-->
Logo

En Yeniler

Duvar Yazıları

Duvar Yazıları


• Beni izin verdiğim kadar tanırsın, zaten tanımaya kapasitende yetmez.

• Dünyadaki herkese ne yapıyorsun dedik hepsi iyi sen ne yapıyorsun dedi. Sorduğumuz soruyu kimse anlamamış olsa gerek. Kimse ne yaptığını söylemedi.

• Şarap tatlıdır ama senin kadar değil, seni herkes sever ama benim kadar değil.

• Çöp atanın annesi ölsün.

• Beni öldürmeyen şey kuvvetlendirir.

• Geçen gün çok pis kazıklandım. Suda erikli yazıyordu ama içinde erik yoktu.

• Lanet olsun bendeki bu insan sevgisine.

• Selfie çekenler çektikleri kadar besmele çekmiş olsalardı kesin cennete giderlerdi.

• Şerefin kadar konuş dedim. Ölene kadar sustu rahmetli.

• Anakonda varsa babakonda da vardır elbet.

• Zeytinyağı zeytinden yapılıyorsa bebek yağıda bebekten yapılıyordur. Bu fabrikanın sahibi Hitler olmalı.

• Oyuncuları ayakta alkışladım çünkü oturacak yer kalmamıştı.

• Sevgilim hala seni seviyorum yazdı. Sanırım halasıyla benim numaramı karıştırdı.

• Ruhumun senden ilahi şudur ancak emeli. Annem gelirse kırar kemiklerimi