-->
Logo

En Yeniler

Yağmurla Gelen Aşk.

Ağustos ayında bir öğle arası vakdiydi.
Sevdiğim kadin dışarıya çıkmış yağmurun altında islaniyordu cayimi alıp yanına gitmiştim bu bizim ilk buluşmamizdi yağmurun altında ilk islanisimdi yağmurda islanmayi seviyorum derdi.
Yağmuru sevmezdim, o gün yağmuru sevmeye başlamıştım..
Şuan seni beklediğim yerdeyim sevgili
Güneşin altında ağaçların arasinda temiz yeşilliklerin arasindayim sen yoksun ama bir tarafdanda yağmurun yağmasıni bekliyorum aslında sensiz geçen günlerime yağmurla ağlamak istiyorum sonra tekrar güneşin açmasını istiyorum umutla bakmak istiyorum
Aşk deryasinda uzaktan sevmek istiyorum seni ..
Bu muazzam manzarada bir sigara daha yakıp birlikde olan mazimizi düşünmek istiyorum tekrar tekrar yaşamak istiyorum
Yanlız başıma seninle hayellere dalmak istiyorum.
Ençok da gözlerine bakmak istiyorum kendimi görebilmek için seni kaybetme korkusuyla sevmek istiyorum tekrar tekrar.
Şimdi başka gönül bahçesindesin sevgili
Bilmiyorum ama seni benden çok sevecek mi o biri ..
Son konusmamizda bana nişanlandim demiştin sevgili beni unut demiştin 1 yıllık maceranın sonunu sebeb siz bir ayrilikla noktalayip ayrılığın 6.ayinda nişanlandim demiştin yalnız başıma titriyorum sevgili.
Bizi ayiranlara karşı Edebimi ve ahlakımı bozmak istemiyorum sevgili.
Muhammet bey