-->
Logo

En Yeniler

Güzel Sözler

güzel sözler, güzel, sözler, etkileyici güzel sözler, etkileyici sözler, etkileyici, sözler, en güzel sözler, 

Güzel Sözler 09 Temmuz

Eşinize dostunuza facebookta paylaşmalık güzel sözler. İnternet aleminde bulunan tüm güzel sözler bu site.

İNSANLAR TANIDIM YILDIZLAR GİBİYDİLER, HEPSİ GÖKTEYDİ AMA BEN SENİ GÜNEŞİM SEÇTİM VE BİR GÜNEŞ İÇİN BİN YILDIZDAN VAZGEÇTİM.

Seni çok özledim. Seni her özlediğimde kalbime bir yıldız çizdim. Seni ne kadar özlediğimi bilmek istermisin? Sayende bir gökyüzüne sahibim canım!

Hiç gereği oImayan bir ayrıIığın Müştereği oIduk seninIe. - Mesut İIkay YANIK

Milyonlarca ses tonu var ama yanlızca birini duyduğunda aptallaşırsın!


Başkalarına kendinden fazla değer verme. ya onu kaybedersin, ya da kendini mahvedersin. terk edenden alınacak en büyük ıntıkam, ona kupkuru, sevgisiz gözlerle bakmaktır.

Cevap veriyorum zamanla her şey geçer diyen akıllılara; Geçen tek şey zamandır, anlayan anlatsın anlamayanlara.

Güneşmi doğdu sen mi güldün bitanesi ?

Kırgınlığım lunaparkta unutulmuş bir çocuğun nefreti kadar. sorun atlı karıncalar değil. arkamdan dönüp duran dönme dolaplar.

Her Genç DeIikanIının Bir SevgiIisi OlabiIir Ama, Her Genç Kızın Bir DeIikanIı SevgiIisi Olamaz