-->
Logo

En Yeniler

Kapak sözler, kapak mesajlar

Şu saatten sonra sende Fırtına kopsa; bende yaprak oynamaz …


Gidişine illa bi isim bulacaksam MAL KAYBI derim

oturur sana şerefi anlatırım ama kaybettiği bir şeyi dinlemek ağır gelir insana ...,


ankaralıyız can yakarız sizin gibi köpeklere tasma takarız

Noldu Kardeş Elindeki Silahın Mermisimi Bitti :)))

sen beni ne kadara paraladın ben seni sıfır kuruşa kiraladım!

Herkese gerektiği değeri vereceksin ökuze kravat takmanın bir alemi yok!!

Ucuz insanlarla PAHALI konuşursan KDV sini hep sen ödersin

- Daha konuşma bence, konuştukça batıyorsun.
+ Gemi değilim ki batayım kardeş ;)

sen sevmeyi hayal san ben gerçeğe razıyken

Gidişin anbulans sireni gibiydi .Yol vermekten başka çarem yoktu.

Adını şifrem yapsam yetersiz karakter diyecek hala konuşuyor..!

Ben beni bilene yol aldim.Geride bıraktıklarıma selam olsun...

İyiliğin Son Kullanma Tarihi Geçti Artık Herşey Adamına Göre

Arkamdan diyomuşsun ağladı diye... ben hiç diyormuyum arkamdan KÖPEK gibi havladı diye...

O laflar balkon altı rusyaya girsin F-16

Bedeller Ödenirken Para Üstü Beklenmez !!!

Sana Vereceğim Tek Akıl, Aklın Varsa Tek Takıl

Ne oldu o kadar trip atıp tuttun, bak yine son noktayı ben koydum.

Senin yerine birini koyarsam , sana fena koyar ;)

Gözünle Kestirmediğini G*tünle Yeme Ya G*tünden Olursun Yada Gözünden

Sokacak Lafım Çokta Koyacak Yerin Kalmamış ...

Ey Sevgili SaNA tuzlu Kahvede Icirecem....Ayaginada Basacam Soy addinida alacam

Sana ADAM demek bile rahatsızlık veriyor...

Mermi Kadar Hızlı Olabilirsin Ama, Kuru Sıkı Olduktan Sonra Ne Fayda...!!!!

sileceksin hayatından gereksizleri öncekilere KAPAK sonrakileri DERS olsun

Ben de Sonuç Değiştiricek Güc Oldukça Sendeki Olay çıkaracak gücün bi hükmü yoktur.

gözlerinden yaş aktığın da o zaman benı bulamassan kendini başka kollara atma çünkü sen beni kaybettın...

Mermi Kadar Hızlısındır Ama, Kuru Sıkı Olduktan Sonra Ne Fayda..

duruşum keder gülüşüm yeter çok bakma zoruna gider