-->
Logo

En Yeniler

Bir Şiir için koca bir romandan vazgeçti..

Bir Şiir için koca romandan vaz gecermiydiniz.
Evet benim sevdiğim kız benden vaz geçti derttaşlar 
Koca hayat romanından vaz geçip yeni birisine varmış hatta bugün sözlendiğini duydum ne ağır derin bir duygu.Seviyordum oysa deliler gibi onun aşkıyla yanıp tutuşmusdum dayanamadım mesaj attım evet sözlendim dedi saten belliydi aslında aniden gelişen olaylarla beni terk etmesi gibi ama ben hala seviyordum onunda beni sevdiğine inanıyordum seviyorduda oysa .
Birden Yıkıldım tekrar yalnızlıgımla tek başınayim yine sakinleştim bu sefer birazda eywallah2 kitabı ni okumuştum onunda etkisi var.beni sevseydi o sözü De bozabilirdim ben canımı saymıyorum bile 
Ama hiç kizmiyorum ona seven insan kızmaz arkadaş onunla yeniden doğmuş gibiydim aslında 
Daha önce asosyal hayatım vardı.insanlara isinamazdim sadece ölmek için yaşadığımı düşünürdüm o zamanlar şimdilerde ise çok farklı 
Çünki bir aşık severek öğreniyor herseyi tekrar 
Gönlünde bir imparatorluk kuruyor sevdiğini ise o imparatorluk da kral yapıyor hüküm sahibi gibi bir değişle ya o gittiğinde ne oluyor tirnaklariyla 

İnşaa ettiği imparatorluk yıkılıyor 
Düşünün bir vatan düşünün ama devleti yok 
Devletsiz bir ülke olmaz tabi
böyle bir his ne varla yok arasında arafda kalmak gibi bir gidiyorsun bir geliyorsun.
Onun gidişi ve beynimde yakılanan tek bir ses
Buna neden olan insanlardan bunu sorgula diyor.ben demiyorum nefsim söylüyor gururumda yediremiyor tabi öfkemde sinir oluyor.
Bazen öfkemi kontrol edemiyecek seviyeye geliyorum ve insanlara zarar vermekden korkuyorum ama hayatımı mahvetmeye değermi diye soruyorum kendime bir vefasiz yüzünden.cunki inanıyorum bugünlerin de geçeceğine ve hakikate inanıyorum gönlümün gerçek bir sahibi gelicek ve beni tamamlayacak buna inanıyorum işte 
 birazda gitmek istiyorum buralardan gidince geçeceğine inanıyorum ama ne kadar fazla yol yürüsemde geçmiyor.
 Rabbim nasıl uygun görüyorsa onu yapar .o ki hesap içinde hesap yapandir. Olması gereken bu dememizdir.ama sevdik bir kere insanin inanamıyoruz terketmelerine..
Bu bizdeki dertmiki derttas düşünmüyor değilim çok düşünüyorum hatta takiyorumda çok ben ne dertler gördüm - duydum bu mübarek mirac kandilinde bile cibril a.s peygamber Efendimize neden gulmediği gibi rabbimiz allahtan razi olalım bu bizdeki dertmiki derttas dua ve selam ile