-->
Logo

En Yeniler

vefasız sözler

Geçer elbet efendim. Bazısı teğet geçer, bazısı deler geçer, bazısı deşer geçer, bazısı parçalar geçer; ama mutlaka geçer.
Oğuz Atay

Bir insanın yüzünde taşıdığı ifade, sırtında taşıdığı elbiseden mühimdir.
Dale Carnegie
Ayağın taşa takıldığında “Allah kahretsin” bile dememelisin, dua etmelisin ki taşa takılan bir ayağın var”
Necip Fazıl Kısakürek
Senin çelme taktığın yerden başlıyorum hayata. Varsın yara içinde kalsın dizlerim, yüreğim kadar acımaz nasıl olsa.
Cemal Süreyya
Hevesin gırtlağında kalır da sırtına vuran çıkmaz. Böyledir işte yalnızlık.
Kahraman Tazeoğlu
Benimle onun arasında kaldıysan, onu seç! Çünkü gerçekten sevseydin, beni seçenek yapmazdın.
Ayşe Kulin
Kahverengi dallardan pembe çiçekler açtığına göre, ümitsizliğe gerek yok.
Hz. Mevlana
Ey can; kimseyi kırma. Sözden ağırı yoktur. Beden çok yükü kaldırır ama gönül her sözü kaldıramaz.
Hz. Mevlana
Fazla ciddiye almayın bu hayatı, nasıl olsa içinden canlı çıkamayacaksınız!
N.F. Kısakürek

Moraliniz bozuk olduğunda “neden?” diyen değil, “neredesin!” diyecek insanlar olmalı yanınızda.
Gore Vidal

Bir insanın sana neler verebileceği değil, senin için nelerden vazgeçeceği önemlidir.
Hegel

Altın olsam; değerimi herkes bilir. Ben basit bir “demir” olayım; değerimi sadece “anlayan” bilsin.
Şems-İ Tebrizi
İnsanlar başaklara benzerler, içleri boşken başları havadadır, doldukça eğilirler.
Montaigne
Herhangi birinin senden nefret etmesinin asıl nedeni; senin gibi olmak istediği halde asla senin gibi olmayacağını bilmesidir.
Victor Hugo
Aklında bulunsun sevgilim; sen beni kandırmadın, ben inanmayı seçtim.
Can Yücel
Hayatta en zor şey de; insanın kendi kendini teselli etmek zorunda kalmasıdır.
William Shakespeare
Doğmak ve ölmek kolaydı, zor olan hayatın kendisiydi.
Tom Robbins

Birbirimizi sevmemiz için, birbirimize benzememiz gerekmez.
Kazım Koyuncu

Karıncaların sesini duyan rabbim, elbette gönüllerin feryadını da duyar.
Hz. Mevlana
Herkesle konuşabilirsin ama sadece bir kişiyle rahatça saçmalayabilirsin.
Ruby Blue
Bir kişi Allah’tan başka kimseye ihtiyacı olmadığına inanırsa Allah da onu başkasına muhtaç etmez.
Şems-İ Tebrizi
Ne olursan ol. Ama önce nefsinin öğretmeni, vicdanının öğrencisi ol!
Platon
Derdimi seviyorum. Biliyorum ki derdimi veren de beni seviyor. Seven sevdiğinin nazını ölçüyor, sevilen çekmesin de neylesin.
Hz. Mevlana
Her şey güzel olacak. Belki bugün değil ama elbet bir gün.
Winged Creatures
Aklıyla övünen insan, hücresinin genişliğiyle övünen  mahkûma benzer.
Albert Einstein
Düşmanın yoksa hayatta hiç başarılı olamadın demektir.
Ernesto Che Guevara
Evet, belki de haklısın, sıfır’ın gücü yoktur. Ama unutma ki, sıfır’ın kaybedecek bir şeyi de yoktur!
Bob Marley
Topraktan geldik toprağa gideceğiz. Mühim olan; çamurlaşmamak.
Hz.Mevlana
Yağmur olsan binlerce damla arasında bulur tutardım seni, çünkü korkarım, toprak aldığını vermiyor geri.
Cemal Süreya
Eğer güven varsa bir kalpte; o kalpte sevgi de bulunur, dürüstlük de.
Balzac
Seveceksen, yalnız kaldığında aklına geleni değil, hiç aklından çıkmayanı seveceksin!
Can Yücel
Ölümün olduğu bu dünyada, hiçbir şey çok da ciddi değildir aslında.
Franz Kafka