-->
Logo

En Yeniler

nefret sözleri

içimdeki Nefretin İhanetisin Sen Zaten Benim Hep Hayallerimdeki yalancıydın...
Görmez Olurdu Gözüm Seninle, Atmaz Olurdu Adımların Bir Gülüşünle, Şimdi Bir Sözüne Değil Adına Nefretim...
Güzel Günler AKlıma Geldikçe Gülücüklerin yerini Gözyaşlarım Sevgimin yerini Nefretin Alıyor...
Ben Seni Hayatıma Hayat katasın Diye Severken Sen Hep Nefretimi Kazanmak istedin..
Bırak Git Nereye Gidebilirsen, Ama Unutmaki Nefretim Herzaman Seninle Yaşıcak...
Sen Saf Duygularımı Karanlığa Götüren Sen Yaşamak için Adım Atan Bedenimi Hep Geriye Çeken Oldun..
Ayrılıklardan kaçarken ihanetin Kucağına Düştüm Seninle!!!
Seni Dağların Yerine Koydum Ama Sende Diğer Dağlar gibi Karların Azizliğine Uğradın...
Seninle Tanıştığımda Ölümden Korkardım Sırf Ayrılık Sebebimiz Olur Diye, Ya Şimdi? Ölümü Sever Oldum Seni Tanıdıkça...
Sen Büyük Okyanuslarda yeni Aşklar Ararken ben Nefretimle Bilinmeyen Denizlere yelken Açıyorum Elveda...
Bir Umut Olsaydın içimde Umutları Değil Umutsuzluklarımı Kırardın benimle...
Her Günümde Adınla Uyanıyorum ya Hayata işte Bundan Nefret Ediyorum, Nefret Ediyorum Aklımın Hala Sende Olmasına..
Sana Ulaşmak için Değil Senden Kaçmak için Bütün Çabalarım...
Ne Gitarın Sesi, Ne Müziklerin melodisi Artık Eskisi Gibi Çalmıyor Ayrılığın Türküsü Dilimde, Nefretin Ateşi üstümde...
Hep Seni Düşündüm, hep Seni Yazdım Sensizliğime, Hep Snei beklerken Hep Sensiz Kaldım Hep Sensiz Olan Günlerimde..
Ölümüne Değil Nefretimle Seviyorum Seni!!!
Sen Hep Kısa Aşkların Senaryoların Oynarken Ben Hep Gerçek Sevgileri Yazmış Olacağım Anılarıma...
Hayata Karşı Durmak isterdim Seninle, Ama Sen hayata karşı Ezdin hep beniNefret Ediyorum Senden!!!
Karanlık Gecelerimde Ayım Olurdun, Yağmurlu Günlerimde Güneşim olurdun, Şimdi hayalim Bile Olamıyorsun...
beni Öldüren Zaman Değil yalanların Oldu...
Seninle Özgürlüğü Değil Hep Mahkumları Oynamışız, Biz Sadece Kendimizi Kandırmışız..
Sen Sadece Bende Alışkanlık Olmuşsun, Seni Unutmak kolay olucaktır..
Ne Zaman Aklıma Gelsen Derin Bir Off Çekerim ve Bir Rüzgardın Gelip geçtin Derim 2 Gözyaşımla...
Sanmaki Sevgimden Ağlıyorum nefretimin Çığlıklarıdır Bunlar...
Beni yaşatan Sevgin Değil, Nefretindir!!!
Ben En Güzel Günlerimi Sana Kurban Ettim, Sen Sadece Kıymakla yetindin...
Elimden Gelen Değil içimden Gelen Son Sözlerim ; Sen Sadece Benim NEFRETİMSİN!!!
Yalnızlık Kaderim Olsada Sensiz Olmak En Güzeli, Unutma ki Hayat ihaneti Değil ihanet Edenlere yol verir benim Gibi!!!
Kimliksiz hayatın Hükümsüz Sevdanın ve Yalancıların Uzağında Bir Ülkeyim.