-->
Logo

En Yeniler

Cemal Süreya Sözleri

Cemal Süreya Sözleri : Aşk Kısa Özlü Anlamlı


    • Keşke birini tam kaybetmeden, ona olan tüm sevgimizi haykırabilsek.

    • Senin bir havan var beni asıl saran o. Onunla daha bir değere biniyor soluk almak.

    • Tek yanlı aşk kişiyi nasıl aptallaştırıyor, nasıl unutmuşum senin bir başkasını sevdiğini…

    • Seni olduğun gibi seven insan için iyi gün kötü gün yoktur. Ne zaman yanında olması gerekiyorsa o zaman yanında olur.

    • Sizin hiç babanız öldü mü? Benim bir kere öldü kör oldum… Yıkadılar aldılar götürdüler, babamdan ummazdım bunu, kör oldum!

    • Adresim oldun benim. Biliyorsun bunu değil mi? Alınyazım oldun. Korka korka çaldım kapını. Ne yapayım sevdim seni… Sensin artık ne varsa…

    • Seni bir kere öpsem ikinin hatırı kalıyordu iki kere öpeyim desem üçün boynu bükük…

    • Yalnızlık bir ovanın düz oluşu gibi bir şey.

    • Yaşayanlar seven sevene dünyada, biz öldüğümüzle kalmıştık. (üvercinka)

    • Garson şarap getir, garsonun hali harap.

    • Saat 12’den sonra her içki şaraptır.

  • Üzülme değmez sözünü duymaktan sıkıldım. Değmeyenlere zaten üzülmem. Üzüldüğüm şey; değmeyenlere yüreğimin değmiş olması.

  • Hayatımı, başka hiçbir hayatla değiştirmek istemediğime göre demek ki mutsuz değilim.

  • Ki ben; senin ilkokul yıllarında durmadan yere düşürdüğün kurşun kalem gibiyim, dışı sapasağlam, içi paramparça.

  • Düşenin dostu olmaz der kimileri. Sanki ayakta olanın dostu çokmuş gibi.

  • Seni gönülden seven insan için iyi gün kötü gün yoktur. Ne zaman yanında olması gerekiyorsa o zaman yanında olur.

  • Cevap veriyorum zamanla her şey geçer diyen akıllılara; geçen tek şey zamandır anlayan, anlatsın anlamayanlara.

  • Belki o her şeye değecek kadar değerli senin için ama sen de, onun için kendini hiç edecek kadar değersiz değilsin.

  • Yokluğunda bir kuş sütü eksik. Yalnızlığım ve ben seni çok bekledik.

  • Hep kazanırsın ey çözümsüzlük!



Cemal Süreya Sözleri