-->
Logo

En Yeniler

Günaydın Sözleri MESAJLARI

Günaydın Sözleri

Sen şuan kendin kadar tatlı rüyalar görürken, ben bugüne seninle yaşanacak olan güzel saatleri hayal ederek, güneşe seni anlatıyorum sevgilim, günaydın.
Yaşanacak bütün senelerin üstünde adın, bütün günlerin üstünde ise gözlerin yazılı sevgilim günaydın olsun sana.
Bir sabahı bir de gözlerini özledim sevgilim, sensiz kaçıncı sabahım hatırlamaz oldu bedenim, dön artık sevgilim dön artık her şeyim, sensiz başlayan güne gün diyemem sevgilim. Günaydın her şeyim.
Öpücüklerle uyandırmak isterdim seni, yanımda olsan sarardım o nazik tenini, seviyorum seni, sabahım sensin, günaydın aşkım.
Güneş bugünde seni kıskanarak doğuyor, ben ise seninle doğuyorum her gün, aşkım günaydın.
Sadece bu sabah değil her sabah koynumda resminle uyanıyorum hayata, bebeğim seni böylede sevdim, günaydın bir tanem.
Her sabaha adınla uyanmak sanki yeniden doğmak gibi sevgilim, günaydınlar bir tanem benim.
Sen benim canım, sen cananımsın, sen günümün karanlık sabahlarımı aydınlatansın, günaydın bebeğim.
Ağlayan gözlerime ışık oldun, tıpkı yağmur sonrası doğan
güneş gibi, günaydın sevgili.
Güneş kadar aydınlık, gözlerin kadar güzel, sözlerin gibi kusursuz bir güne, merhaba demek için tam zamanı günaydın sevgilim.
Yeni bir güne seninle yaşamanın vereceği moralle başlıyorum ve bugünü de 24 saat seni düşünerek geçireceğim bebeğim günaydın.
Her günü seninle anıyorum, her sabahı adınla bekliyorum, her mesajımı sana gün ağrırken atıyorum, günaydın bebeğim.
Seninleyken geceler bile aydın geliyor bana, seninle hayatımda hiç batmayan bir güneş var sevgilim, günaydınlar olsun dilberim.
Güneşi yıldızlardan daha çok seviyorum neden mi? Yıldızlara çıplak gözle bakabilirsin ama güneşe çıplak gözle bakamazsın, sana bakmaya kıyamadığım gibi sevgilim, günaydın güneşim.