-->
Logo

En Yeniler

İlginç Sözler

İlginç Sözler
Görüldü yapmak devrimse Engelledim gülümse :)
bensiz yüzün gülüyormüş unutma soytarı herkezi güldürür…
Garip bir deneyim , sevmek zor ama deneyin..
ben atar yapana değil hasar yapana bakarım …
ARTIK GÜZEL ÇOÇUĞUN YANINDA ÇİRKİN KIZ OLMA VAKTİM GELMEDİMİ ALLAHIM?
Dolar bile 2.61e çıktı sen benimle çıkmadın be zalımın kızı
Bizi tek kişi sanıyorlardı , Çünkü sen hep gölgemdin.
Sen cehennemlerde yanarken ,ben senin odunun olucam .
basit yaşayacaksın basit, sanki bir gün yaşamın sona erecekmiş gibi basit, çay, simit ve peynirle…
sizin şeklinizin olduğu noktalara biz hedef tahtası diye mermi yagdırıyorduk..
ya bu gün ya bundan sonraki gün elbet karşlaşırız seninle bir gün işte o gün olmayacak bu gün..
Hepimiz hastayız sadece teşhislerimiz farklı 😉
AŞK benimle oyun oynama SEVİYORUM derim sen yanarsın..
YARINLAR ASLA ÖLMEZ ÇÜNKÜ YARINLAR YARIN OLMAK İÇİN VARDIR….!
Hani Derler Ya , Kumarda Kaybeden Aşkta Kazanır Biz Kumarı Kazanıp Aşkı da Satın Alırız…
BiZDé GüL KoKLaMaSıNı BiLiRDiK DiKéNi BaTMaSıN DiYé uZaK DuRDuK..
korku başarının yardımcısıdır. eğer korkmuyosan işte o zaman kork..
Cennet güzelde. Bütün tanıdıklar cehennemde.
insan incecik bir tenekeye benzer. ne kadar dolu olursa o kadar sessiz , ama ne kadar boş olursa o kadar seslidir..
Carlos ile yaren gibi olmasada aşkımız ……. seviyorum ayıktınız :)
Baktığın gibi olmazsa, bide bakmadan yap o zaman…
Zaman geçiyor.. sende geçeceksin bir zaman ama hızını , saniyesini , dakikasını , bilmemek kötü değil mi sevdiğim..
Herkez Sewer Ama Benim Sewdiğim Gibi Sewemez Diyen Biri Hiç Sewmemiştir
DEĞER BİÇME SEVDİĞİNE O DA BİRGÜN GİDEBİLİR; SUSKUNLUĞUMA BAKMA ANNE HERAN HERŞEY OLABİLİR 😉
kalbim getirdi beni buraya. seni hatırlamıyorum ama kalbim adresini biliyor
Eyy Sevgili Yazı İle Tura Gibisin Ne Zaman Dik Geliceğin Hiç Belli Olmuyor!! 😉
Bulunduğun mekanin gülünu iyi kokla zira vakit akşama kadardır. ..
Hani ßi Söz Vardır Anlatılmaz Yaşanır Die ßence Öyle ßişey Yok Seni ßi Anlatırım ßidaha Yaşayamazsn 😛 :/
Ağır abiler delikanlığın kitabını yazmış ama kalın diye kimse okumamış
herşeyin birşeyi birşeyin herşeyi vardır :)
Güvendiğim dağlara kar yağdı; bana kalansa, o dağların tepesine çıkıp sörf yapmak..
“Felsefe yapmak, patates soymaya benzer; ancak ne yazık ki birçok patates soyucu patatesin kabuğunu kalın soyar.”
_Aşk, sevgi, mutluluk.. +Çankırı, çorum, Yozgat gibi 3 Şeytan…
Eğer bir yalışımız varsa doğrusu hoşumuza gitmemiştir..
İntihar eden insanlara hayranlık duyarım. Çünkü; geriye kalan herkesin ölmeden önceki son dileği aynıdır. Yaşamak
Herkes Ölümden Korkuyor, Kimse Bilmiyor ki Her Gece Yatarken Öldüğünü.
koysaydı gidişlerin bu kadar tatlı olurmuydu gülüşlerim :))
Yaşamak ölmekten daha zorsa, ben mi çok korkağım? yoksa cümle alemde deli cesaretimi var Birtanem
ßenim yaşadıqım hayatı siz ancak masal diye çocuklarınıza anlatırsınız
hayatı ya yaşarsın ya da yazarsın ben yazdım sen yaşa….
Yanlış yaptıysam, doğrusu hoşuma gitmemistir.
sen varsan aşk var aşk varsa sen varsın, sen yoksan aşk yok aşk yoksa sende yoksun…