-->
Logo

En Yeniler

Pişmanlık Sözleri

Pişmanlık Sözler

  • Öyle kolay değil benden kurtulman, hesabım bitmedi daha seninle, öcümü almazsam haram yaşamak, hesabım bitmedi daha seninle

  • Nasıl sensizliği ben yaratmadımsa bir gün yaşayacağın bensizlik benim eserim olmayacak

  • Birgün gururunu yenip bana geri dönmek istersen sakın dönme Çünkü senin gururunun bittiği yerde benim gururum başlar

  • Bir gece ay bana sordu NEDEN seni ağlatan biriyle berabersin Aya baktım ve dedimki sen hiç gökyüzünden vazgeçebilirmisin

  • Alsalarda şu yaşla dolu gözlerimi yerlerinden Çalsalarda haberim olmadan seni kalbimden Eğer unutacaksa bu can çıkmasın bedenimden Ölürsem söyleyin mezarıma gelmesin o sevmeyi bilmeyen

  • Sana o kadar kırgınım ki, seni bin parçaya bölsem yetmez Ama kaybolacak bir parçanada gönlüm elvermez

  • Dünyanı tersine döndüreceğim, senide canından bezdireceğim, yaktığın ateşi söndüreceğim ,hesabım bitmedi daha seninle

  • Bugün yeni bir meyhane keşfettim mezarlığın tam karşısında beni ararda bulamassan ya meyhanedeyim ya da tam karşısında

  • Seven Ben Sevilen Sen Ağlayan Ben Ağlatan Yine Sen!!!

  • Bir zamanlar ardından bakar ağlardım şimdi dönüp ardıma bile bakmam Bir zamanlar uğruna dünyaları yakardım şimdi ——–im kibrit bile çakmam

  • Nic£ d£LikanLıLar g0rdük kolunda Kız ceßind£ £man£t arkasında sürü Raconu kaHpeLik yürüyüşü sahtelik , kaLßi var yüreği y0k

  • KâhpéLiq lKoymâz lBizé lBizim GönuLLérimiz lKâhpé DéiL Âmâ Bizi Unutâni Bizdé Unuturuz lKâhpéCé

  • Usturama Jileti TakarımGövdeme Derin FaçaLar Atarım İstersen KraL Ol Farketmez Senide Mermi Manyağı Yaparım!

  • GeCeLeRi GeLMe JiLeT aTaRıM uZaTMa KoLuNu SaNa Da aTaRıM BeN HeRGeCe aGLaYıP KeNDMi DoGRaRm DeDiM Ya SaNa GüLüM ßêN PisKoPaTım

  • ParçaLanmı$ Vücudum Olmu$ ßir Ses UzakLa$ Kızım ߀nden Git Kahbele$ Sana DeqiL Seni Sevdiğim İcin ßana Lanet oLsun

  • Ortamın ßittiği Yerde ßiz ßaşLarız Şeklimiz İçin Yaşar Tarzımız İçin Ölürüz

  • Ne Paranın Delisi Ne ——–in Gölgesi Ne ——nun ßekçisi Nede —-nin Tetikçisi Olduk ßiz Gönlümüzün £fesi Ortamların Delisi Olduk

  • Ben Günahkarım çekerim Tineri BaLiyi sigarayıAtarım Kendimi Bir BoşLuğun İçineBen Günahkarım Sen VefasızsınSen Acımasızsın

  • SADECE OZUR DILEMEK ISTEMISTIM YAPAMADIM SACMA GURURUMA YENILDIM AMA SESSIZCE CEKIP GITMENE DE DAYANAMADIM BENI AFFET COK UZGUNUM OZUR DILERIM

  • BU COK CIDDI BIR MESAJDIR, ICERIGI KALBIMIN EN DERIN KOSESINDEN GELIYOR? AFFET BENI OZUR DILERIM CANIM !!

  • YAPTIGIM HATADAN DOLAYI OZUR DILER, BUNDAN SONRA BOYLE BIR HATANIN TEKRAR ETMEYECEGINE BILDIREREK, OZURLERIMIN KABUL EDILMESINI TEMENNI EDERIM SAYGILARIMLA

  • OZUR DILERIM SENI ARAMADIGIM ICIN AFFET BENI

  • OZUR DILERIM SENSIZ GITMEK ZORUNDA KALDIGIM ICIN AFFET BENI

  • OZUR DILERIM SENI ORDA BEKLETTIGIM ICIN AFFET BENI

  • YAPTIGIM HER YANLIS ICIN OZUR DILERIM

  • GECMISTE YASADIGIMIZ TUM KIRGINLIKLAR ICIN OZUR DILIYORUM SENDEN

  • MERHABA, ONCELIKLE SIZDEN OZUR DILEMEK ISTIYORUM CUNKU; BUGUN OLANLAR HIC KIMSENIN KOLAYCA KABUL EDEMEYECEGI SEYLERDI ANCAK SIZE KARSI DUYGULARIM COK YOGUN VE SIZINLE SIKCA GORUSMEK ISTEGINDEYIM EGER OZURLERIMI KABUL EDER VE BANA BIR SANS DAHA VERIRSENIZ, LUTFEN OLUMLU BIR MESAJ GONDERIN!

  • BILIRSIN BIR KARINCAYI BILE INCITMEM SENI DE INCITMEK ISTEMEDIM, INAN KI ISTEMEDEN OLDU COOOOOK AMA COOOOOK OZUR DILIYORUM SENDEN

  • GUNLERDIR OZRUMU KABUL ETMEN ICIN MESAJ YOLLUYORUM LUTFEN, LUTFEN ARTIK OLUMLU BIR YANIT VER DE ICIMDEKI SIKINTIYI HAFIFLET? TEKRAR YAZIYORUM OZUR DILERIM TUM OLANLAR ICIN GERCEKTEN COK UZGUNUM? SANA OLAN ASKIMDAN KUSKU DUYMAMALISIN, SENI SEVMIYOR SANA TAPIYORUM NE OLUR BENI AFFETTIGINI SOYLE

  • OZUR DILEMENIN BIR ASILLIK OLDUGUNU DUSUNUYOR VE BUGUN BULUSMAYA GELMEDIGIM ICIN OZUR DILIYORUM SENDEN INAN BANA ELIMDE OLMAYAN NEDENLERDEN DOLAYI GELEMEDIM

  • MESAJIM YUREGIMIN EN DERIN KOSESINDEN GELIYOR? BU NEDENLE SAKA MI YAPIYOR DIYE DUSUNME SEVDIGIM? KIRGINLIKLAR KALKSIN ISTIYORUM BIRICIGIM OZURLERIMI KABUL ET!

  • BEYAZ BIR GUVERCIN YOLLUYORUM SANA BU MESAJLA BIRLIKTE BU BIR BARIS MESAJI! TUM KIRGINLIKLARI YOK ETSIN DIYE

  • “KIRDIM SENI AMA INAN COK UZGUNUM BUGUN ICIN OZUR DILERIM ISTEDIGIM TEK SEY BENI AFFETMEN VE YINE ESKI GIBI OLMAMIZ SENI SEVIYORUM!”

  • BEN BU OZUR ISLERINDE HICBIR ZAMAN IYI OLAMADIM ANCAK SENI O KADAR SEVIYORUM KI ONUN ICIN OZUR DILERIM CANIM!

  • SOZLERINDEN BELLI, KIRMISIM SENI BILMEDEN BIR OPUCUK VERSEM, SARILSAM, OZUR DILESEM AFFEDER MISIN BENI?

  • BU SMS ILE BIR DE OPUCUK YOLLUYORUM SANA OZURLERIMI KABUL EDIP, BENI AFFETMEN ICIN O KADAR DEGERLISIN KI BENIM ICIN, SENSIZ BIR HAYAT DUSUNEMIYORUM

  • BILIRSIN AFFETMEK GIBI BIR BASKA BUYUKLUK YOKTUR BEN DE BIR HATA YAPTIM VE AFFINA SIGINIYORUM AFFET LUTFEN BENI

  • BILIYORUM BUGUN SENI ISTEMEDEN KIRDIM VE SONRA PISMANLIKLAR DENIZINDE KULAC ATIP DURDUM CARESIZCE BILIYORUM GOZLERINDEN OKUDUM KIRGINLIGINI AFFET BENI NOLUR SEVDIGIM OZURLERIMI KABUL ET SENI SEVIYORUM!

  • YAPTIGIM ONCA HATADAN SONRA SENIN YUZUNE BAKACAK HALIM KALMADI LUTFEN BU MESAJLA BIRLIKTE GELEN SEVGIMI KABUL ET VE BENI AFFET

  • SANIRIM OZUR DILEMEK ICIN COK GEC KALDIM AMA YINE DE SON KEZ SANSIMI DENEMEK ISTIYORUM: OZUR DILERIM!

  • Öldürecektim Seni Bende

    Kendimde O Gücü Bulabilseydim Eğer

  • Sindiremeyecektim Senden Kalanları Benden Uzak Mezarlara Koymaya!!!

    Diyar Diyar Dolaşıp Yine İçime Gömecektim Seni En Sonunda

    “Ben Demiştim”Diyenlere, Üzüntümü Belli Etmemek İçin Kuşandığım Mekanik Tebessümlerimin Ardındaki Yaşlarla Sulayacaktım Taze Mezar Toprağına Ektiğim Çiçekleri

  • Ama Ben Seni İçimde Öldürmeye Kıyamadım

  • Başarabilseydim İncitecektim Seni

    İncinmişliğimin Verdiği Cahil Cesaretle

  • Ne Var Ne Yok Sayıp Dökecektim Karşına Geçip

    Kendimi Hayrete Düşürürcesine Birer Tokat Gibi Vuracaktım Hiç Kullanmadığım O Ağır Lafları

  • Kıracaktım Seni Binbir Parçaya Ayırana Kadar

  • Duvardan Duvara Fırlatacaktım Sevgi Diye Önüme Sunduğun Hastalıklı Duygularını

    Ama Ben Seni İncitmeye De Kıyamadım

    Elimden Gelseydi Unutacaktım Seni

  • Gözlerimden Silecektim Hayalini Ve Dilimden Adını

    Duman Duman Atacaktım Seni Bu Şehirdeki Tüm Bacalardan;

    Ama Soluduğum Havaya Karışıp Yine Dolacaktın Ciğerlerime

    Onlarca Damla Döküp Göz Pınarlarımdan Akıtacaktım Seni Sevgimin Atığı Diye Ama Islaklığın Kalacaktı Elmacık Kemiklerimde

    Bu Kez De Tenimin Tuzuna Karışacaktın

  • “Sözümü Tutacağım ,Adını Anmayacağım” Nağmelerini Dinleyip Neyi Unutacağımı Unutacaktım Seni Unutayım Derken

  • Zaten Ben Seni Unutmaya Da Kıyamadım

  • Ne Kadar Çabuk Geldi Ayrılık

  • Oysa Daha Yeni Başlamıştık Birbirimize Ayak Uydurmaya,

    Daha Doğrusu Ayak Uyduramamaya

    Nedensizliklerin İç Çekişlerini Dinlerken Vedalar Bozdu Suskunluğumuzu

    Bana Mıydı Kızgınlığın Yoksa Kendine Mi Anlamadım

    Kaçar Gibi Veda Ettin

    Oysa Ben Seni Sevmelere Doyamadım!!!

  • Öldürecektim Seni

    İncitecektim Seni

    Unutacaktım Seni

    Ama Lanet Olsun!!!

  • SADECE OZUR DILEMEK ISTEMISTIM YAPAMADIM SACMA GURURUMA YENILDIM AMA SESSIZCE CEKIP GITMENE DE DAYANAMADIM BENI AFFET OLUR MU? COK UZGUNUM!

  • BU COK CIDDI BIR MESAJDIR, ICERIGI KALBIMIN EN DERIN KOSESINDEN GELIYOR? OZUR DILERIM!!!

  • YAPTIGIM HATADAN DOLAYI OZUR DILER, BUNDAN SONRA BOYLE BIR HATANIN TEKRAR ETMEYECEGINE BILDIREREK, OZURLERIMIN KABUL EDILMESINI TEMENNI EDERIM SAYGILARIMLA

  • OZUR DILERIM SENI ARAMADIGIM ICIN OZUR DILERIM SENSIZ GITMEK ZORUNDA KALDIGIM ICIN OZUR DILERIM SENI ORDA BEKLETTIGIM ICIN YAPTIGIM HER YANLIS ICIN OZUR DILERIM

  • GECMISTE YASADIGIMIZ TUM KIRGINLIKLAR ICIN OZUR DILIYORUM SENDEN

  • MERHABA, ONCELIKLE SIZDEN OZUR DILEMEK ISTIYORUM CUNKU; BUGUN OLANLAR HIC KIMSENIN KOLAYCA KABUL EDEMEYECEGI SEYLERDI ANCAK SIZE KARSI DUYGULARIM COK YOGUN VE SIZINLE SIKCA GORUSMEK ISTEGINDEYIM EGER OZURLERIMI KABUL EDER VE BANA BIR SANS DAHA VERIRSENIZ, LUTFEN OLUMLU BIR MESAJ GONDERIN!

  • BILIRSIN BIR KARINCAYI BILE INCITMEM SENI DE INCITMEK ISTEMEDIM, INAN KI ISTEMEDEN OLDU COOOOOK AMA COOOOOK OZUR DILIYORUM SENDEN

  • GUNLERDIR OZRUMU KABUL ETMEN ICIN MESAJ YOLLUYORUM LUTFEN, LUTFEN ARTIK OLUMLU BIR YANIT VER DE ICIMDEKI SIKINTIYI HAFIFLET? TEKRAR YAZIYORUM OZUR DILERIM TUM OLANLAR ICIN GERCEKTEN COK UZGUNUM? SANA OLAN ASKIMDAN KUSKU DUYMAMALISIN, SENI SEVMIYOR SANA TAPIYORUM NE OLUR BENI AFFETTIGINI SOYLE

  • OZUR DILEMENIN BIR ASILLIK OLDUGUNU DUSUNUYOR VE BUGUN BULUSMAYA GELMEDIGIM ICIN OZUR DILIYORUM SENDEN INAN BANA ELIMDE OLMAYAN NEDENLERDEN DOLAYI GELEMEDIM

  • MESAJIM YUREGIMIN EN DERIN KOSESINDEN GELIYOR? BU NEDENLE SAKA MI YAPIYOR DIYE DUSUNME SEVDIGIM? KIRGINLIKLAR KALKSIN ISTIYORUM BIRICIGIM OZURLERIMI KABUL ET!

  • SAGA DONUYORUM OLMUYOR SOLA DONUYORUM OLMUYOR YOK NAFILE UYKU TUTMUYOR CUNKU AKLIM SENDE VE BUGUNKU KAVGAMIZDA BANA KIRGIN OLMA ISTIYORUM SEVDIGIM BU NEDENLE TUM KALBIMLE OZUR DILIYORUM! BAK UYKU TUTMUYOR, HAYDI BARISALIM DA GUZEL RUYALAR GORELIM SENI SEVIYORUM! SENDEN OZUR DILEMEK ICIN BANA BIR FIRSAT DAHA VERMENI ISTESEM NE DERSIN? BU MESAJLA BIRLIKTE BULUSMAK VE KONUSMAK ISTEGIMI DILE GETIRSEM, BANA GORUSME SANSI VERIR MISIN? UMARIM CEVABIN OLUMLU OLUR DA BENI COK MUTLU EDERSIN BIRTANECIGIM SENI COK SEVIYORUM

  • BEYAZ BIR GUVERCIN YOLLUYORUM SANA BU MESAJLA BIRLIKTE BU BIR BARIS MESAJI! TUM KIRGINLIKLARI YOK ETSIN VE SEN OZURLERIMI KABUL ET DIYE BU MESAJ SANA NE MI SOYLUYOR? DINLE, DIYOR KI: “KIRDIM SENI AMA INAN COK UZGUNUM BUGUN ICIN OZUR DILERIM ISTEDIGIM TEK SEY BENI AFFETMEN VE YINE ESKI GIBI OLMAMIZ SENI SEVIYORUM!”

    BEN BU OZUR ISLERINDE HICBIR ZAMAN IYI OLAMADIM ANCAK SENI O KADAR SEVIYORUM KI ONUN ICIN OZUR DILERIM CANIM!

  • SOZLERINDEN BELLI, KIRMISIM SENI BILMEDEN BIR OPUCUK VERSEM, SARILSAM, OZUR DILESEM AFFEDER MISIN BENI?

  • BU SMS ILE BIR DE OPUCUK YOLLUYORUM SANA OZURLERIMI KABUL EDIP, BENI AFFETMEN ICIN O KADAR DEGERLISIN KI BENIM ICIN, SENSIZ BIR HAYAT DUSUNEMIYORUM

  • BILIRSIN AFFETMEK GIBI BIR BASKA BUYUKLUK YOKTUR BEN DE BIR HATA YAPTIM VE AFFINA SIGINIYORUM AFFET LUTFEN BENI

  • BILIYORUM BUGUN SENI ISTEMEDEN KIRDIM VE SONRA PISMANLIKLAR DENIZINDE KULAC ATIP DURDUM CARESIZCE

    BILIYORUM GOZLERINDEN OKUDUM KIRGINLIGINI AFFET BENI NOLUR SEVDIGIM OZURLERIMI KABUL ET SENI SEVIYORUM!

  • YAPTIGIM ONCA HATADAN SONRA SENIN YUZUNE BAKACAK HALIM KALMADI LUTFEN BU MESAJLA BIRLIKTE GELEN SEVGIMI KABUL ET VE BENI AFFET

  • SANIRIM OZUR DILEMEK ICIN COK GEC KALDIM AMA YINE DE SON KEZ SANSIMI DENEMEK ISTIYORUM: OZUR DILERIM!

  • SENDEN OZUR DILEMEK ICIN BANA BIR FIRSAT DAHA VERMENI ISTESEM NE DERSIN? BULUSMAK VE KONUSMAK ISTEGIMI SOYLESEM BANA BU SANSI TANIR MISIN?

  • Ben ceketimi kaybetmişim,sen düğme arıyorsun

  • Héb DésTéq taM destEq(!)

  • anca mİğdemİ buLandIrırsIn ßu saatten s0nra

  • bo$ver seN süSü püSü beNiM iCim qüZeL=)

  • Nie choK isteDikLeriMizi heP kaybetMeK zorunDa kaLıoRz?

  • Sén HaaSevméq HaaaTma oqLum aTmaa uYkumuZ vaR DéDiyseq aYaKta uYut démédiqya x))

  • Sén DeLü ben manYah birbirimiZi hecc bırahMayak xD

  • Kısa ßir MoLa wermék İstiyOrum İzin Verir Misin Hayad ?

  • Eskiden altını çizdiklerimin şimdi üstünü çiziİorm!!

  • gidene degil kalana deger vermeyi ögrenemedim

  • YüZe GüLüP aRkAdN KoNşMaK eRkEkLiGe SıGıYoMuŞ

  • Üç qüиℓüк Düиуada İкi qüиℓüкℓeЯi Çєкємєм!

  • bhen qcuquh bi qızım oyuncaqLarımı aLırsanız sizinLe oynarım

  • qimse qimsenin her$ei oLamazzz [mı$]

  • karaLama kaqıdı hep phen oLdum temize qeçiren başKası oLdu

  • bo$vereCeksiN qiDeNi ba$kasına qitMi$tiRs*ktiR eT qeLeNi ba$kasıNdan qeLmi$tiR!!

  • Nerde ßir AydınLık qörSem peŞine tAkıLıyorum Geceler’de ßüyüdüm ßn hEr ı$ıqı ßir uMut SanıyOrm