-->
Logo

En Yeniler

Terketme Sözleri

Seni ben Hayatıma yazdım Ama Şimdi Yoksun Hayatımda Terk edip gittin beni umutlarımla…..
ucsuz bucaksın umitlerin yarınlarıyım artık hayallerim bile terk etti beni sende onlarla gittin bıraktın beni……
yeniden Gulerek Baglansın ellerimiz terk edilmesin hayallerimiz oksüz kalmasın ümitlerimiz….
Git yalanların icinde kaybol terk ettin ya beni beter ol umarım beni terk ettigin gibi senden terk edilirsin……
simdi sokaklara söylerim sana soyledigim sarkılarımı şimdi ağlarım mutluluktan degil terk edilmekten aglarım….
Gitmeden once iyi düsün sevgil:; cünkü döndügünde buldugunla, giderken bıraktıgın asla aynı olmayacak…..
İşte yine bas basayız yalnızlık, beni sana seni de bana bırakıp gitti o sahte asık……..
Sevme beni sevdalardan vurgunlar yedim. Bana cok gördügün ask’ı sen ellere verdin. Terk edilişim ilk değil alışır gönlum…
Yakısmiyor cepheyi terk edisin, mert dayanır namert kacar sevdigim………
Gitmek istiyorsa bırakacaksin, gitsin. Aklı seninle olmayanın bedeni yanında olsun ister misin?? ?
Ey ayrıldıktan sonra ‘Arkadas kalalım, diyenler.! Gül’e degisik isim versen daha mı farklı kokar ?
Anladım ki ben sende bir rüzgardım estim gectim: ama unutma, Sende bende bir ruyaydın uyandım ve bittin…..
uzak durma bana yakin ol hata yanı başımda ol terk edip gitme bitirme bu sevgiyi içimdeki acı oldürür beni…..
Kalıcı Gönlüm bir umit senden habersiz bekler, belki insafa gelirsin yeniden kader ikimize güler, terk etme sevgimizi ayırma kalplerimizi!!!!!