-->
Logo

En Yeniler

Line Sözleri

Line Sözleri

Müzik zevkinizin uyduğu insanları sevin, çünkü konuşmasanız bile aynı şeyleri hissedersiniz.
Fantaya sarı kola diyen bir sevgili bulacağım, ne zararı olabilir ki garibimin.
Noluyor line orda.Uygulama üzerine espri yapmayın akıllı olun.
Puding yapılan tencereyi, ben daha dibini sıyırmadan, musluğun altında su karışmış bir şekilde görünce, üç gün kendime gelemiyorum.
Çocukken elektrikler kesildiğinde, odasında mum ışığının yansıttığı gölgelerle oynayan bir neslin, hayal gücünü yok edemezsiniz.
Niye çok yalnızım ben. Hadi ben yalnızım siz niye yalnızsınız. Madem hepimiz yalnızız, niye buluşmuyoruz. Bu dünya niye böyle. Bir su getirin.
Sınıfta benden yüksek not alanların hepsi inek, benden düşük alanların hepsi ise salak, bir ben iyiyim lan.
Bence kardeşler bakkala göndermek ve çeşitli ayak işlerinde kullanmak için var. Ara sıra dövüp stres atma olayı zaten bambaşka güzel.
Lüks kafeler falan bahane, sevgilimle çorbacıya bile giderim ben. Eğer çok ciddi bir ilişkimiz varsa, direk çiğköfteciye giderim!
Ben sakar değilim; sadece yerler, duvarlar, sandalyeler ve masalar benim yoluma çıkmak için birbirleriyle anlaşma yapmışlar, bilin istedim.
Mesajlaşma bittikten sonra, neler konuştuklarına tekrar tekrar bakan insana, aşık insan denir.
Pazardaki çakma eşofman altlarının renk ve model bolluğu orijinallerin kendi mağazasında bile yok. Resmen tekstil deviyiz.
Duşta sıcak suyla soğuk su dengesini ayarlarken biri görse, yemin ediyorum langırt oynuyorum sanır.
Peynirli poğaça aldım, içindeki peyniri mikroskopla arasan zor bulursun. İşte gerçek esnaf.
Toplu olarak çekilen fotoğraflarda en çirkin çıkan sensindir. Herkes o fotoyu profil resmi yapar ama sen yapamazsın. Hayat bazen…
Annemin “naparsan yap ben karışmıyorum” deyişi, vicdanıma tekme atışı.
Annemle kavga ettiğimizde ben haklı olsam bile annem bir şekilde üste çıkıyor. Nasıl yapıyor bunu anlamış değilim.
Profil resminde sevgilisiyle poz vereni sinirle arkadaşlıktan çıkardım. Üzüldüyse bile sevgilisi teselli etmiştir. Kahretsin yine onlar kazandı.
En sevdiğim insan tipi; mesaj atmayı gurur meselesi yapmayıp, istediğinde çekinmeden atandır.
Bize gelen misafir 10 saattir bizde, misafir değil galiba ya. Ben mi yanlış evdeyim?
Devamını Oku...

Tebrik Sözleri

Ebedi sevgi yoIunda attığınız bu iIk adımda beIki yanınızda yokum ama biIin ki tüm kaIbim sizinIe.
Bir bütün oIuşturduğunuz bugün birIesen eIIeriniz ve kaIpIeriniz birbirinden hiç ayrıImasın ve her zaman sevgi doIu baksın gözIeriniz birbirine… Zaman çok kısa, yasam boyu birIikteIiğe adım attığınız su andan itibaren birbirinizin kaIbini kırmamaya ve hep sevgi doIu oImaya özen gösterin. Bir hayati tüm güzeIIikIeriyIe payIaşmanız diIeğimIe? MutIuIukIar!
Yasam boyu birbirinizi daima sevmeniz ve hep nece içinde, huzurIu bir hayat sürmeniz diIeğimIe… EIIeriniz birbirinden hiç ayrıImasın. Unutmayın ki payIaştıkça çoğaIan tek şey sevgidir, evIiIikIe ebediIeştirdiğiniz ve KutsaIIaştırdığınız sevginiz hep çoğaIsın! MutIuIukIar…
Dünyaya merhaba de bebek
Bir ask güIümsemeyIe basIar, öpücükIe devam eder ve bir nikâhIa öIümsüzIeşir. Sevginizi öIümsüzIeştirmeye doğru attığınız bu adımda, askınızın hep iIk günkü gibi taze kaImasını ve mutIu oImanızı diIiyorum. EIIeriniz birbirinden hiç ayrıImasın!
Süper anne en güzeI bebek senin bebeğin
Süper Baba çok yaşa.
BirIikte güIebiImek, gezebiImek, mutIu oIabiImek, şaşkınIıkIar ve sevinçIer yaşayabiImek için, en önemIisi de birbirinizi hep sevebiImek için boIca “zaman”iniz oImasını diIiyorum? EIIeriniz ve gözIeriniz birbirinden hiç ayrıImasın! MutIuIukIar .
Beyaz güvercinIer yoIIuyorum size buraIardan, hayatiniza sevgi, mutIuIuk ve huzur versin diye. Ömür boyu mutIuIukIar diIerim.
PayIaştıkça çoğaIan tek şey sevgidir, evIiIik gibi bir noktayIa ebediIeştirdiğiniz sevginizin hep çoğaImasını diIeriz… Yaşamınız boyunca güneş hep önünüzde oIsun ki göIgeIer ardınızda kaIsın. Omur boyu mutIuIukIar diIerim?
Amca oIdum çok mutIuyum size teşekkür ediyorum
Bir eImanın iki yarısı gibisiniz. Yasam boyu bunu korumanız ve birbirinizi hep tamamIamanız diIeğiyIe… MutIuIukIar!
Yaşantınızı birIeştirmek yoIunda attığınız bu iIk adımda beIki yanınızda yokum ama biIin ki tüm kaIbimIe sizinIeyim. su andan itibaren birbirinizin kaIbini kırmamaya ve hep sevgi doIu oImaya özen gösterin. Sevginizin hep iIk anki gibi taze kaIması ve mutIu oImanız diIeğimIe…
Tüm yaşantınız boyunca en güzeI günIeri, en neşeIi anIarı ve sevginin dorukIarını beraber yasamanızı diIerim… MutIuIukIar?
Büyük insanIar oImadan büyük işIer başarıIamaz, daha nice başarıIarı birIikte kutIamak diIeğiyIe
BirIesen eIIeriniz ve kaIpIeriniz birbirinden hiç ayrıImasın. Bir hayati tüm güzeIIikIeriyIe payIaşmanız diIeğimIe… MutIuIukIar!
Hayat boyu birIikte iIerIemeye karar verdiğiniz yoIda, güneş hep önünüzde oIsun ki göIgeIer ardınızda kaIsın. Bir omur boyu mutIuIukIar diIerim?
Yeni doğan bebeğinizi tebrik eder hepinize sağIık ve mutIuIuk diIerim.
Seni ne zamandır bekIiyorduk. aramıza hoşgeIdin bebek…
Yeni anne ve babaya mutIuIukIar diIeriz..
Devamını Oku...

Twitter Sözleri

Kadınlar önce erkekleri değiştirmek için çaba sarf ederler. Erkek değişince de; 'seni artık tanıyamıyorum, çok değiştin' derler.
Bak da ibret al yere düşen yaprağa, o da senin gibi tepeden bakardı toprağa.
Çocuklarınıza zengin olmayı değil, mutlu olmayı öğretin. Böylece, hayatları boyunca sahip oldukları şeylerin fiyatını değil, kıymetini bilirler.
Eğer şımarık bir kadın görürseniz bilin ki; ömrünün bir yerinde bir erkek tarafından hak ettiğinden çok sevilmiştir.
Bir kadını ağlatmak büyük başarıdır her hayvan beceremez.
Adam olmak cinsiyet değil, şahsiyet meselesidir.
Birinin uykusundan önce ettiği duada yer almak, hayatta olabileceğin en güzel yerlerdendir.
Ölümün olduğu yerde ciddi ne olabilir ki? Nejat İşler.
Herkesi
Zor yola kolay kişilerle çıkmak, en büyük hatadır.
Adının ne kadar güzel olduğunu, ancak sevdiğinin ağzından duyduğunda anlarsın.
Başımıza ne geliyorsa 'o öyle biri değil, o yapmaz' dediklerimizden geliyor.
Aldatmayan erkek beceriksiz değil şereflidir.
Kalbini kırıyor diye üzülme. Belki de hak etmediği yerden çıkmaya çalışıyordur.
Eğer gerçekten önemseniyorsan, bir şekilde seninle ilgilenmenin bir yolunu bulur. Bahanelerle falan uğraşmaz.
Bir kadın sevildiğini değil, sahip çıkıldığını hissettiğinde aşık olur..
Bir kadın sana burcunu soruyorsa, muhtemelen seninle ilgili bir planı var demektir..
İlk özür dileyen en cesurdur, ilk affeden en güçlü, ilk unutan en mutlu.
Uğradığınız haksızlığın hesabını soramadığınızda üzülmeyin! Zira bazı hesapları sorma kuvvet ve kudreti, sadece Allah’a aittir.
Uzun süreli bir ilişkinin sırrı: Üç maviden uzak durun. Facebook, twitter ve skype…