-->
Logo

En Yeniler

vefalı sözler vefasız sözler

Seni öyle cümleye sokarım ki ‘ ş*refsizim ‘ kelimesinde gizli özne olursun.
kımse pahalıdan satmasın kendını bız bılırız herkesın ındırımlı gunlerını
Bazıları Haddini Aşıp, Hayatıma Burnunu Sokarsa; Bende Saygımı Aşıp, Itinayla Lafımı Sokarım..
Dünyaya Cinsiyetin Erkek Olarak Gelebilirsin Ama, Adam Olmadıktan Sonra Sende Benim Bacımsın..
şu hayatta öyle insanlar tanıdım ki karekter tahlili yaptırsalar o bile negatif çıkar
Ne demiştim ? Benim sözlere inancım yok, ama sağlam inanmış gibi yaparım.
Popüler Olmaya Çalıştığınız Kadar Karakterli Olmaya Çalışsaydınız Sadece Durumlarınız Değil İnsanlığınızda Beğenilirdi
Peşinden Çok Koşan Var Diye Fazla Sevinme.. İktisat Der ki.; Fiyat Azalınca Talep Artar.
Senin için savaşırdım, Ama verimsiz Toprakları Feth etmeye gerek yok..
Kibrit Çöpü Kadar Işık Saçmayan Insanların, Kendilerini Olimpiyat Meşalesi Gibi Görmelerine Hayranım..
Birileri arkamdam atıp tutuyorsa hiç bozmam moralimi. Bilirim ki çok sağlam koymuşum…
kapak-sozler
Justin Bieber hayranlarını gördükçe, Barış Manço ile büyümüş olduğumuz için, ALLAH a şükrediyorum.
Vefa Eksikliği Nedeniyle, Sahtelik Sendromu Hastalığına Tutulmuş İnsanlar! Reçetenize Yol Yazdım.. Hergün Biraz ALIRSINIZ!
BU AŞK YOLUNDA ÇOK GEMİLER YAKTIM KIÇI KIRIK BİR SANDALIN NE ÖNEMİ VARKİ!
Merak etme üzülmüyorum peşinden. Ki sen bana unuttum derken, senin kim olduğunu hatırlamaya çalışıyordum ben.
Adamın Dibi Değil Karekökü Bile olsan…Bir Kadının Ne İstediğini Bilmiyorsan Zıkkımın Kökü Kadarsın..
Sünnetci bile görmemiştir onun gördüklerini Sorsan hâlâ anasının masum kızı.
Kişiliğinde Şeref Yoksa Eğer, Ne Kadar Başın Dik Yürürsen Yürü, Gökyüzü Dahi Yüzüne Tükürür.
HeR Elİnİ TuTaNı İNsAn SaNma KöPekTe PaTi VeRiR BuNu UnUtMa
işi düşünce MESAJ atana canım sıkıldıgı zaman cevap veririm..
Ayrıldıktαn sonrα hiç özür fαlαn dileme benden, Beni kαybettiğine göre kesin özürlüsündür zαten:)
Pesinde kosan cok diye sevinme İktisat der ki: Değer yukseldikçe Fiyat azalır…
Ölümden sonrası bile varken sen kimsin ki, senden sonrası olmasın.
Neymiş Erkek gibi Küfür eden Kadınları hiç bir Erkek Sevmezmiş. Siz Sıkıştığınızda Karı gibi Kıvırıyorsunuz , Biz bişey diyor muyuz.
gidenin arkasından ağlamak neymiş kırmızı halı bile sererim maksat rahat yol alsın
Aklı kısa olana verilecek uzun cevaplarım yok benim… ” Hee ” der gecerim..
sevilmek istiyorsan önce insan ol! Haa bu arada insanlık bedava rahat ol!
Sende haklısın, kimseden görmediğin ilgiyi benden görünce g*tü başı dağıttın.
bukadar çok üşüyorsam, balkanlardan gelen soğuk ve yağışlı havalardan değil, alçaklardan gelen vefasız insanların alçaklığındandır..
Çok konuşarak bir şey olunsaydı, Ormanın kralı aslan değil, Papağan olurdu.
Bazıları yazdıklarıma bozuluyormuş napalım ucuz şeyler çabuk bozulur.
Herkez Kaybını Yazsın Deseler BEN ‘ SENİ ‘ Yazardım SENDE ‘ ŞEREFİNİ ‘…
Hiç Kimse Sen Olamaz Diye Birşey Yok, Ben Kimseye Sen Olma Şansı Vermiyorum O Kadar..
PaRaSı VaRsa TaMaM DiYeN KaDıNlar, NeFeS Alsın Yeter diyen adamlara layıktır.
Bu laflar sana kapak olsun, Fena tutturdum helal olsun, Tipin yokki seklin olsun, Ikile canim yolun acik olsun…
Yüzüne her guldugum kendini degerli sanmasin, Ben sadece gülmeyi seviyorum g*tunuz kalkmasin!
Hayatımı film yapsalar sen araya giren reklam olursun.
İmkansız olduğun için cesaret edemediğimi sanmıştım, meğer cesaret edemediğim için imkansız olmuşsun.
Sevmeyi Bilmiyosan Kullanma O İki Kelimeyi! Yani Ne Sen Kirlet Ağzını O Sözle. Ne de O Söz Ağlasın Kimin Eline Düştüm diye.
Tutamayacağın sözleri verdiğin kalpte tutunamayacağını da hesap etmeliydin..
Hepiniz bana gülüyorsunuz farklı olduğum için,Ben hepinize gülüyorum aynı olduğunuz için..
ve sonunda anladım ben kocaman sevgimi bazı insanların fukara yüreğine sadaka olarak bağışlamışım..
Baktım sana.. Kızgın değilim, kırgın değilim, dargın değilim.. Kısacası artık ben sana “hiç bir şey” değilim!
Benimle Kurduğun Hayalleri Başkasıyla yaşayacak Kadar Ucuzsan Bende Seni Görünce Tanımayacak Kadar Pahalıyım.
Seni gerçekten isteseydim arardım, Arasaydım bulurdum! Ama anladim ki ulaşılmaz değil Uğraşılmazsın..
Akıl Fukara olunca Fikir Ukala olurmuş… Şimdi neden bu kadar ukalasın anladım..
aynı pis kokan çorapların gibisin ama tek fark o iki sen bir tanesin..