-->
Logo

En Yeniler

Araba kamyon arkası yazıları

Siz oynarsiniz şişi cevirmece
Biz oynarız sifir cizmece
Sizde üç doğru bir cesaret
Bizde üç bedal gerisini sen hayal et

Diskoda Barda Arama Beni Ararsan mobesesiz kavşaklara Gel Ben Ordayım

olume gıdelim dedin de mazot mu yok dedik

Ağır geliyorsa yaşam RABBİNE sığın paşam...

Ben yaşarım en ala ,giderim son sürat alayınıza

ALEMDE VARSA BİR EŞİ BIRAKIRIZ BİZ BU İŞİ..!

Yıldızlara Rütbe Sorulmazz.

Hayat bir sinema filmi gibiydi bizimki yan yan sizinki fragman

Fazla Bakma Aşık Olursun .


Biz kimseyi yarı yolda bırakmadık onlar müsait biyerde indiler .....

Söz bitsin biz devam edelim....

hayat ucuz değil trafik işareti gereksiz değil

ÇOK BAKMA YORULURSUN TOZ ATARIM BOÐULURSUN

istanbul boğazında değil çorumun ayazında sevdik qardaşş

Sevecek Kalbin Yoksa Umut Verecek Gözle Bakma

Hatalıysam 2222 yazıp gönderin "Hatasız kul olmaz" melodisi cebinize gelsin.

sen hızlıysan bende radarım

Farkındayız yerLe bir gidiyoruz, caddeLerde qeziyoruz, şeytanın koL gezdiqi şehirde, azraiLin şerefine yanLıyoruz…

Yolların Ustasıyım Gözlerin Hastasıyım

ya tozu dumana katarsın yada tozu dumanı yutarsın

Varsa Eşi Bırakırım Bu işi

Gözümüz Yükseklerde Değil Tümseklerde / Tofaşk

VARSA Ötesi onuda YAŞARIZ

Yollar Sahneyse Başrol Belli.

sen hızlıysan bende radarım

Beni takip etme güzelim, ben de yanlış yoldayım.

tofaş kadar zevk verseydin, vites kolu yerine elini tutuyor olurdum...

Özeniyorlar Ama Cözemiyorlar ;)

Özenme evlat üzülürsün.

Sevecek Kalbin Yoksa Umut Verecek Gözle Bakma