-->
Logo

En Yeniler

Sevgiliye Aşk Sözleri

Sevgiliye Aşk Sözleri
Bana kimse sen gibi baktı mı bilmem, ama ben kimseye sana baktığım gibi bakmadım…!
Günün birinde hepimiz sonsuza dek susacağız onun için sevdiklerimize .. seni seviyorum .. demekten çekinmeyin!
Ne sıradan bir sevgiyi yaşayacak kadar basit biriyim.Ne de seni sıradan bir sevgiye malzeme yapacak kadar herhangi biri.
Aşk sevipte kavuşamamaktır. Eğer kavuşursan bir süre sonra o duyguları yitirdiğini göreceksin..
Gülmek icin mutlu olmayı bekleme, belki mutluluk gülüşünde saklıdır. Sakın ağlayayım deme, belki bir yerde bir tek gülüşün için yaşayan biri vardır.
Birinin gözlerine bakmak, onun rüyalarına girmeyi göze almak demektir. Sevmeye kabiliyetin yoksa, o gözlere bakmayacaksın.
ÖyIe bir seveceksin ki, yüreğinden kimse ayıramayacak. Ve öyIe birini seveceksin ki, seni gözleriyIe bile aIdatmayacak. (Can YüceI)
“Çok” sevilmeye değil, “hep” sevilmeye ihtiyacım var.
Sevmek zor iş, ne maaşı var ne sigortası, Bir ayrılığı var bir de gözyaşı…
Her yüreğin harcı değiIdir dokunmadan sevmek.
Mutlu olmak kimin umrunda, sen yanımda ol yeter.
Ey gönül.. Aşkı arama.. İnan ki ararken kaybolursun.. Bulduğunda ya veli yada deli olursun.
Bir gün yanına geleceğim. Bir elimde silah, bir elimde gül, ya o gülü alır benimle olursun, ya o silahı alıp beni vurursun.
Ben utangaç bir kalbi taşırım geceden..Ben sana aşık olduğumu, ölsem söyleyemem..(Özdemir Asaf)
İkimizin hayali de aynıysa ortak bir yerde buluşmanın zamanı gelmiş demektir. Mesela sen ve ben aynı hayatta?
Gülüşünü seversin, sesini seversin, sohbetini seversin. Sevmek için illa ki yüzünü görmek şart değil; Yüreğinde duruşunu seversin.
Yağmur başladı…Gelse de ıslansak dediği biri olmalı insanın…
Bir insan aşık olunca; kıskanır, bağırır, kısıtlar, hesap sorar, sahiplenir… ama; anlayana işte…
Gördüğünü herkes sever, sen onda görmediğini bulacaksın. Eğer gerçek aşk istiyorsan; Ten’e değil, kalbe dokunacaksın. (Bob Marley)
Bir çift göze aşık ve diğer bütün gözlere körüm..
“Açık çay içerdi hep,demli olunca bardağın diğer tarafından beni göremezmiş, Öyle derdi…” (Cemal Süreya)
“Merhaba sevdiğim; ben o sevmediğin. Bugünde mi geçmedim aklının kıyılarından?” (Ümit Yaşar Oğuzcan)
Aklımda işin yok! Durup durup aklıma gelme…Yanıma gel, Mevzu KALBİMDE!
Ey canımın sahibi Yar! Sen benimle olduktan sonra kaybettiklerimin ne önemi var. (Mevlana)
İnsan hiçbir zaman aşık olmamalı ki hayatını yaşasın.
Senin kıymet verdiğin kişi eğer senin kıymetini bilmiyorsa, bırak kendi değeriyle kalsın.
Ya çok yanlış zamanda karşılaştık ya da hiç karşılaşmaması gereken iki insandık. Biz neydik bilmiyorum. Sevgili desem değil aşık desem değil bildiğin rastlantıydık işte, ondan öteye gidemedik.…

kalp midir insana sev diyen, yoksa yalnızlık mıdır körükleyen? Sahi nedir sevmek? Bir muma ateş olmak mı, yoksa yanan ateşe dokunmak mı?
Onunla kavga etmeyi, başkasıyla gülmeye değişmem.
Aşk sen, aşk ben, aşk özlem, aşk acı, aşk ölüm demek. Aşk, her an düşünmek demek. Ben aşkın uğruna ölümü göze aldım. Aşkın ne yeri ne zamanı ne de yaşı
“Yan yana” ayrı yazılır, biz hep “sımsıkı” olalımm
Aşktan yana yaşadıklarımı bilseydin eğer, halen sevebiliyor oluşuma AŞIK olurdun… (Elif Şafak)
Biz seninle bir salkımın iki aşık üzümüyken,
Başka şişelerden şarap olmuşuz,
Başka hayatlarda harap olmuşuz..
Biz seninle bir denizin iki aşık balığı iken,
Başka sularda yüzüp durmuşuz,
Başka kıyılara vurmuşuz..
Ve diyeceğim ki;
Aşk güzel şey..
vaktinde
ve doğru insanla geldiği sürece…
Sen benim en kıymetlimsin, En güzel vazgeçilmezimsin.
Sevmekle bitmeyenimsin, Sen benim hakikatlimsin.
En derin, en içimdesin, Sen benim en güzel derdimsin
Büyük aşklar ya sonsuzdur, Ya da O’nsuz!.
Aşık olupta onun acısını çekene sorun aşk nedir? diye, aşkı boş sözlerle tarif edemezsiniz! Kalbin acı çekiyorsa anlarsın ancak aşkı..
Bazı Aşklar okyanus gibidir. Görmesemde sonun bir yerde bittiğini bilirsin, şimdi okyanuslar bile kıskanır sana olan sevgimi, görmesemde biliyorum sonunu sonsuza dek bitmeyecek
Seni özlemek, üşümek gibidir soğuk bir akşam üstü, yağmurun altında yürümek gibi sırılsıklam, titreye titreye. Sıcak bir yer bulup sığınmak istersin ya hani, öyle ihtiyacım var işte, yüreğine sığınıp, nefesinde ısınmaya.
Kelebek gibidir aşk. Peşinden koştukça senden kaçar. En iyisi bırak uçsun, Belki hiç beklemediğin bir anda gelip omzuna konar.
Dur ve dinle! Duyduğun her ayak sesi benim olabilir. Çalan her zilde benim parmağım kalmıştır. Perdeleri ardına kadar kapatma belki karşı binanın çatısında sana el sallayan ben olabilirim.
Şimdi o kadar zor ki geri dönmek, seni unutup başkasını sevmek ama bir şeyi anIadım çok zormuş seviImeden sevmek.
Aşk bazen o elini ilk tuttuğundaki sicaklik, gözIerine ilk baktiğindaki o işik ve tenine ilk yaklaştığındaki o tutkudur.
BiI ki düşmek değiIdir insanIarı üzen.. EIinden tutar gibi yapıp asIında itenIerdir insanı hayata küstüren.
Acılarımı bile tatIandırıyor aşkın. Yıkıma terkedilmiş kaIlemin bütün hücrelerine sürülmüş iksir gibisin.
Ah sevda bahçemin tutsak çiçeği.. Ben seni oraya hapsettim. Seni hapsettim kırık bir aşk şarkısı eşliğinde. Hüzne buladım seni. Deniz meItemlerini okşayan saçIarını hapsettim kalbimin kıvrımlarına. Ordasın artık. Oradasın ve ne kadar olman gerekiyorsa.
Ve aşk.. Herkesi ona benzetip, Kimseyi onun yerine koyamamaktı..
Aşk sevgiIim, seni düşIerken saç dipIerimin biIe terIemesi.
KaIbimi bedenimden söküp senin avucuna vermek istiyorum. O senindir çünkü; senindir artık. Sen ruhumda başIadın ve bütün vücudumu kapIadın. Bütün vücudum sen artık.
Ya gönlümü al artık seni sevmesin, ya aklımı al artık seni düşünmesin, ya feryadımı duy gözlerimden hayalin silinmesin ya da canımı al bu kadar acı çekmesin.
Aşkın gözyaşları ıslatırken sevgilinin omzunu, neden bu kadar geç kaldığını sorar aşk meleği.
Ölüm dediğin nedir ki? Dönüşü olmayan tatil. Aşk dediğin nedir ki? Gençliği öldüren katil.
Gözlerine üfIeyen uyku perisini cebime hapsettim. Çünkü bana verdiğin en iyi hediyeIerden biri o. OnunIa şarkıIar fısıIdamak istiyorum kuIağına. Benim kurtarıcım bu uyku perisi..
Ben güzel ruhuna aşık oldum senin. Sadece bu yüzden sadakat kokuyor bu tutku. Çünkü sen ebedi ruh hastaIığım oIacaksın benim.