-->
Logo

En Yeniler

twitter sözleri sayfa 2

Öyle güzel gülüyordu ki beni şair kendisini şiir olmaya sürükledi

mutluluk bu günde benim en güzel rüyalarımda.

Hayat bazen hep unutuklarımızdır...

Zaman En Büyük Düşmanım, Gittikçe Azalıyor...

hiç birşey "başladığı" gibi "bitmez"...

Unutmayın çaresizseniz, Çare sizsiniz ;)

Bana canım derdi ya Sebastian Onun canı cehenneme..

Kara topraklara beyaz kar yağıyorsa hala umut var demektir

Beni arkamdan konuşan değil, beni benimle yaşıyan bilir.

Acıma dokunanın, acısı büyük olur.

Hayatta tek bir gerçek vardır karıyer.. koca çalışır, karı-yer.

Aklındakini Yaşayamıyosan ; Yaşatıcaksın ;)

yanıltmasın seni melek bakışlar bazılarını şeytan bile ayakta alkışlar..

herşey güzel olsun istiyorsan ya kafan güzel olacak yada kaderin :))

İnsanın büyüdükçe mi artıyor dertleri, yoksa; insan büyüdükçe mi anlıyor gerçekleri ♥♥♥♥

Anlatmak, Anlamaktan Zordur Hele Önünde Taş Varsa

ağlamak ilaç olsaydı eczaneler soğan satardı

Popüler Olabilirsin, Ama Kalite çok Farklı Birşey Dostum...!

Şartlar o kadar hızlı değişebilir ki aptala dönersin...

Gün gelir şarkı olur dökülen tüm gözyaşları.

canım ßile emanetken kaybedecek neyim olabilir ki ?

En güzeL yemin söz Vermektir!!!!! En büyük intiKam aFFetmektir,!!!! En adi Söz Hiç Sevmedim demek!!! ve en GüzeL Cvp GüLüp !! Geçmektir....

HAYAT DEDİÐİN ÜÇ KELİME ODA ŞÖYLE; (Evli,Mutlu,Çocuklu)

Hayat Benden Çok Şey Aldın Ama Gülüşüm Halen 10 Numara..

umuttur verdiğim tebessüm söker alırım yanaklarından...

Hayat Hayadır Ya Bir Adım Öne Çıkacan Yada Bir Adım Geriye Çekilip... Onuda Sen Tamamla ;)

Gitmek Çok Basittir. Kalmaktır Zor Olan.

ben sevgilimi oyle basıt insanlardan kıskanmam... agacın govdesi benim isteyen golgesinde otursun.!!

Yɑ geç kɑrşımɑ ortɑlığı sevginle inlet, yɑ dɑ çekil kenɑrɑ ɑdɑm gibi nɑsıl sevilir seyret...

Sevmeyi Bilmeyen İnsan... Arkasında İz Bırakır..