-->
Logo

En Yeniler

Ebruyu sevmek: son sözüm...

          Ebruyu sevmek:son sözüm  
bir dal var koparamadığım, birde sen varsın sevipte unutamadığım 
Ey Gönül Dostum.Ne güzeldi Seni Sevmek 
Yine Dört Duvar Arasında Yine Seni Unutamadığım Bir Gece, yalnızlıgımla Beraber hasretinle Yanarcasına. Beni Terk Edip Gidişin Vardıya. İşte O Günlere İsyan Ederçesine Sarılmak İstiyorum Sana.Bunca Yorgunluklarımın İçerisinde Yine Sarılmak İstiyorum.Utanırcasına .Terk Edilişine Degil Gönül Dostum.. 
Hasretinle Yanmaya Değil.
Hayat Bir İmtihan Basit Olaylardan Dolayı Vaz Gecmeye Ne gerek vardı Sevdigim
Bana Hayatı Anlatan Sevdigim..
Senin O gözlerine Tekrar Bakmayı İsterdim..
Keşke Bu Gece sabahlar Olmasada Rüyamda Sen Olsan Beraber Bir Yudum Çay İçsek Yine .. Kalp Atışlarımızı Dinlesek Beraber..
Hani Ellerini Tutup Ağlamışdımya İstemsizce Dudaklarımdan Tek Kelime Çıkmışdı 
 Beni Terk Etme Diye.
Gideceğinden korkmusdum..gittinde
Seni Rüyalarımda Görünce Erken Kalkıp Hasretine Dayanamadığım Günler Gibi
Eser durar Yine Hafızamda..
Ne Güzeldi Seni Sevmek Yarim Nerdesin Şimdi..
Yetiş Gönül Dostum Yanıyor İçim..
Aşkla Yanan Bu Yürek Bu Ayrılığın Bu Sevdanın Bitişine Yanıyor..
Ayrılmak İstemezsin Ondan Ama o Senden Ayrılacak..
Dolu Dizgin Bu Şehirde Milyonlarca İnsanlar Olsa Ne Fayda Sen Olmadıkdan Sonra sevdiğim..
Ferhatın Sevda Yüzünden Ölmeside Ayıp Degildi Sevdiğim
İçime Hapis Olmuş.Yüreğim  bana seni gerek seni
Oysaki ben senin kalpini kazanmak için ne fedakarliklar yapmisdim..
Seni ne kadar çok kiskanmisdim..Uğur böceğinin koluna konmasina bile kiskanirdim
Senin yanında uyumayi özlemişim en çokta
Üzerine en çok titredigim gönül dostum..
Şimdi sen yoksun
 Şu hayattaki son hayalim yine sen..
Son sözüm son hayalim son gözlerine bakisim :Aşkınla sarhoş olmuş bu gönlüm bu dünyadan gitmeden önce benimle son kez çay icermisin?
Yazmamak Gözlerine ihanet olurdu..
Not:Bunlari buraya yazmamdaki amaç içimi bosaltmakdir. Ne bir maddi nede manevi bir beklenti amaçlı yazilmamistir...
Derdime ortak olanlar ayrıca teşekkürlerimi sunarım.

Blog editörü