-->
Logo

En Yeniler

Ebru çiçeği :senden öncesi

Her Sevdanın bir öncesi vardır. Benim seninle tanışmadan önceki hayatımın olduğu gibi Gecelerin birakmadigi yalnızlıkla yaşam sürdürmem gibiydi. 4 duvar arasında monitör penceresine bakmakla geçmekteydi yaşamim. Hayatın özgürlüğünü bilipde tatmak arasındaydı fark aslında. Bana göre karanlık bir yaşamdi çünki ebru çiçeğini görünce aydinlanmistim onun verdiği sevgiyle öğrendim herşeyi hayatı yaşamı ve ona beslediğim aşkı. Kiskancdim ben Ebru çiçeğinin kimsenin görmesini bile istemezdim.. üstünde titrerdim âdeta Ebru çiçeğini görmeden önceki yaşamim.. özetlenirse buydu. Aşkla yanarak yaşami anlamam gibi.. Sabahın saatlerinde güneş yeni doğmuş ve yeşilliklerin arasında ebru çiçeği açarak mutluluk yaymasi gibi . 1 yıl ebru çiçeğinin solmamasi için çaba sarfetmek ti. Şimdi ise başka gönül bahçesinde ben ise hala onu arıyorum. Son sözü beni unut demişti. Ben olaki unut diyemedim işte..