-->
Logo

En Yeniler

Koyucu Sözler

Koyucu Sözler
Bu yazımızda koyucu sözler, koyucu mesajlar, koyucu laflar ve koyucu cümleler yer almaktadır.
koyucu-sozler
Sen beni öyle bir hale getirdin ki dostlarım bile güldü ama ben seni öyle bir hale getireceğim ki düşmanların bile ağlayacak!
-Ne beni unut ne bana bulaş aşkı AŞ ihaneti AŞ ölümüne bulaş ölümle dalaş ama yavaş yavaş
-Seven Çeker Acıyı Sevmeyen Ne bilsin Bana AŞKtan Söz Etme Sevmek Kim Sen Kimsin
-ßeni ßu Kadar Kolay Silebildiysen,Zaten Hiç Yazmamışsın Demektir…Çocuk Kalmışlara Yol Veririm!!!Bir kalemde seni silerim
-seviyorsaN Yanımda olursun SewmiosaN elin olursun Umurumda DeiLki 2 biraya Sende Unutulursun
-Sen benim adımı bile anamazsın…Bırak dost kalmayı…Sen benim düşmanım bile olmazsın
-bu qözyaşlarımla gidecekse Cennete birileri… ben Hıçkırıklarımı Helal Ettim Bile!!
-beni unutsun diye haber göndermişsin hiç düşündünmüki hatırlanmaya değirmisin ?
-qenc Yaşımda kalbimi aşk’a Düşman Edemem.. beni ßiLirsin kararlıysam dünya Dursa Dönmem! Çok geciktin Herşey için Artık Vursan da Ölmem!
– bana umut ßaqLama ben Toprağa Söz Verdim
-boyun eğmem asla sana yaksan bile bedenimi ben doğarım küllerimden gücün varsa durdur beni
-Gidersem dönmem, döneceksem zaten gitmem! Sen gidiyorsan eğer çok öslesemde ‘dön’ demem.Ağır geliyosa bunlar firar serbest, üstelemem
-her halinle her halimdin gözümden düştün zaten hiç benim olmadın hatta ödünçtün
-Y.O.K Artık Sana Ait TeK Zerre ßünyemde..Sen koca ßir HİÇ oldun ßende, €ttiğin T€K cümle ile…
-yA değerimi bilseydin yada değerin kaybolmadan gelseydin
-Asıl Suçlu Seni Kalbine Alandı, Gerçek Sandığımız Aslında Koskoca Bir Yalandı
-DağLar önümde diz çökerken kayaLara yaLvaramam…NehirLer ßana akarken ßir damLayLa uğraşamam..
-Hakkımda Dedikodu Yapıp ßoş KonuşanLar ! Devam Edin RekLamın İyisi Kötüsü OLmaz
-İşini Şansa ßırakmak İstiyorsan ßir Zarda Sen At Zarlar ßenim Elimde Oyunu ßen Kurarım Sıkılırsam Senden Oyunu ßen ßozarım
-Ses Etmesemde Öfkem Saklı Son Bakışımda Bir Tokat Atıp Gitmek Vardı Ama… Alıcağın Olsun..Oda Değmez Sanaa
-Sen yaLanLarLa a$k satanLarın iLk adresi..ßen sattığın son a$kın ta kendisi
-ßen seninLe toprağa giderim diyenLeri Çok gördüm ..ßen öyLe diyenleri toprağa hep yalnız Gömdüm
-sevgiyi yalan edenlere sahte sevgilere PAYDOS!”Bir yazar demiş ya”sen git aşk bana kalsın..
bende diorumki”BEN BURDAYIM KOLPA AŞKIN SENDE KALSIN
PAŞA GÖNLÜM İSTERSE SVERM!. ZORLMA İSTERSM SEVDİRRM!..UĞRŞMA!!!.DİCEKSN Kİ NREYE KDAR BU HVALAR;
KİM TAKAR DEVRAN DÖNENE KDAR
BİR ZAMANLAR YOKSULLUKTAN BIRAKTIGIMIZ SAKAL SIMDIKI ZENGIN ZUPPELERINE MODA OLMUŞ
seviyorum your eyes, cünkü onlar very nice, bir kere look at me, ondan sonra forget me, kalbim tik tak for you, cunku i love you …
DUNYA DUNYA YALAN DUNYA BIR KIZ SEWDIM ADI ”DERYA” GECEN GUNLER OLDU RUYA BIRGUN BITECEK BU DUNYA
Agladıgmı Kimsye Söylme Anne Onlr Bni Kral biliyr Kızdmmı Dünyayı Ykar Biliyr.Agladıgmı kimsye Söylme Anne Onlr 1 kız İcn Bu Kdar Düsecgmi Bilmiyorlr!…
Ne seni unutturacak kadar zaman geçecek ne de geçen zaman seni unutturmaya yetecek bırakıp gitsende unuturum sanma zaman alışmayı öğretir unutmayı asla.

--------Sponsor Bağlantılar-------- 

Bir ömür boyu seninleyim desen de istemem artik. Çünkü sen rüzgarin çosturdugu bir toz bulutusun, bugün bana esersin …yarin ellere.
Ay agliyor sevipte kavusamayanlar icin. Yildizlar sarki soyluyor sevipte sevilmeyenler icin Bende Agliyorum sevipte kavusamadigim askim icin (…..)
Bir gün sevgilim sordu a‏sk nedir diye… Biraz zaman istedim dü‏süneyim diye, ertesi gün gِordüm onu bir ba‏skas‎‎ı ile, kulag‎ına f‎ısı‎ldad‎m a‏sk izdiraptir diye
нαηι єη gυzєℓ αѕкℓαя ιмкαηѕız gєℓιя уα ιηѕαηα, ιмкαηѕız σℓ∂υgυη ι¢ιη αѕıgıм ѕαηα!
Bir Gun Beni Animsarsan Eger, Once Bir Gulumse Gulucukle An Adimi, Beni Seven Bir Cocuktu De, Ve Sonra Seni Ne Cok Sevdigimi Ogrenememis Olmanin Acisiyla Esef Et!
yakıSkLSn DdLr’Boyun’Eydm.KarzmSn DdLr’öLym’Ddm.PLyboySn DdLr CewBı KızLRa SöyLttRDm.Ndn Bekrsn Ddlr ‘BekarLK SULTNLIK DEDM
HAYATINDAN TAMAMEN SILEMEZ BENI KIMSE,YA KALBINDE, VARSA YÜREGINDE YADA BEDENINDE MUTLAKA BIR IZIM KALIR GERIYE..Yüregin yoksa eger rahat ol ozaman izim bedeninde,beni unutmana yetecek MESAFE yok bu alemde,bosuna ugrasma sadece zaman geçer biraz daha bakarsin,alemlere akarsin ama yerime asla bir ALLAHIN KuLunu K O Y A M A Z S I N! ..
BİZİM OLMADIGIMIZ YERDE SOYTARILAR COŞAR..BİZİM OLMADIGIMIZ YERDE EFELNİR CAKALLAR..WERİLEN HER ARANIN 1 SONU WARDIR.BİZ MEKANA GELİNCE KÖPKLER AYAGA KALKAR
Biz delikanlı adamız
Yalandan Hoşlanmayız
Seversek tam severiz
Sevmezsek kesip atarız
EFESLI dir lakabımız
Her mekanda geçer adımız
Ayın gölgesınde yatarız her gece
destan anlatırız
Bizde hakkı olan sevenleri
Hiç bır zaman satmayız
Hepimiz aynı candanız
Dosta kurban dır canımız
Eger akarsa kanımız orası son durağımız
Her meyhanede masamız
Her alemde şeklimiz
Ve her karakolda ismimiz
W_A_R_D_I_R
Herkes Oyuncu Olabilir Ama Yönetmen Benim.İstediğime Rol Veririm,İstediğime Yol Veririm
BN KENDM Bİ ALEMiM BU ALEM İÇNDE,BN KENDME BELAYM BİNLRCE BELA İÇNDE,İSTEYN KATLR ALEMİME,İSTEMYN YOL ALIR DEVRAN DÖNR YİNE…
Gecmişi sildim..Gunumu ezdim..Gelecekmi? Gecmıste..Gunde…Gelecekte BENIM! Ben fazlasyla raatm sizde raat olun…
AYYAŞA SORMUŞLAR NEDEN İÇKİYİ BIRAKTIN DİYE…DEMİŞ SEREFİNE İÇİLECEK AŞK YOK SATILMIŞ BTÜN SEWGİLER!
her şey BeNDe BaŞLaR BeNDe BiTeR…SeWeN SeWeR SeWMeYen SiKTir oLuP GiDER
onlar SOsyeteNİN CoCukLArı Biz WAroŞLaRın PİSkoPaTlaRı onlaR TakaR BEliNe KaLitE keMeR bİİz taKArıZ BeLimiZE 30’Luk DÖnER…!!!
HEPINIZ KENDI DALGANIZA BAKIN…DIKKAT EDIN BENIM DALGAMDA BOGULMAYIN
ßeni Görüp Kendini Sınama…Sadece Görebildiğin Kadarım…Hayat ßir Kumar ise Zarları ßen Atarım…
Gözüмü kıRpı0ruм s0иu oLмaŷan kaRanLıqa…·CiLvé yaPı0ruм écєLé….! kuŷRuk saLLıorum âżŖâiĿ’є. . .!
Yalnızlığım bir çığlıktı, hepiniz mi sağırdınız???
Sevme sevsinler sana önem versinler. Ağlama ağlatki kıymetini bilsinler…
şαηℓıуız ѕöняєтℓιуιz ραşαуız кяαℓız яєкℓαмız мαякαуız ƒαℓαηız ƒιℓαηız кяαℓıηα ∂єιℓ αℓαуıηα вαѕαяız тєк ƒαякıмız ιzмιяℓι σℓмαмız!!!
Bizi Eskiler Tanır, Yéniler ôrnek alir, Tanımayanlar ise İbret Alır..
ALEMİ ALEM YAPAN ÜÇ BEŞ ÇAKALSA….KRALLIK BİZE YAKIŞMAZ…!!!
ßîzdé SâßâH oLmâz, ßîzdé GünéŞ Doğmâz, ßîz ¡§¥ãNKãR’ıZ Kızım ßîzLé DoSt oLmâk Sîze YaKıŞmaz…
TopLumdâ Hép îtîLîrîz SanmaKî ßunâ îSteKLiyiz, ßîz SadeCe SêvdiKLêrimizin éSériyiz..!!
Tek tesellim kadehler başka birşey istemez ssahoş etsin yeter ki rakı şarap fark etmez..
ECELE SÖZLÜ , ÖLÜME NİŞANLIYIZ , TESADÜFEN GELDİK , MECBURİ YAŞIYORUZ
OrTaMıN bİTTiği YerdE biZ BaşLaRız TaRzıMız İçİn ÖLür şEKLİmiz İçiN yaŞaRız..!!!…
HANI SADECE OLUM AYIRIRDI BIZI, SOYLE SEVGILIM…HANGIMIZ öLDü
$arapSız DuraMayız £srarSiz KaLamayiz Ç€K£r!z £Maneti S!q€riz adaLeti..!!!
Öyle bir yar severim ki ilaha tapar gibi tapar anama bakar gibi bakarım
ama dudağında ruj arkasında puşt görürsem anam avradım olsun benzin döker yakarım…
git bakalım ellere eller seni bnm sevdiğim kdr sevebilecekmi bnm sana
verdiğim değeri eller sana verebilecekmi????
ßiZ Bu aLemDe ÇaydanlıĞa KaN KoyaR ßıçakLa KarıştırırıZ DosT DeriZ CaN VeririZ aNcaK DosT uNutunCa öLürüZ..!
DOKUNMAK ELLERİNE BU KADAR ZOR DEĞİLDİ O ÇOK GÜZEL GÖZLER VAR YA BİR ZAMANLAR O BENİMDİ
NE YAPALIM ARKADAŞ NASIL İÇİLMESİN DERTLERİN VARSA SEN DE BENDENSİN
BANA BİR İYİLİK YAP HALİMİ BİLMESİN SAKLA BENİ BÖYLE ÜZGÜN GÖRMESİN
YOLLARA BAĞLADIM GİDİŞİNİ DİLLERE BAĞLADIM O GİDİŞİNİ YASTIĞA SAKLADIM SEVİŞİNİ NASIL UNUTURUM AH O GÜLÜŞÜNÜ
ZALİMSİN ANLADIM BENDE KALMADIN ŞİMDİ KİM ZAVALLI KİM KAZANDI ANLA BAKALIM
VARSA KADERINDE TECAVUZE UGRAMAK CIRPINMAYI BIRAK ZEVKINE BAK