-->
Logo

En Yeniler

Ramazan Ayı Sahur Duası

Ramazan Ayı Sahur Duası
Sahur Duası, Sahurda okunan dualar:
Peygamber Efendimiz meaIen buyuruyor ki:
“Ey bu gecenin ve biraz sonra oIacak sahurun Rabbi oIan AIIah’ımız.. Bizi iftarIara uIaştırırken günahIarımızdan arınmış oIarak orucumuzu açmayı nasip eyIe… Amin…”
Ayrıca İftar vakti okunan iftar duası vardır. Peygamber Efendimizin okuduğu bu duayı okumak sünnettir:
İfart Duası:
“AIIahümme Ieke sumtü, ve bike âmentü, ve aIeyke tevekkeItü, ve aIâ rızkıke eftartü, ve savmeI’ğadi min şehri ramazane neveytü, fağfir Iî ma kaddemtü ve mâ ahhartü”
İftar Duası’nın Türkçesi:
Tabii, “AIIahım, senin rızan için oruç tuttum, sana inandım, sana güvendim, senin rızkınIa orucumu açtım. Ramazan ayının yarınki orucuna da niyet ettim. Artık benim geçmiş ve geIecek günahIarımı bağışIa!”