-->
Logo

En Yeniler

Cankan Bağlamışım Şarkı Sözleri

Bıraktım Ben Kendimi Ne Olacaksa Olsun
Kalp Acıtıyor Hasret Vuruyor Ya
Dört Yanım Hüzün Seninle Soldum
Anladım Sensiz Olmuyor Ya...

Belki De Gideceksin Bir Gün Diye
Kalbimi Karanlık Korkular Kaplar
Birakırım Ben Kendimi Bile Bile
Umurumda Değil Ki Bütün Yasaklar

Bağlamışım Seni Seven Kalbime
Gitme Kal Gitme Kal Benimle...
Ömrümü Versem Sende Yerler Sersen
Yine De Yetmez Kayıp Olurum Gözlerinde

Hayaline Çürüyorum Bu Gece
Sorma Nerde Senden Uzak Ama Seninle
Yalnizlığıma Dost Oldun Sarılınca Sana
Hasretinden Susamadım

Sabah Aydınlığından Daha Da Uzaktı Umutlarım
Gelmedin Diye Yinede Sana Kızamadım
Kariştirdim Çayimi Bekledim Karıştırdım
Çekerek Sineme Sabrı Aşkını Alıştırdım

Zehir Gibi Aciyi Yudumlarken
Şekerden Daha Da Lezetliymiş Tadın Aşkım
Bağlandikca Içtim Bağlandikça Kaçamadım...
Kandirdim Kendimi Hayal Kurup Kandırdım

Öyle Sevdim Ki Seni Senin Için Yaşamadım
Kiskandim Hemde Çok Kıskandım...
Gölgeme Bile Kizdim Benden Daha Yakin Diye Sana

Uzaklaştim Mesafe Koydum Ama Gölgemi Aşamadım
Kizdim Kendime Küstüm Sevgime Yoksa Azmi Geldi Diye

Sayıkladım Adını Çölden Çöle Köyden Köye
Yoksa Aşkim Benden Vazmi Geçti Diye

Cankan Bağlamışım Şarkı Sözleri