-->
Logo

En Yeniler

Vefasızlık Sözleri

Yarimi sende bulduğumu sanıyordum ama öyle değilmiş! Zehir ettin bana duygularımı, vefasız seni!
 
Seni gökkuşağına sordum o vefasız unut dedi Seni yıldızlara sordum o şerefsiz senin değerini biliyordu dedi,Seni Kalbime sordu cevap veremedi çünkü kan ağlıyor.
   
Aşkta sadık olanlar yalnızca aşkın uçarı yanlarını bilirler aşkın trajedisini bilenlerse vefasızdır Oscar Wilde
Aşk Sözleri  
O vefasız kalbin hissetmesede. . sana bu şarkıyı dinleteceğim. . bu aşkın uğruna ömrüm bitsede. . sana sevmeyi öğreteceğim...
Özel Sözler  
Vefasız kullardan vefa bekleme kıymetsis bir kula satarlar seni
Delikanlı Sözler  
Kör kuyular içinde ışığı bekleyen biriydim seni tanımadan önce, seni tanıdıktan sonra kör kuyulara bile razı oldum vefasız!!!
Delikanlı Sözler  
Şžarkılar, şiirler hepsi boş bundan sonra, ne yalana katlanır bu gönül neden senin gibi vefasızlara!!!
Delikanlı Sözler
Aslında ben seni değil sen beni kaybettin, gidene  gün ağlarım sonra yalnızlığıma sarılır unutmaya çalışırım vefasızdı gitti derim...
Yalnızlık Sözleri  
Ozledım. uzaklarda bensız hayatı kabullenmıs vefasızı ozledım, haykırısımı duymayan, sevgımı belkıde hıssetmeyen kalpsızı ozledım!
Hasret Sözleri  
Vefasız denmek için sevilmiş olmak lazım.
Facebook Sözleri
Kiışilerin nankörlüğünü ve vefasızlığını hayatınızla ödediyseniz dünyanın en iyi insanlarından biri sizsiniz...
Facebook Sözleri
Aşkta sadık olanlar aşkın yalnızca uçarı yönlerini bilirler; aşkın trajedilerini bilenlerse vefasızdırlar.
Facebook Sözleri
Eğer gideceksen, mani olamam, anladım. Düşersen yine, bul beni. Vefasız, satılık insanlardan çok dışarıda. Bulamazsın, bundan sonra ne benim gibi seveni, nede senin için öleni.
Facebook Sözleri  
Dünyada belki en geçici en vefasız şey 'dostluk'tur.
Bir elbise bile bir dosttan fazla dayanıklıdır.
Ahmet Muhip Dıranas Sözleri  
Herşeyden önce, erkeğin doğası gereği aşkta vefasızlığa, kadının ise sürekli sadakate eğilimli olduğu gerçeği bu incelemeye girer. erkeğin aşkı, doyum bulduğu* andan itibaren belirgin bir biçimde azalır... hemen hemen bütün öteki kadınlar onu, sahip olmuş olduğu kadından daha fazla çekerler... erkek değişiklik özler! kadının aşkı ise, özellikle o andan sonra artmaya başlar!
Arthur Schopenhauer Sözleri  
Bu kadar iyi niyetli olmayın, Çünkü en yakın bildiğiniz vefasız çıkabilir ve sizi düşmanlarınız değil de dostlarınız yıkabilir.
Charles Bukowski Sözleri  
Bu kadar iyi niyetli olmayın, Çünkü en yakın bildiğiniz vefasız çıkabilir ve sizi düşmanlarınız değil de dostlarınız yıkabilir.
Charles Bukowski Sözleri
Sevmek sevmemek insanın elinde olmadığına göre, ne âşık sevgilisinin vefasızlığından, ne de sevgili âşığının kayıtsızlığından şikayette haklıdır.
François de La Rochefoucauld Sözleri
Yitirdiğin servetinse dönüp arkana bakma! Sevdiğin vefasızsa, unut kafana takma! Ama yürekten sevenin varsa onu asla bırakma.
Diğer Sözler Sözleri  
Aklını Başına Al Da, Fanî Olan Bu Dünya Zindanında Kimseden Vefa Arama! Bu Dünyanın Vefası Bile Vefasızdır.
Mevlana Celaleddin Rumi Sözleri  
Vefasız dünya diye yakınıp durma;
Dünya elindeyken tadını çıkarsana!
Herkese vefalı olsaydı dünya<
Sıra mı gelirdi senin yaşamana?
Ömer Hayyam Sözleri
Dal goncayı bir sabah açılmış buldu ,
Gül melteme bir masal deyip savruldu
Dünyada vefasızlığa bak; on günde
Bir gül yetişip, açıp, solup kayboldu.
Ömer Hayyam Sözleri  
Aşkta sadık olanlar aşkın yalnızca uçarı yönlerini bilirler; aşkın trajedilerini bilenlerse vefasızdırlar.