-->
Logo

En Yeniler

GİDERLİ GÜZEL SÖZLER

GİDERLİ GÜZEL SÖZLER

  • Secde görmemiş bir alnın, alın yazısı olmak istemem.
  • Ben bana inananı hiç yarı yolda bırakmadım. Yarı yolda bırakanı da bir daha adam yerine koymadım.
  • Sakın aklından çıkmasın; açtığın her yaradan hesap soracak Yaradan.
  • Bazen diyorum ki kendi kendime ne çok değer vermişim değersizlere.
  • Hala çözemedim; uzaktan mı adamsız, adamlığa mı uzaksın.
  • Gel güzeller güzeli sevdiğim gel de ne olur bin yıllık dertmişim gibi, içine at beni.
  • Suskunluk soylu bir meydan okumadır ama soysuz insanlara işlemez.
  • Ah be güzelim dünya Çok yavaşsın. Baksana şu hıza, insanlar senden hızlı dönüyor.
  • Çayın da hiç derdi mi olur demeyin, bakın onun bile başı dumanlı.
  • Ne oluyor hep en sonunda bak işte makyajı akıyor farkının, herkesleşiyorsun.
  • Bana kötü kalplisin demiştin, evet evet haklıydın çünkü orada sen vardın.
  • Ne olursan ol, kim olursan ol arkadaş! Ama sakın unutma bizim buralarda akıllı ol.
  • Tek sevenim sen ol, geri kalan dünya nüfusuna konuyu ben açıklarım.
  • Size bir hayat dersi; turşu kurar gibi hayal kurmayın, önünüze gelen her hıyarla.
  • Ya av ol, ya da avcı birader ama sakın ha avı avcıya götüren köpek olma.
  • İçtikten sonra aklıma geleceksen be güzelim söylesene kelle paçadan farkın ne?