-->
Logo

En Yeniler

Manalı Sözler

Manalı Sözler

Bu sayfada; Manalı Sözler, Kısa Manalı Sözler, Manalı Sözler Facebook, Manalı Mesajlar, Etkileyici Manalı Sözler yer almaktadır.
Kendini öven değil kendini bilen insandır…!
Ne ihtimallerin arasındayım ne kararsızlıkların. Yoruldum sadece biraz inzivadayım…!
Vicdansız zalim olma kalp kırıp güleç olma dünya o kadar küçük’ki kendini bişey sanma..!
Gülüşüne hasret kalan gözlerim ağlasın.
Yaptığın Hattaları Silmeye Çalışsan Sana Milyarlarca Silgi Gerekir.
Keskin Olmuş Şah Dilim, Konuştukça Yürek Keser..
Senle dedikodu yapan senin dedikodunuda yapar..
Geçmişe takilirsan geleceğe ilerleyemezsin.
İnsanın gelenek göreneklerinden uzak kalması, sevgilisinden uzak kalması gibi birşey…
Batan güneş için ağlamayın, yeniden doğduğunda ne yapacağınıza karar verin.
Zafere giden yolda çekilen çile kutsaldir…
Bugün Günlerden Yalan Takvimde Olmayan…
Yarından Birşeyler Beklemekle Geçiyor Ömrümüz…
Her Zaman Söylemişimdir, Kadın İnsanı Rezilde Eder Vezirde.
Karnendeki her kırığın bir hikâyesi vardır.
Bakmakla aşk olsaydı? En büyük aşkı; Tren ve öküz yaşardı…
Önce insanlara güvenmeyi öğrendim sonra bir daha yapmamam gerektiğini…
Bana Gülmeyi Armağan Ettin Ama Nereye Koydum Bulamıyorum.
Beklenen, Beklenmedik Duygularla Bekleyeni Bilemez …
Ne kadar zorsa yıldızlara kavuşmak. o kadar zor ilk aşkı unutmak.
Dışarda yolunu kaybeden değil yanımda ki yerini kaybeden utansın.
Benim kimseye hatır borcum yok, Çünkü o kahveyi hep yalnız içtim..
İnsanı insan yapan cebindeki zengillik degildir gönlündeki zenginliktir.
Güvensiz kalplerimizi, karaktersiz insanlara borçluyuz.
Az söz erin yüküdür, Çok söz hayvan yüküdür.
Arkamızdan kazılan kuyuları birleştirsek, belki petrolü buluruz.
Balığın yanında ki yoğurt gibisiniz. İnsanı zehirlemekten başka bi işe yaramıyorsunuz.
Ne kadar silersen sil. Ya yirtilir defterin, yada izi kalir cumlelerin…
Her Şey Sallancağa Binen Çocuğun Söylediği Söz Gibi; Salla..
Gökyüzü gecem kadar karanlık adına dilek tuttum sevgili..
Hani Diyorlar Ya Ben O Defteri Çoktan Kapattım Ben O Defteri Açmadım Ki Kapatayım…
Sen elmayı seviyosun diye elmanında seni sevecek hali yok.
Hayati komedi sananlar, son espriyi iyi dunsunler..
Bir acı denizinde kayboldu umutlarım ağladım dalgalarda görünmez gözyaşlarım…
Hayat sanal dışı hep yalan.