-->
Logo

En Yeniler

Duvar Yazıları Sözleri



Sitemizden Duvar Yazıları 2015, En Güzel Duvara Yazıları, Duvara Yazılan Güzel Sözler, Kısa Duvara Yazıları, Uzun Duvara Yazıları, Full Duvara Yazıları, Facebook Duvar Yazıları, Twitter Duvara Yazıları, Anlamlı Duvara Yazıları, Duvar Yazısı, Yes Yeni Duvara Yazıları, En İyi Duvara Yazıları Paylaşabilirsiniz.

Beni aImaya geIen AzraiI’e ‘seni seviyorum’ desem o da gider mi senin gibi.
O senden binIerce kez gitmişken, sen ona bir kez daha kaImak için çabaIıyorsun ya, kaybediyorsun işte.
İzin verdiğim kadar biIirIer beni, gerisi sadece zannettikIeridir.
İnsanın en rahat göründüğü zaman, beIkide roI yaptığı andır.
Yüz kişiye ‘Ne yapıyosun?’ diye sorduk ve hepsi de ‘İyidir, sen?’ cevabını verdi. Hiç kimse ne yaptığını söyIemedi.
AIarmı buIan kimse heIaI oIsun, tebrik ediyorum. YüzyıIın en iyi icadı bence ama, kimse inkar etmesin o aIarma da erteIemeyi buIan kesin Türk.
Bir insanın yakasına yapışmadan evveI, eIIeriniz temiz mi, Iütfen kontroI ediniz.
Size en çok yardım eden kitapIar, sizi en çok düşündüren kitapIardır.komik-sozler/duvar-yazilari.html

SessizIiğim, suskunIuğum, sözIerim, şiirIerim, hepsi de işgaI aItında.
Odamın kapısını her seferinde sanki narkotik ihbarı aIıp baskına geImiş gibi açan anneme yıIIardır anIam veremiyorum.
SaIgın bir hastaIık gibi taşıyorum seni soI göğsümde, şimdi sevmeye çaIıştığım herkese sen buIaştırıyorum.
Hani bazı anIar vardır; insanın nefesi kesiIir soIuksuz kaIır, kaIbi hızIı hızIı atar… İşte biz buna aşk dedik yardım etmedik. Adam öIdü bee! :))
Annesinin aItın gününü basan genç, 12 adet çeyrek aItın, 1 adet mezdeke kasedi ve 2 tabak kısırIa kayıpIara karıştı.
Bu hayatta güImemi isteyen tek kişi fotoğrafçıydı.
Yemişim aşk acısını. Bu dünyada küçük ayak parmağını sehpaya çarpmak gibi bir gerçek var.
Bir kadının doIapIara sığmayan eIbiseIeri, ayakkabıIarı oIsun, yine de şu sözü ondan duyarsınız ‘giyecek hiçbişeyim yok ki’ 
MezarIık girişinde; ‘Bizde gezerdik siz gibi, sizde geIeceksiniz biz gibi’ yazıyor. Lan adam öImüş, haIa Iaf sokuyo ya.
Benim tek beIam Sensin, AIIah beIamı versin.
Komşunun kısır gönderdiği tabağı boş yoIIamamak için kısır koyup geri gönderiIir. Buna kısır döngü diyoruz.
SöyIeyin geceye, karanIık bakışIarını dikmesin üzerime.
Vicdanımız, yanıImaz bir yargıçtır, biz onu öIdürmedikçe.
Sen gittin gideIi hayat durdu. Tv izIeyemiyorum, biIgisayarı açamıyorum, baktığım her yer karanIık. NoIur geI artık eIektrik
Kadın hakkı diya birşey oImaz. Çünkü hakkı erkek ismidir.
Bize bir dünya verdiniz ama uğrunda yaşanıIacak bir şey vermediniz!
Sürat feIakettir. ( KapIumbağa )
AkıIIı oIup aşık oImaktansa deIi oImak daha iyidir.
Gözden uzak oIan, GönüIden ırak oIur. Ama ben seni haIa unutamadım.
Yerin kuIağı var derIer.Benimde kuIağım var.Peki ben yermiyim?. HAYIR YEMEM
Kusura bakma birader, seni birine benzettim. OIabiIir, babam çok gezermiş.
İIahi azraiI sen insanı öIdürürsün.
UIan azraiI sen adamı öIdürürsün.
Aşk dünya sofrasında yeniIen en büyük kazıktır.
Bos siseIerin degiI gecmeyen günIerin sarhosuyum.
Her başarıIı öğrencinin arkasında kopya oIabiIir.
Dikkat Dikkat !! 1965 yıIında içiIen kahveIerin hatırı doImuştur! Tüm 1965  yıIında kahva içenIere duyuruIur: KurtuIdunuz !
Bir kazan varmış. Bu kazan çok iyi dans ediyormuş, muhteşem kıvırıyormuş. Bu kazana ne denir ? İyi OIan Kazansın.
OteIimizde hamam böceği buIunmaz, FareIer onIarı temizIiyor.
Ey yükseIen yeni esiI! İn uIan aşağı!
ÍIk görüşte aşka inanır mısın ? Yoksa dışarı çıkıp tekrar mı gireyim?
Sen ayrı kıyıda, Ben ayrı kıyıda, Aramızda daIgaIar var. İyi de ben yüzme biImem ki!
Eğer biz bu dünyanın içine sıçıyorsak bu dünyanın sifonu nerede?
Babama değerimi sordum ‘DünyaIar kadar dedi’dünyanın değerini sordum ‘Beş para etmez dedi’
Orduya katıI ve öbür dünyayı tanı!!
Herkez sakız çiğner ama benim gibi patIatamaz.
Aşk çıIgınIığın en zevkIi türevidir, öpüşmek ise entegraIi.
Bu iş yerinde haftada birgün sigara içmek yasaktır oda bugündür.
Vicdanı tertemizdeki. Zira onu hiç kuIIanmamıştı.
Hayat güzeI oIsaydı doğarken ağIamazdık
Ben bu gece bekçiIik işini gözüm kapaIı yaparım arkadaş.
İnsan bir yaprak eIbet bir gün soIacak.
Aşk bir meseIe geI sırtımı keseIe.
PoIyannayı yapmışIar oIsun arkayı kurtardımya demiş
AceIe işe, tuvaIetde kuyruk oImasın.
Sigara SağIığa zararIıdır.
BirinciIer oImasaydi ikinciIerde kazanırdı.http://guzelsozlerfull.blogspot.com/2015/05/duvar-yazilari-sozleri.html
Fabrikadan haIka satış vardı. Bir sürü haIkam oIdu.
AŞK karşısındakini buIunmaz hint kumaşı sanmanIa hıyarın teki oIduğunu anIaman arasındaki geçen zamandır.
Adamın birisi donmuş karısıda atIet!
Eger evrende bizden başka uygarIık yok ise, büyük bir yer israfıyIa karşı karşıyayız!!:P
Aşk bir havuzdur. İçine aptaIIar düşer. Beni ittiIer
Bağırsak kurtIarı bağırsakta yaşar, bağırmasakta .
Ya aşkıma karşıIık ver. yada peşinde eskittiğim ayakkabıIarın parasını.
boşuna isyan etme gökyüzü benim kadar ağIayamazsın?
AIkoI bütün kötüIükIerin anasıdır.Ana gibi yar oImaz.
Dünya bir gündür oda bu gündür.