-->
Logo

En Yeniler

Murat Boz Janti

Yakışıklı şarkıcı Murat Boz 2016 yılı yaz ayına bomba gibi bir albümle giriş yapıyor. Murat Boz yeni 2016 yılı albümü Janti müzik severler ile buluştu. Janti albümü 12 şarkıdan oluşmaktadır. Murat bozun janti albüm çıkış şarkısı video klibiyle dijital ortamda yayımlandı. Janti şarkısı yayımlandıktan sonra sosyal medyada büyük bir ilgiyle karşılandı. xsarkisozleri.com farkıyla ise Murat Boz janti şarkı sözleri sizlerle.

Murat Boz Janti Albüm İçeriği 2016
  1. Murat Boz Janti
  2. Murat Boz Üzüm
  3. Murat Boz Elveda Deme
  4. Murat Boz Direniyorsun
  5. Murat Boz Gün Ağardı
  6. Murat Boz Temelli
  7. Murat Boz Bir Dünya
  8. Murat Boz Siyah Gün
  9. Murat Boz Adını Bilen Yazsın
  10. Murat Boz Yüzüm Yok
  11. Murat Boz Can Havli
  12. Murat Boz Yana Döne

Murat Boz Janti Şarkı Sözleri

Gözü karaydı, siyahtan kömürdü
Silahtı, vururdu, delerdi tek bakışta
Yürüyünce saatler, dururdu.
Zamanmış, mekanmış, dünya kimin umurunda?
Ah be gülüm
Sana benden nasıl jantim yol olur
Sen beni ittin
Bilemezsin kendimden geçtim
Gelemem kendime yar
Gelemem kendime kolay kolay
O zaman, gel yanımda kal...
Murat xsarkisozleri.com sözleri
Gel de bu gece yıkılsın
Yoluna kul köle gönül kapılmış ağlarına
Beni tanırsın
Bir kere sevdim yanarım aşkım adına
Ve bu gece yıkılsın
Yoluna kul köle gönül kapılmış ağlarına
Başım önde kapına geldim
Yalanı da gör arada açı kuluna

Murat Boz Janti Dinle

Murat Boz'un yeni albümü janti hakkındaki düşüncelerinizi konu sonunda yer alan yorum alanında paylaşabilirsiniz.