-->
Logo

En Yeniler

OGÜN ŞANLISOY - MERHEM ŞARKI SÖZLERİ

OGÜN ŞANLISOY - MERHEM ŞARKI SÖZLERİ

Göründün birden kıskandı soldu güller
Derinden derinden güldün sustu bülbüller
Evimden yerimden oldum koştum ardından
Rüzgarınla savruldum estin dört bir yandan
Kalbimi çalan bir melek mi?
Aklımı alan düş mü gerçek mi?
Yollardan geçtim durdum karşında
Güllerden seçtim serdim altına
İster gel eğlen ister aldırma
Ellerden çektim gel merhem ol yaralarıma
Kayboldun aniden gözlerim yolunu bekler
Dans ettin mor elbisenle yok oldu tüm renkler
Saçının telinden düştüm tutundum belinden
Alevlerle kavruldum gel söndür tut elimden
Kalbimi çalan bir melek mi?
Aklımı alan düş mü gerçek mi?
Yollardan geçtim durdum karşında
Güllerden seçtim serdim altına İster gel eğlen ister aldırma
Ellerden çektim gel merhem ol yaralarıma

ogün şanlısoy merhem şarkısı, 2015 ogün şanlısoy şarkıları, ogun sanlisoy merhem sarkisi