKI SÖZLERİ

Yeter, yeter hüzün keder
Neden, bütün bu sevmeler yanar döner?
Geçer, zamanla aşk geçer
Seni teğet geçer, beni yakar geçer
Güldün geçtin böyle mi sevdin sen?
Yanıyorum!
Yangın var, yıkılıyor dünyam
Aşkından darmadumansam
Of aman, aşkına isyan!
Ah, geceleri yaksam
Yangın var, yıkılıyor dünyam
Aşkından darmadumansam
Of aman, aşkına isyan!
Ah sen de benimle yan
Solar zamanla aşk solar
Seni hemen yorar, beni sarpa sarar
Güldün geçtin, böyle mi sevdin sen?
Yanıyorum!
Yangın Var, yıkılıyor dünyam
Aşkından darmadumansam
Of aman, aşkına isyan!
Ah geceleri yaksam
Yangın Var yıkılıyor dünyam
Aşkından darmadumansam
Of aman aşkına isyan!
Ah sen de benimle yan
Geldin geçtin böyle mi sevdin sen?
Yanıyorum
Yangın Var, yıkılıyor dünyam
Aşkından darmadumansam
Of aman, aşkına isyan!
Ah geceleri yaksam
Yangın Var yıkılıyor dünyam
Aşkından darmadumansam
Of aman aşkına isyan!
Ah yıkılıyor dünyam
Yangın var!

aydilge yangin var sozleri, aydilge-yangin var sarkisi, aydilge yangın var sözü