-->
Logo

En Yeniler

Kısa Sözler

Kısa Sözler

Öyle güzel bir şey olsun ki.. Tüm kötü şeyleri unuttursun.
Bir kere güldü, konu nerelere geldi.
Ya siyahsın ya da beyaz. Ya hep ya hiç, öyle yok biraz.


Kitap okurken bile ağlayabilecek kadar duygulu olan insanları üzmeyin.
Samimiyetsizlikten öleceksiniz yakında.
Düzelir her şey bir gün ama bil ki, canın yanmadan mutlu olamazsın.
Sen ağlarken o gülüyordu, unutma.
Hoşçakal, olacaklar sensiz olsun.
Limanı terk etmediğimizdendir belki bunca acı, bunca hüzün..
Güvenmiyorum, iyi niyetiniz bile kötü.
Hayat kısa, hava soğuk, insanlar karaktersiz.

Sen, özlenecek en güzel şeysin.
Yaz bana, yaz ki delirmeyeyim.
Keşke hep yanımda olsan.
Sen ihtiyacım olan her şeysin.
Küsmeyi bile beceremediğindir sevdiğin.
Anne nefestir. Allah kimseyi nefessiz bırakmasın.
Erkeğin en mükemmeli, tek kadına ait olmasını bilendir.
Bir kızı çok severek mutlu edemezsiniz, ona diğerlerinden farklı olduğunu hissettirin.

Keşke verilen değer geri alınabilseydi, zerresini bırakmazdım.
Kalbi kırılmış bir kadın öyle bi susar ki, tribine bile hasret kalırsın.
Kahrolsun durup dururken içimize düşen sıkıntılar.
bağıra bağıra susmak neymiş öğrendim.
Hala senin için bir şeyler yapıyorum. Sabrediyorum mesela.
Sevesi yokmuş napalım.
Yeniden yaşamak istediğim anlar var.
Yaşın değil, yaşadıkların öğretir sana hayatı..
Saçlarından vazgeçecek kadar kırıldı kadın.

Seni önceden hep saçma sapan sevmişler, benimki ağır geldi.
Kadına en çok yakışan, özgüvenidir.
Kıskandığım insanın başkalarıyla konuşmasını kabullenemiyorum.
Onu özlemek de sevmek kadar güzel.
Baya baya gideceğim günler gelecek bu şehirden.
Çünkü farklı hissettiriyorsun.
Göz görmeyince, gönül şizofrene bağlayıp, senaryo kurar.
Ve ben artık kimsenin samimiyetine inanmıyorum.
Biz uzaktan sevmelerde birinciyiz.
Ve maalesef, gönül talan.
Anlarsın. Ama geç olur, hem de çok geç.
Allah biliyor ya, güzel sevmiştim.
Bu hissettiğim özlemekten öte bir duygu.
Ne tam anlayabildin beni, ne de tamamlayabildin.
Bir insana değer vermenin bedeli ağırdır.
Ben bu yaşımı hiç böyle hayal etmiyodum.
Gel ki, anlam kazansın bekleyişlerim.
Şunu unutma: Fazla fedakarlık, fazla vefasızlık getirir.
Sen, özlenecek en güzel şeysin.
Bir kere kıran, seni defalarca kıracaktır. AFFETME.
Dolu dolu konuşmak isteyip tek kelime edememek var bir de.
Gözlerim gözlerine kitlenir, doyamam seyretmelere seni.
Eskisi gibi olmayı özlüyor insan. Eskisi gibi hissetmeyi.
Bir insan yüzünden tüm insanlara güvenini kaybediyorsun.
Bir şeyler hala mümkün olabilir, ama artık mühim değil..
Ne olursa olsun, ben seni asla yarı yolda bırakmazdım.
Bir kadına huzur ver, o da sana dünyaları versin.
Gereksiz insanlar ve onların boş lafları beni boğuyor.
İyiyi ara, güzeli ara, doğruyu ara; ama kusur arama.
Mesafe iyidir. Ne haddini aşan olur ne de canını sıkan.
Bazen kıskanmazsın, soğursun.
Çünkü, en yakınım dediğin insanın yaptığını unutamıyorsun.
Onlar gibi olamıyorum, olmadığım biri gibi davranamıyorum.
Hayallerinize yakışan adamları kaybetmeyin.
Hani boşuna konuştuğunu anlarsın ya. Öyle işte.
Bazen soruyorum kendime “bunu mu hakettim?” diye.
Her şeyim ne kadar senden ibaretmiş meğer..
Her insan huzur verir; kimi geldiğinde, kimi gittiğinde.
Kıskanmaya hakkın yok çünkü onun hiç bişeyisin.
Bazen birkaç saniyelik bakışmak bile mutlu olmaya yetiyor.
Koy eline vicdanına, hakettiysem EYVALLAH..
Güven tekrarı olmayan bişeydir.
Çünkü her bir yanım, aşık her bir yanına.
O benim herşeyim.
Tek bir şey için ağlanmaz, birikmiştir.
Artık çok yoruldum. Her şeyden.
Tüm duygularımızı çürüttüler.
Bir gülüşü var.. Ama tabi sizi ilgilendirmez.
“Kısmet değilmiş” diye diye ömrümüz bitti.
İçime atmanın sınırını aştım ben.
Allah`ın verdiği de vermediği de imtihandır.
Zorlayınca olmaz, nasipse olur.
En güzel kavga sarılınca bitendir.
“Elalem ne der” diye düşünen mutlu olamaz.
Amma velakin, her şey nasip.
Şu aralar “bitse de gitsek” modundayım.
Aynı bileklikleri takalım mesela.
Yanlışım varsa, yanlışın vardır.
Sıfır beklenti, sonsuz mutluluk.
Sizler için Kısa Sözler‘i güncellemekteyiz.

Her şey büyümemiz içinmiş onu anladım.
Gitmek lazım. Her şeyden, herkesten.
Herkese samimi olan bize soğuk kalsın bi zahmet.
Tek pişmanlığım; yanlış kişiler için yaptığım doğrular.
Mutlu ol, çünkü kimse senin üzgün olmanı umursamıyor.
İnsan dostunu, düşmanından daha zor affediyor.
Seni üzen insana sarılıp ağlamak istiyorsun değil mi?
İlahi adalette zaman aşımı yoktur!
İyilerle dost ol, kötülerden emin olursun.
Adaletin bulunmadığı yerde, herkes suçludur.
Bedenin yükünü ayaklar taşır, ruhun yükünü yürekler.
İnsanın başına kaldıramayacağı hiçbir şey gelmez.
Kitap yalnız kalmış adamın dostudur.
Seni senden çalan insanlara bağlanma.
İnsanın ucuzu, insana pahalıya mal olur!
Günün Tavsiyesi, Sevmekten vazgeçmeyin!
Her “hazine”nin “hazin” bir öyküsü vardır.
Bazen en güzeli, kendi hiçliğinde kaybolmak.
Kısa Sözler için sayfamıza hoş geldiniz.

İşin sırrı doğru insandan doğru şeyi istemek.
Ne kadar da fakirdir sabrı olmayanlar.
Yarım kalmışlık yaşamın özüdür, telafi edilemez.
Kitaplar da olmasa, hafta sonu çok yalnızız hafız.
Ne kadar büyürsen büyü, küçüldüğün anlar olacaktır.
Unutmak! İşte en iyi intikam!
Git, varsın seni eller mutlu etsin.
Ruhum hala gece, ama; Gün aydınlık yine..
Sevilseydik, sevmekten nefret etmezdik.
Derdi dünya olanın, dünya kadar derdi olur.
Marifet sarılmakta değil, sarılıp bırakmamakta.
Her şey neye layıksa ona dönüşür.
Gözler ne renk olursa olsun, göz yaşları hep aynı renktedir.
Gelmeyeceğini bile bile beklemek saflık değil, aşktır…
Öyle birini sevki, sen ölünce o yaşamasın.
Yağmurlu sokaklarda hayatımı arıyorum..
Gece ne kadar karanlıksa, yıldızlar o kadar aydınlıktır.
Kısa ve öz; Canımı yakanın, canı yansın!..
Olduğu kadar, olmadığı kader.
Kendimi mutluyken düşündüğümde, yanımda sen oluyorsun.
Dert, daima insana yol gösterir.
Olur olmaz kişilere içini dökersen, döktüklerini toplamak yine sana düşer.
Kusurlarını gizleyen bir örtüdür güzellik.
Ne garip değil mi? Birgün ölmek için, her gün yaşıyoruz.
Bir şey olacağı yok, ama insan bekliyor işte.
Sen yine de bana nasılsın diye sor. Kötüysem iyi olurum.
Bazen en ufak bir hatamızda darmadağın olur hayatımız.. Bazende o hatalar sürükler bizi mutluluğa.
İnsan gururu cam gibidir, düştüğünde kırılır.
Dünyada insanların akıllısı lider, acıkgözü milyarder, safı hep mücadele eder.
Zorsa sev, ama sevmiyorsa zorlama.
Tanıdığım gibi kalsaydın, düşündüğün gibi severdim seni.
Anlamlı Kısa Sözler, Güzel Sözler

Kendi seviyesinde duran insan, daime saygı görür.
Teknik servis değliim ama bütün arızalar beni buluyor.
İyi insan, gülüşünü sevdiğiniz kişidir.
İnsan, yarası yarasına denk geleni seviyor demek ki…
En büyük servet itibardır.
Her tesadüf bir başlangıçtır; finali sen oynarsın, perdeyi kader kapatır.
Aşk kaybettiğinde değil, vazgeçtiğinde biter.
Sev ama mevsimlik olmasın! Yazın açıp, kışın solmasın.
Karşılıklı olan hiç bir şey makbul değildir.
Neden sevgililer günü var da yalnızlar günü yok? Biz daha kalabalığız.
Sen aşk nedir bilseydin, zaten gitmezdin.
Seni seviyorum diyenin aşkından şüphe et. Çünkü; Aşk sensiz ve dilsizdir.
Dil bir ölçüdür; Cehalet onu hafiflettiği gibi akıl da onu ağırlaştırır!
Hayat zorlaştığında tutunacak birilerini ararsınız.
Rüyaları gerçekleştirmenin yolu uyanmaktır.
Ne yazık ki, bazen insanlar siz bağırmadıkça duymuyorlar.
Hedefsiz bir yelkenliye hiçbir rüzgar yardım etmez…
Gül’ü gülene, Sevgiyi bilene, Kalbinide taşıyabilene ver.
Hayat bir sınavsa adımı yazar çıkarım.
Anladım ki vazgeçilmeyen değil de, vazgeçmeyen vardır.
Güzel Sözler, Kısa Anlamlı Sözler

İnsanın iki hayatı vardır; biri yaşadığı, biri hayal ettiği.
Mutsuz olmak için, herkesi memnun etmeye çalışmak yeter.
Nur içinde yat kalbim, ben katilini çok sevdim..
Dalı’ndan düşen yaprak, rüzgarın oyuncağı olurmuş.
Gözler kendilerine, kulaklar başkalarına inanırlar.
Ne olduğunu bilmediğim bir umudum var hala.
Seninle karşılaştım ya.. Birileri sanki benim için dua etmiş.
Aramızda yaşanacak yarım kalan bir şeyler var.
Çok vakit kaybettik çok, artık mutlu olsak diyorum.
Artık çok yoruldum. Herkesten, her şeyden.
Sonra bi gülümsedi, ben iptal.
Gözlerimi her kapattığımda, onu görebiliyorum.
Nefret ettiğimiz işlerde çalışıp, ihtiyacımız olmayan şeyler alıyoruz.
Birine değer verdiğinde canın yanar.
Sen kimseyi sevemezsin. Kalbin granitten senin.
Çocuktum, mutluydum, sonra geçti.
Vazgeç gönül, vazgeç sesini duyak yok..
Önemsedikçe yitirdiğim insanlar var.
Çünkü öyle güzel baktı ki, gökyüzünü gözlerine sığdırmıştı.
Olmuyor işte. Sen canını verecek kadar sevsen de, o sevmiyor.
Oturup konuşsaydık geçerdi belki her şey.
Yaralıyoruz kendimizi, sevmeyen yüreksiz biri için.
Belki de en ufak şeye bile anlam yüklemememiz gerek.
Sana da kızamıyorum, sen de karakterin kadarsın.
Ben seni çok sevdim. Bana ne yaptın?
Hep çalışmadığım yerden üzüyorlar.
Seni özlemekten gebersem bile bir adım daha atmam.
Sonra hiç konuşmadık.
Bir adam, bir pişmanlık, bin kırgınlık.
Kaybetmekten korktuğum ne varsa kaybettim ben.
Sevmek seninle anlam kazanmıştı.
Dert çok, derman sen.
Akıl durdu, kalp soğudu. Dil de susunca, vazgeçtim.
Yaş ile olgunluk çok farklı şeyler, karıştırmayın.
Bi bakmışsın çok sakinim, bi bakmışsın delirmişim.