-->
Logo

En Yeniler

Gecenin bu saatinde yalnız kalan insan

Gecenin şu saatinde yalniz kalan insandan farkli degildir.
uykunun haram olduğu saatlerdir genelde bu saatler. derdin kederin sıkıntının buhranların tavan yaptığı saatler. hatta kadehlerin boşaldığı şişelerin yuvarlandığı saatler. duman altı olmuş odanın duvarlarına kazınan şiirlerin saatleridir bu saatler. sessizliğin ölüm kadar ürkütücü olduğu zamandır bu saatler. çünkü çıt çıksa yalnızlığın koynunda kaybolmuş benliğin harap olacağını bilirsin. bir ihtimal vardır tüm bunların sadece bir rüya olmasına. ama o da sadece bir rüyadır.
 Platonik Aşk Sancılarım birtarafdan Yine gece, yine hüzün
Ve yine içimde sen
Ve yine biliyor musun?
İçimde sen olunca hüzün de güzel..
Gece Diyorum.. Ne Güzel Kucaklıyor Hüzünleri.. Ya Yalnızlık ? Siyah Bir İplik Gibi Sarıyor Yürekleri.. Peki Ya Dua.. Ah, Dua Olmasa, Nasıl Görürdü Umutlarımız Güneşi..
Bir demet sevmek, sevmek ne demek, kimine göre;sancılı geçen geceler, kimine göre;bir gecede söylenen saçma heceler...
 "O Uyuduysa Benim İçin Gün Bitmiştir" Diyenlere Sesleniyorum Yalnızlar İçin Gece Daha Yeni Başladı..
Gündüzden kovsam geceden gelir hatıran.
Gece midir insanı hüzünlendiren, yoksa insan mıdır hüzünlenmek için geceyi bekleyen? Gece midir seni bana düşündüren yoksa ben miyim seni düşünmek icin geceyi bekleyen?

öLüMüNE SEVDİM TOPRAKTA BİTSİN DİYE. 
Sen İSE ?