-->
Logo

En Yeniler

Facebook Duvar yazıları

Facebook Duvar yazıları

Sokakta kirlenenler sokakları kirletmezler.

" sana ne " diye bir laf var diyorsun açıklama yapmak zorunda kalmıyorsun..

oluruna bırak olmazsa tekrar bırakırsın..

"Unutma! Alışverişini süper marketten yaparsın ama cenazene mahalle bakkalı gelir."

DİLİM EDEBİ, SÖZÜM EBEDİ...

yaşımız küçük fakat sevdamız büyük...

Şimdiki AşkLar PoLis Operasyonuu Gibii Yat Yat Yat Yat :)

boşuna dönmee dünyaa. Okey bendeee ;)

bulutlara bizi anlattım dayanamadılar ağladılar.

KuraL basit; vazgeçtiğin an vazgeçiLmez oLursun..

Hayat bir çiçek elbet solacaktır...

boş verseneee tabut bile tek kişilik

Biz Su Alan Geminin Yolcularıyız...

hayat keşke duş aldığın su kadar sıcak olsa...

+seni sevdigimi daha once soylemismiydim? -hayir.. +sevmedigimdendir sevsem soylerdim;-)

Laf Söyledi Bal Kabagı, Koy Tabaga, Ye Sabaha

BaKtin OlMuyoR BaKmayAcaksin KaRdesiM

Hayvan açken insan tokken kudurur.

Sahip Olmayı İstiyosan Önce SevecekSin...

kralına göre değil kafama göre yaşıyorum...

Yanlış Hayat Doğru Yaşanmaz Usta ;)

Peşimden gel hedefim mutluluk.. :)

Fazla değer insanın yüzünü yere eğer...!

Hani bi hayeldi ya bırakta öyle kalsın

sen bilirsin 1, 2 ben bilirim 12 :D

Hayata anlam katan yaşama sebebindir.

Hayat Bir Yaprak Elbet Birgün Solacak

Gözlerin KAranlık Kuyu Düştüm Öldüm ?

yokmu bi şaşkın bizede desin aşkım...

Aya baktım ay ayaz , kıza baktım bem beyaz , cebime baktım param az , bu kız bize yaramaz ...