-->
Logo

En Yeniler

resimli anlamlı sözler

Gözyaşının bile görevi varmış; ardından gelecek gülümseme için temizlik yaparmış..
Unutmayın dostlarım, daha çok seven taraf, kaybetmeye daha yakın taraf olur hep..”
Belki o herşeye değecek kadar değerli senin için; ama unutma ki, Sen de onun için kendini yıpratacak kadar değersiz değilsin..
Her insan kaybeder; ama sevmeyen vazgeçer unutma. Bil ki aşk; kaybettiğinde değil, vazgeçtiğinde biter aslında.

Sevene sonuna kadar değer verilir karşılık beklemeden…Sevmeyene yol verilir…İtinayla endamını görmek için giderken…

Uğrunda fedakarlık etmeyeceğin sevgiyi, yüreğinde taşıyıp da kendine yük etme!

Bugün mutlu olmalısın çünkü hayatının geri kalanının ilk günü
Sen bir hiçsin dediğimde sen bana ben sana tutkunum dedin ben sana beni bırak dedim sen bana ben bu dünyada yalnız senin için varım dedin
Allah’ım sen kimi dertle hasta etmek dilersen ona ağlayış kapısını kapatırsın. Kimi de beladan kurtarmak dilersen gönlüne sızlanma ve ağlayış verirsin.
Açlık, ilaçların padişahıdır. Hekimler niye perhiz verir düşünsene.