-->
Logo

En Yeniler

Ebru çiçeği Soldu









Ne kadar Seviyorsan Okadar Sabredebilirsin Yazıyordu Bir kitapda.Not alıp işlemem lazımdı bu Yazıyı Giden Gittide Ya giden Sevmiyorsa.
Giden Unutmuşsa İsyan Ederim Desende Ozamanda Yanlış Sevmişsindir.
Evet Sabretmek Gerekdi Bazen Peki Ne için Sabretmek Gerekdi.
Geri Döneceginin İnancınamı Yada Vuslatamı..
Unutmaya Yelken Açıp Sabretmekmi
Dayanamayıp Sağı Sola Kırmakmı
Seven İnsan Her Yolda Acıyla Karşılıyor.
Tabiki Sabretmek Ne yapabilirsinki.. Diger Gönül İstemiyorsa..
Ayrılıgının 6.ayı Sevgilim Beni Bırakıp Bir Şiirle sözlenmenin 6.ayı
Hayatımı Alt Üst Etmenin 6.ayı
Ben Şikayetci Değilim İyikide Girmişsin Hayatıma
ama Bir şiire Aldanman beni bitirir bu sevdayı hiçe sayman verdiğin sözler birlikde kurduğumuz hayaller bitirir beni.
Daha ne kadar Sabredebilirim bilemem..
Bir öğlen arasında beraberdik hani yorğunduk 2 mizde.taburelere oturmuş çay içiyorduk
Yan yana oturmuş ben sana bakarak cayımı yudumluyordum.
Sol yanımdaydin bu anı tekrar tekrar yaşamak istiyordum aslinda çünki ebru çiçeği birgün solarsa diye düşünüyordum.elini tutmuştum o an düşlerimde ebru çiçeğinin solmasini bile kaldiramayip gözümden yaşlar süzülmüştü irili ufaklı.
Bana yüzünü çevirip neden ağladigimi sormuştun
Birtarafdanda elimi sımsıkı tutmuştun Dudaklarımdan sadece 3 kelime dökülmüştü .
BENİ NOLUR TERKETME
Evet ebru çiçeği seni kaybetmekden korkmuştum.
Ve korktuğum tüm düşler gerçekleşti.
Ebru çiçeği soldu artık o gitti şimdi başka gönül bahçelerinde.. bir şiire aldanip koca romandan vaz geçerek.. kalbimi bırakarak.
Yazımı mevlanin sözüyle bitirmek istiyorum
Gönül, dert ile yandı; derdimi paylaşacak bir dost yok. Çok yer gezdim hüznümü azaltacak bir kişi yok. "Ben yarinim" diyen çok amma gerçekte vefalı bir yar yok.