-->
Logo

En Yeniler

Acımasız sözler-Acımasız mesajlar



ACIMASIZ SÖZLER-ACIMASIZ MESAJLAR



Acımasız sözler-Acımasız mesajlar


Dünya kadar derdim olsun senin gibi yarim olsun. kavuşmaya zaman yoksa öbür dünya bizim olsun.para şöhret elin olsun

Bizi arama lüks meyhanelerde ,biz dost sarabı icenlerdeniz.Bize dost, arkadas nedir diye sorma, biz onlar için ölüme gidenlerdeniz.

Ve yıkılmış bir dağ görmek istemiyorsan Çek silahı daya sırtıma Titrersem namerdim Sen vurdun da ben ölmedim diye sorma, biz onlar için ölüme gidenlerdeniz.

Hayata Gülüşünle Ceza Ver ki ;
Düşmanların Yıkılmadığını Anlasın .

Yetmezmi bizimki... az bise de sahte gülüşlerimiz gibi mutlu olsak 

Altın olsam, değerimi herkes bilir. Ben basit bir demir olayım, değerimi sadece anlayan bilsin

Sagda solda diyormussun arkamdan agladi diye, aaaa cok ayip, ben hic diyormuyum peşimden havladı diye.

Hayal Et , Hayallerinle Yaşa , Ama Hayallerinle Ölme

HAYAT BİR DÖNME DOLAP DÖNDÖKÇE ACILAR DOLAR HAYATIN ANLAMI YOKSA YAŞAMAK NEYE YARAR

Birgün seni unutmak zorunda kaLırsam,
Aşkımın küçükLüğüne değiL,
ÇaresizLiğimin büyükLüğüne inaN

İstemezdim Kötüşeylere Müptela Olmak ; Fakat Zordu Boş Kafayla Yokluğunun Tiribinden Sağ Çıkmak

Canını Yakar Artık Yokluğu . . .Mutlu SOn'la Biten Masallar Okumaya Başlarsın Umutlarını Ayakta Tutmak İçin . . Gökten Üç Söz Düşer Nasibine B e l k i . K e ş k e . . N a s i p . . .
İhanetlerini giyinmişsin yine Çok Şıksın... Sana Hep Söylüyorum,bu kadar özenme kendine, Sen her haLinle Kahpesin

SeninIe her yer cennet diyen sevgiIim, şimdi hangi cehennemdesin

KırıIan kaIbimin parçaIarını topIaya biIirim yine. Sırf senin için, ayakIarına batmasın diye!