-->
Logo

En Yeniler

instagram Sözleri

“Ben sana liman olurum” diyen adamın, denizinde boğuldum ben.
Kalkıp gidemediğimiz yerlere dalıp gideriz..

Şarkı güzel dedi, o şarkıda sen varsın tabiki de güzel.
Sonunda her şey yoluna girer elbet. Ama bil ki canın yanmadan mutlu olamazsın..

Kimseye kendinizi acındırmayın..

Mükemmel olmayabilirim. Evet en azından sahte değilim.
Rahmetin kapısı her an açık. Senin kapın açık mı? Sen ona bak!
‘Hayırlısı’ diye bir kelime var ki; bütün kaygıları yok ediyor.
Nasip; çok güzel bir ihtimaldir.. Allah ne yazdıysa o olur..
Sevgili günlük; Sen yaz bu defa. Sen anlat yaşadıklarını. Benim yaşayamadıklarımı, göremediklerimi sen anlat. Ömrümü anlat bana, hatırlat sevdiklerimi…
Ömürlük olsun.

Seni hep seveceğim! Geçelim bunu…
Oluruna bırak, olmazsa tekrar bırakırsın.

Sevilmek için yalvarıyoruz çağa bak!
Önemsediğim tek bir şey var, o da artık hiç kimseyi önemsiyor olmam.

Herşeyi geçtimde, en çok kalbimde duruşunu severdim…
Sana gitme demeyeceğim, ama gitme.

Tahmini ne zaman aşık olursun bana?
Sen uyurdun. Bilmezdin, ben uzaklardan üstünü örterdim her gece.
Adındaki harf kadar alfabem.

Beklersen, gelmez.

Sevmezsen sevme lan! Ya da sev ya.

Eğer konuşmak isteseydi bir yolunu bulur mesaj atardı.


Bütün kadınlar melektir aslında. Sadece kanatları kırıldığında süpürgelerine binerler. Hepsi bu.

Yarından bir şeyler beklemekle geçiyor ömrümüz.

Görmeden seni isteyen gönlüm. Görünce nasıl dayansın. Hz. Mevlana

Hayat ileriye bakarak yaşanır, geriye bakarak anlaşılır.
Sustuklarımı duyabilen biri ile bir ömür geçirebilirim.
Mutlu olmak istiyorsan gururu bırak, gönül almaya bak.
Kaç lisan bilirsen bil; Terk edilmeyi, yüreğüine tercüme edemeyeceksin!
Ne aradığını bilmeyen bulduğunu anlayamaz.
Seninle aramızda bir şey varsa şayet o da mesafelerdir artık.
Başlayan her şey biter.
Bu saatten sonra sende fırtına bile kopsa, bende yaprak oynamaz.
Hayal kurmazsan hayal kırıklığı da olmaz. Üzülmezsin işte.
Hayal kurmayı seviyorum çünkü orada her şey yolunda.
Sen yine de bana nasılsın diye sor. Kötüysem iyi olurum.
Sevmek güzeldir; Bir daha sevmemek daha güzeldir.
Mutluluğu sende bulan senindir, ötesi misafir.
Beni özle, çok özle. O kadar özle ki canın yansın.
Boş zamanlarımda bol bol kafayı yiyorum.
Ya umutlarda biterse?
İnsan bir şeyi sevmedikçe, onu anlamayı öğrenemez…
Hayatta duygularını ve sevdiğini söylemeyi erteleme; Çünkü hayat planladığın gibi gitmeyebilir, yarın hiç olmayabilir.
Aşk ne kadar kısa ve unutmak ne kadar uzun.
İnsanın en korkunç sırları, kendisinden sakladıklarıdır.
Kalpler iyilikle kazanılır.
Bu yolu birlikte yürüyelim, sonunda ne olacağını bilmesek bile.
İnsanlar göründükleri gibi olmalıdır. Eğer değillerse hiç görünmesinler daha iyi.
Ne güzel bir duâ`dır; “Rabbim, sizi arzu ettiği, görmek istediği gibi eylesin..”
Çünkü gülüşün siyahın içindeki beyaz gibi..
Kimseden bir şey beklemeyince, mutlu oluyorsun.
Ama fazlada üzülme hayat bitiyor bir gün..
O işler öyle olmuyor işte.
Vallahi zafer İslamındır!
Seninle arkadaş olmak istemiyorum. Ben seni seviyorum.
İnsan, yüreğinin inkar etmediği yere aittir.
Hiç kimse kahır yaşamak için aşık olmaz. Kahrın da hoş, lütfun da hoş diyebilmektir aşk.
Gidelim. İnsanların iyi olduğu yerlere..
Herşey geçer de sen geçermisin bilemedim..
Öyle garip bir haldeyiz ki, Müslüman olan adama Namaz kıl diyoruz!
Ancak zaaflarımızı seven bizi hakkı ile sever, meziyetlerimizi zaten herkes kabul eder..
Gözlerimi her kapattığımda, onu görebiliyorum.
Ne yaparsan yap değiştiremeyeceğin şeyler varmış hayatta. Böyle olması gerekiyormuş demek ki dedim. Pes etmek değildi benim ki, kabul ettim.
– Bence aşk çok güzel bir şey, aynı elma şekeri gibi. * O doğru bak; yersin yersin, kazığı kalır.
Dayanağı Allah olan birisini, nasıl yıkabilirsin ki?
Arkadaşlar ölüyorlar ve doğmuyorlar. Bunu biliyor musunuz?
Ulaşılmaz deme, yaklaşmasını bil.
O kadar güzel gülüyordu ki; sevmesem ziyan olacaktı.
Sen özür diledin diye benim çektiğim acılar yok olmuyor. Anladın mı?
Hiçbir şey güzel olmayacak ama yaşıyorum ulan ben, bundan daha güzel bir şey mi var?
İnsanı o kadar incinmesine rağmen ayakta tutan inancıdır. Allah`a olan.
Mutlu mu olmak istiyorsun? Kimseden bir şey bekleme!
Merhaba bunu okuyan kişi. Başına öyle güzel bir şey gelsin ki, birden kahkaha at, mutluluktan ağla.
Gidene kal demek acımak gibiydi, sustum. Ben sana acıyamazdım çünkü.
Birine değer verdiğinde canın yanar.
Ben sadece kışın karpızı yazın portakalı özlerdim. Şimdi bir de sen çıktın başıma.
Bir keşkeye daha yer yok kalbimde..
Ben bir garip insanım, ne tahtım var ne tacım. Tut elimden Allah`ım, yalnız sana muhtacım.
Sorun değil, yalnız olma konusunda genelde iyiyimdir.
Dünya ikiye ayrılmıştı; O ve o olmayanlar.
Kimi çok sevsem gidiyor, bir ayrıcalık yap sen gitme olur mu?
Çay içerken dinlenen şarkılar var. Bir de özlediğimiz, fakat sarılamadığımız insanlar..
Önce biraz zor gelecek, ama alışacaksın.
Günahın olsa yığın yığın, sen yinede Allah`a sığın.
Gemileri babam da yakar, sıkıyorsa denizi yakacaksın!
Bazen ilk görüşte bilirsin, o insan senin kaderindir. Bazen bir ömür ararsın, bulunmaz..
Yazmak; bütün yaralarını yeniden açmak demektir..
HE, sen çok biliyon, HE!
Beni anlamadın demeyeceğim, beni anladın. Zaten en dayanılmaz acı buydu. Sen beni anladın.
Anladığın halde canımı yaktın.
Nefret ettiğimiz işlerde çalışıp, ihtiyacımız olmayan şeyler alıyoruz.
Bazı kapıları kapayın. Gururunuzdan dolayı değil, artık hayatınıza uygun olmadıkları için.
Sevmeyin.. İnsanlar alışkın değil.
Ne güzel bir duadır; “Rabbim, hiçbir gönlük kırılma sebebi eyleme beni.”
Sana seni seviyorum dediğimde artan bi egon değil de atan bir kalbin olsaydı eğer; her şey farklı olabilirdi.
Bakma sen susmalarıma, sözlerin hükmü yok gözlerin karşısında..
İçine çekildiğim dünya, dışımda bıraktığım dünyadan öyle güzel, öyle gerçek ki.
Aptalım. Çünkü canın ne zaman isterse o zaman geldin ve ben hiç birinde hayır diyemedim.
Seni mutsuzluğa götüreni değil. Her gün senin mutluluğun için dua edeni sev.
Tövbeni 70 kere bozsan da yine tövbe et! – Hz. Ebubekir
Kuşlar kadar özgür, bulutlar kadar serbest olalım..
En güvendiğin insanın yaşattığı hayal kırıklığını affetsen bile asla unutamazsın.
Adamlık her gün aynı kadına aşık olmaktır.
Selam olsun, tuttuğu eli bir ömür bırakmayanlara.
Bazılarına bir kadın yetmiyor, ne beşi ne de onu. Bazılarına ise hayat yetmiyor, bir kadını doyasıya sevebilmek için.
Duamda yerin var..
Huzurlu bir yuva için İslam`ı yaşamak şart.. Evini İslam`a açanların önünü Allah açacaktır..
Ya başkasını seversem? İşte o zaman seni hayatım boyunca affetmem.
Yalnızlığı seviyorum. En azından böyle daha iyi olduğuma kendimi ikna ettim.
Otur bi çay içelim..
Doğru zamanı yanlış kişilerle doldurma!
Sana güveniyorum. Seni seviyorum demekten daha önemli bu.
Hiçbir acı sürekli değildir. Her acı bir zaman sürer ve söner. Sonra başkası başlar ve önceki acınız size komik gelmeye başlar.. Ve sonra oda biter..
Öyle dertler vardır ki; Tesellisi sadece İmandadır. Rabbim, imanımı arttır.
Uslanma hiç hep deli kal. Büyüme sakın çocuk kal.
Marifet kusurlarıyla sevmek zaten.
Gel seninle yemek duası edelim.. Ömrümü yedin yemin ederim.
Ne demiş Ahmet Kaya. Haykırsam duyamazsın, çağırsam gelemezsin, yürekten sevemezsin sen!!!
Eğer mesaj atmıyorsa, aramıyorsa, üzülme, pozitif düşün.. Belki ölmüştür..
Korktuğum ol, başıma gel.
Ya günahlarımız alnımıza yazılsaydı? Bizi utandırmayan Allah`a Elhamdülillah..
Her güne, güzelliğe niyet ederek başlayın.. Bugün güzel şeyler olacak diye düşünün. Çünkü dilekler dualaşır, dualar gerçekleşir..
Kim derse “geçer” diye. Ona geçsin bu acı.
Hayırlısı yakın, vefasızı uzak olsun.
Bir kadın sadece mutluluktan ağlamalı.
Bazen birine hakaret etmek için “hayvan” diyorsun ya; Deme!
Kızlar lütfen turşu kurar gibi hayal kurmayın, her hıyarla.
Seni şifrem yapacaktım ama “Karakter yetersiz” diyor..
Yediğin, içtiğin senin olsun. Bana “sensiz yaşayamam” deyipte nasıl gebermediğini anlat.
Mesela çok özledin ama söyleyemiyorsun.
Küfür şeytana mahsustur, tövbe insana.. Aşk kadına yakışır, sevmek adama!
Yüreğimiz kıymet bilene emanet.
İnsanlara gereğinden fazla değer veriyoruz çok yanlış yapıyoruz.
Beklediğimden değil ama insan bazen karşısındakinin onun için bişeyler yaptığını duymak değil görmek istiyor.
Bazılarına hayvan demek onları yüceltir.. Hayvan olmak için masum olmak gerekir!
Bırak.. O “çağdaşlar”, ne derse desin. Hayat bir sınavdır, bu hüküm kesin. Secde et ki; varsın Allah`a sesin. Sanma ki; önünde seçenekler çok; Ya Kur`an, ya hüsran, üçüncüsü yok..
Ben şimdilerde her şeyi sana bağlıyorum iyi mi..
Ağzımda lokma varken konuşmak kolay da; yüreğimde “sen” varken susmak ne zormuş..
Severek yaşamak, hayattaki en büyük meydan okumadır.