-->
Logo

En Yeniler

Özlem Sözleri

Özlem Sözleri

    • Önce sevdiğiniz terk eder sizi, arkasından uykunuz. Sonra ne sevdiğiniz gelir geri, nede uykunuz. – Cemal Süreya
    • Ey gönül! Gülü seviyorsan dikenini de seveceksin, deryayı seviyorsan dalgalarını da seveceksin, vuslatı seviyorsan firakını da seveceksin, sevgiliyi seviyorsan nazını da seveceksin, hayatı seviyorsan ölümü de seveceksin. – Hz. Mevlana
    • Gökyüzü güneş olsa; sensiz karanlıktayım… – Ümit Yaşar Oğuzcan
    • Kalbime saray inşa etmeye çalışman çok güzel bir davranış. Ama keşke temeli atıp, derince kazdıktan sonra bırakıp gitmeseydin…
    • Yaşamın ilk yarısı ikinciyi özlemekle geçer, ikincisi ise ilkine olan pişmanlıklarla.
    • Hiç bir sevdayı yalnızca sevgiyle yaşatamazsınız hiç bir dağ bir özlemi gömebileceğiniz kadar büyük değildir.
    • Acıya sabredersen adı metanet olur, insanlara sabredersen adı hoşgörü olur, dileğe sabredersen adı dua olur, duyguya sabredersen adı gözyaşı olur, özleme sabredersen adı hasret olur, sevgiye sabredersen bunun adı da aşk olur.
    • Yarası ağır dilimin bulamıyorum kapatacak bant…
    • Her gece yatmadan okuduğum bir kitap olmanı isterdim. Kırardım; ışıkları söndürmeden, yarım kalan sayfanın ucunu ki sen buna; tenim kırışıyor, yaşlanıyorum derdin. – Sunay Akın
    • Özlemek güzel şeydir, özlüyorsa özlenen. Beklemek güzel şeydir, gelecekse beklenen. Sevmek güzel şeydir, seviyorsa sevilen.
    • Beklemek güzel şey, gelecekse beklenen. Özlemek güzel şey, özlüyorsa özlenen.
  • Yaşamak özlemsiz, özlem sevgisiz, sevgi sensiz olmaz. Unutma gülüm sevmek daima beraber olmak değildir, sen yokken bile seninle olabilmektir.
  • Değişmemelisin hiç bir şeyle bir bardak su içmenin mutluluğunu. Fakat ne kadar sevinç varsa yaşamak özlemiyle dolmalısın.
  • Öyle bir gittin ki, bakakalmak kaldı bana arkandan. Ne gözümü alabildim, ne göze alabildim…
  • Uykudan uyanınca insanı uyandığına pişman eden, geri dönmek isteyip de dönemeyince çaresizlikten delirten, hayatta bir defa görülebilen harika bir rüyasın bitanem.
  • Sevgiyi göstereceksin söylemek yetmez, sevgi gözlerinde olacak sözlerin yetmez, sevgi her şeydir kalbe hapsedilmez, seveceksin benim gibi ama yüreğin yetmez.
  • Ah benim sevdasına bencil yüreğinde sağlam sevdiğim. Aklıma gelişini seveyim. Ne güzelde darma duman ediyorsun beni. – Nazım Hikmet
  • Gelecekse beklenen, beklemek güzeldir. Özleyecekse özlenen, özlemek güzeldir. Ve sevecekse sevilen; o hayat her şeye bedeldir. – Özdemir Asaf
  • Sevgiyi tanımayanlar ayrılığın acısını da bilmezler, özlemezler ve gurbet hissi duymazlar. – M. Kaplan
  • Özlemin tarifi yok, kim ne demişse sebebi çaresizlik. Yanımdayken bile sana doyamazken, nasıl anlatılır ki sensizlik. – Sunay Akın