-->
Logo

En Yeniler

Aldatma Sözleri güzel sözler

Gönül bahçemde tek gülüm sen olsan koparıp dalından çigner geçerim
Sen sana yakisani yaptin
Bense kaderime yazilani
Kaç lisans Bilirsen Bil Bu Yüreği Kalbine Koyamıyacaksın..!
Artık geri dönsen ne olur... Sonuçta sevdiğin birine güvenebilirsin ama güvenmediğin birini sevebilirmisin bilmiyorum, kendimle çelişkideyim..........?
Aşkın bitişi degilde geride kalan her şeyin yalan olusu yıkar insani...!
ağlamak yetmez,aşka fazla sıkma hadi sende yoluna...
Ben senin sevgilinle kavga ettikten sonra, uğrayabileceğin bir durak değilim.
Dıkkat et guzelim yanlış çizdiğimde yırtıp attığım kağıt parcası gıbısın !!!
Bi kaç tebbesummum vardı onuda çaldınız helal.
Beni aldattığını sanıyosan yanlış düşünüyosun, çünkü sen kendiini başkasıyla aldattın.
Önceden Nereye Baksam Hep Sendin Sevdiğim, Şimdi Íse Aday Adayları. ;)
Ne seveni sevebildik Nede sevdiğimize kendimizi sevdirebildik Ya sevmesini bilemedik Yada haddinden fazla sevdik.
Ben seni yurekten sevdim sen ise beni yalandan sevdin ben seni mezara kadar sevdim sen ise yarina kadar
Aşkın peşinden koşmaktan bıktım seni sevmekten sıkıldım yeni bir aşk aradım ve ben o aşkı aldatarak buldum hiç pişman değilim...
Hayatıma GirerKen Söndürdüğün Işığı Çıkarken Açmayı Unutma. . . ! ! !
Sana sarıldığımda kokun bile ihanet kokuyordu.
Yaptiklarina bir gün koyacaklarim olacak..
başka gülüşler deymiş senin yüzüne BenCE GiT ArtIk
Ben cikarmayi hep matematikte biliyordum, askinda cikarma yaptigini bilmiyordum SEN NE ZAMAN BENI AKLINDAN CIKARDIN
Bak Ben Seni Çok Sevdim Kalbime Gizledim Hayalleri Bitirdin Benim Acımasız Sevdiğim
Kim için gülüşün değiştiyse, Ona git o zaman, sen gidince benden bişeyler kalırmı bana.
Beni Seveni Severim Bana Dert getireni Silerim..
eğer ki birgun gelirsen ben hala senin "KıRıP" BIRAKTIÐIN YERDEYEM..
İnsan öyle kapılır ki aldatıldığı bile anlayamas...
Dersimiz Türkçe.. " Ben Seni Asla Aldatmam " Cümlesindeki Gizli İ*neyi Bulunuz... !
bi sigara yakıp oturursun, beni bırakdigin gün seni nasıl unuttuysam, aklında gelirsem , sakın deneme, ben unuttuğum gibi sende unutursun...
Hic birakmam gitmemde diyen sen, Simdi bir bakmisimki gitmisin ayri dunyalarin insanlari olmusuz cikmisiz..
Sen sevdana baş aktör değil provasız aşklarına figüran arıyorsun!!!
Gelişi güzel sevenlerin gidişi kötü olur...
Bazen sevdiğimizin bize yanıldığımızı belirtmesi, bizi aldatmasından daha ağır gelir.