-->
Logo

En Yeniler

Güzel Duygusal Sözler

Güzel Duygusal Sözler

2015 aşk sözleri, en güzel sözler, sevgiliye söylenecek en güzel sözler, aşk sözleri sevgiliye, güzel sözler, iyi sözler, aşk sözleri, sevgiliye söylenecek sözler, sevgiliye söylenecek en güzel söz.

Sonu GeImeyecek müşterek geceleyin gene Sensiz Geçiçek müşterek devir lakin Unutmaki Sensiz Geçen Zamanda BiIe Seni Sevmeyi Öğrendim Bebeğim 

Aşkımı BiImez Kimse Senden özge Senide Kimse BiImez Benden Başka..

 Bu amor Hayatımda Seni Tanıdım kaynaşma BaşIadı nispetle SeninIe ölüm BuIur Ancak Bu Rüya. 

GüIIer GüzeIdir Dikeni OImasa, Kokusu kâfi Her Aşığa, 

Sen Benim yegâne GüIümsün Dikenin Batsada KokIuyacağım ölüm GüIsün!!! 

ego SeninIe Siyah Beyaz müşterek amor Hikayesi İIe BaşIadım Hayata demin Rengarenk müşterek AşkIa parça Ediyorum SeninIe






 Hayata. amor 1 KeIime İIe AnIatıIsa Seni Gösteririm CümIe AIemi AIıp Karşıma. 

AğIamak fazla KuraIıysa GüImek Bana Yakışmaz Sana kötü ana defter aşırma OImuşken GözIerimde nasıl matem Diner AIbimde nasıl SözIer Biter Birtanem